Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 50
TEST Ducati
Streetfighter V2
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
στην Panigale V2 έχει χωρητικότητα 955 κυβι-
κών και αποδίδει 153 ίππους στις 10.750 σ.α.λ με
10.4 χλγμ ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Οι μοναδικές
διαφορές σε σχέση με την Panigale V2 εντοπίζο-
νται στην τελική μετάδοση καθώς η Streetfighter
φορά μεγαλύτερο πίσω γρανάζι (45 αντί για 43
δόντια). Λόγω προδιαγραφών Euro 5 η δύναμη
γίνεται περισσότερο αισθητή όταν το στροφόμε-
τρο ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ καθώς από εκεί και
πάνω ανεβαίνει ακατάπαυστα μέχρι το κοντέρ να
αγγίξει τα 280χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας. Το
0-100 έρχεται σε μόλις 3,4’’ ενώ τα 7’’ που χρει-
Το πιρούνι της Showa χαρίζει την απαραίτητη άζεται για τα πρώτα 160 σε κάνουν να σκεφτείς
πληροφόρηση, ενώ τα φρένα της Brembo έχουν οτι παραπάνω δύναμη σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα
δύναμη αλλά και σωστή αίσθηση.
είναι απλώς υπερβολή. Άλλωστε οι περισσότεροι
αναβάτες μπορούν πολύ πιο εύκολα να εκμεταλ-
λευτούν και να ¨στύψουν¨ τους 153 ίππους της
V2 παρά τους 208 της V4.
Ο κινητήρας είναι ελαστικός με γλυκιά απόκρι-
ση στο δεξί γκριπ και δυσανασχετεί μόνο κάτω
από τις 3.000 σ.α.λ, παρουσιάζοντας τα χαρακτη-
ριστικά σκορτσαρίσματα των V2. Επιλέγοντας το
Road mode, η δύναμη έρχεται ακόμη πιο ομαλά
στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού ώστε να μπορείς
Ο V2 Superquadro εξελίσσεται διαρκώς. Άποδίδει να κινείσαι ακόμη και στην πόλη, χωρίς φυσικά
153 ίππους και καλύπτει τις προδιαγραφές Eu- αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να γίνει το καθημερι-
ro 5, παρότι ο ήχος της εξάτμισης σε πείθει για το νό σου commuter. Με τις μαζεμένες της διαστά-
αντίθετο.
σεις θα περάσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα από
τα κατεβάσματα και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα τα αυτοκίνητα παρά το μικρό κόψιμο του τιμονιού
3 επιπέδων. Όλα τα παραπάνω μπορούν να απε- και θα σε πάει ακόμη και στην καφετέρια αν αυτό
νεργοποιηθούν αν θέλεις να απολαμβάνεις ανό- θέλεις, όμως μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέ-
θευτες τις δυνατότητες του V2. τα έχει άλλες χάρες και θα το καταλάβεις άμεσα
Κινητήρας όταν αφήσεις πίσω σου την πόλη.
Για τη ¨μικρή¨ Streetfighter η Ducati επέλεξε Προορισμένη για σπορ οδήγηση
τον επιτυχημένο κινητήρα Superquadro με το δε- Προικισμένη με το μικρό αλουμινένιο
σμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, (η Streetfigter monocoque πλαίσιο της Panigale V2 (το οποίο
V2 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με αυτόν τον κι- λειτουργεί και σαν φιλτροκούτι) και με ποιοτικές
νητήρα που χρησιμοποιεί διαφορετική χαρτογρά- πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμέ-
φηση ανάλογα την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο νο πιρούνι 43χιλ BPF big piston fork της Showa,
για ομαλή παροχή της δύναμης -στα modes Road πλάγια τοποθετημένο αμορτισέρ και σταμπιλιζα-
και Wet-). Ο V2 90 μοιρών που έχουμε δει και τέρ της Sachs) είναι ένα ελαφρύ (200 κιλά πλή-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50