Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 50

TEST        Ducati
                                                         Streetfighter V2
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              στην  Panigale  V2  έχει  χωρητικότητα  955  κυβι-
                                                              κών και αποδίδει 153 ίππους στις 10.750 σ.α.λ με
                                                              10.4 χλγμ ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Οι μοναδικές
                                                              διαφορές σε σχέση με την Panigale V2 εντοπίζο-
                                                              νται στην τελική μετάδοση καθώς η Streetfighter

                                                              φορά μεγαλύτερο πίσω γρανάζι (45 αντί για 43
                                                              δόντια). Λόγω προδιαγραφών Euro 5 η δύναμη
                                                              γίνεται περισσότερο αισθητή όταν το στροφόμε-
                                                              τρο ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ καθώς από εκεί και
                                                              πάνω ανεβαίνει ακατάπαυστα μέχρι το κοντέρ να
                                                              αγγίξει τα 280χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας. Το
                                                              0-100 έρχεται σε μόλις 3,4’’ ενώ τα 7’’ που χρει-
        Το πιρούνι της Showa χαρίζει την απαραίτητη           άζεται για τα πρώτα 160 σε κάνουν να σκεφτείς
        πληροφόρηση, ενώ τα φρένα της Brembo έχουν            οτι παραπάνω δύναμη σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα
        δύναμη αλλά και σωστή αίσθηση.
                                                              είναι απλώς υπερβολή. Άλλωστε οι περισσότεροι
                                                              αναβάτες μπορούν πολύ πιο εύκολα να εκμεταλ-
                                                              λευτούν και να ¨στύψουν¨ τους 153 ίππους της
                                                              V2 παρά τους 208 της V4.
                                                               Ο κινητήρας είναι ελαστικός με γλυκιά απόκρι-
                                                              ση στο δεξί γκριπ και δυσανασχετεί μόνο κάτω
                                                              από τις 3.000 σ.α.λ, παρουσιάζοντας τα χαρακτη-
                                                              ριστικά σκορτσαρίσματα των V2. Επιλέγοντας το
                                                              Road mode, η δύναμη έρχεται ακόμη πιο ομαλά

                                                              στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού ώστε να μπορείς
        Ο V2 Superquadro εξελίσσεται διαρκώς. Άποδίδει        να κινείσαι ακόμη και στην πόλη, χωρίς φυσικά
        153 ίππους και καλύπτει τις προδιαγραφές Eu-          αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να γίνει το καθημερι-
        ro 5, παρότι ο ήχος της εξάτμισης σε πείθει  για το   νό σου commuter. Με τις μαζεμένες της διαστά-
        αντίθετο.
                                                              σεις θα περάσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα από
        τα κατεβάσματα και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα  τα αυτοκίνητα παρά το μικρό κόψιμο του τιμονιού
        3 επιπέδων. Όλα τα παραπάνω μπορούν να απε- και θα σε πάει ακόμη και στην καφετέρια αν αυτό
        νεργοποιηθούν αν θέλεις να απολαμβάνεις ανό- θέλεις, όμως μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέ-

        θευτες τις δυνατότητες του V2.                        τα έχει άλλες χάρες και θα το καταλάβεις άμεσα
          Κινητήρας                                           όταν αφήσεις πίσω σου την πόλη.
          Για τη ¨μικρή¨ Streetfighter η Ducati επέλεξε        Προορισμένη για σπορ οδήγηση
        τον επιτυχημένο κινητήρα Superquadro με το δε-         Προικισμένη  με  το  μικρό  αλουμινένιο
        σμοδρομικό  σύστημα  βαλβίδων,  (η  Streetfigter  monocoque  πλαίσιο  της  Panigale  V2  (το  οποίο
        V2 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με αυτόν τον κι- λειτουργεί και σαν φιλτροκούτι) και με ποιοτικές
        νητήρα που χρησιμοποιεί διαφορετική χαρτογρά- πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμέ-
        φηση ανάλογα την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο  νο πιρούνι 43χιλ BPF big piston fork της Showa,
        για ομαλή παροχή της δύναμης -στα modes Road  πλάγια τοποθετημένο αμορτισέρ και σταμπιλιζα-
        και Wet-). Ο V2 90 μοιρών που έχουμε δει και  τέρ της Sachs) είναι ένα ελαφρύ (200 κιλά πλή-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55