Page 52 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 52
TEST Ducati
Streetfighter V2
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στο πίσω μέρος του κινητήρα εδράζεται το
αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι το οποίο
είναι κατά 16χιλ μακρύτερο από αυτό της Pan-
igale V2, αυξάνοντας έτσι το μεταξόνιο, χωρίς
Ή σέλα για τον συνεπιβάτη υπάρχει αν και δύσκολα όμως να μεταβάλλεται η κατανομή της μάζας που
θα αντισταθείς να μην τοποθετήσεις μονόσελο. παραμένει στο 52% και 48% μπροστά-πίσω.
ρες υγρών) και άκαμπτο σύνολο, ικανό να αντε-
πεξέλθει σε οτιδήποτε του ζητήσεις. Μπορεί να
φαίνεται σφιχτό και μερικές φορές νευρικό στις
κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, πάντα όμως
μπορείς να παίξεις με τις ρυθμίσεις των αναρ-
τήσεων για να επιτύχεις τον ιδανικό συνδυασμό
μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Φυσικά όταν βρε-
θείς σε καλή άσφαλτο ή σε πίστα καταλαβαίνεις
τον λόγο για τον οποίο φτιάχτηκε. Αλλάζει κατεύ-
θυνση και βουτά σε κάθε είδους στροφή απαιτώ-
ντας ελάχιστη δύναμη στο φαρδύ τιμόνι, δίνοντας Ή TFT οθόνη 4,3 ιντσών διακρίνεται για την
σου ακριβέστατη πληροφόρηση από το μπρο- ευκρίνειά της, προσφέροντας μπόλικες
πληροφορίες (εκτός από δείκτη βενζίνης) μέσα
στινό, ανεξάρτητα την κλίση ή την ταχύτητα που από ένα καλοσχεδιασμένο μενού. Φυσικά υπάρχει
έχεις εκείνη τη στιγμή. Κουνήματα και ασάφει- η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone μέσω
ες είναι λέξεις άγνωστες, μιλάμε για συμπεριφο- του DMS (Ducati Multimedia System.
ρά επιπέδου superbike, χωρίς όμως την άβολη
θέση οδήγησης. Τα ελαστικά Diablo Rosso II της
Pirelli παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση τόσο
στην κορυφή της στροφής όσο και στις εξόδους,
εκεί όπου ο V2 κινητήρας πρωταγωνιστεί και πά-
λι έχοντας πάντα δύναμη αλλά και ένα κορυ-
φαίο traction control στο πλευρό του. Το τελευ-
ταίο όπως σε κάθε σπορ Ducati σε βοηθά να πας
πιο γρήγορα με ασφάλεια αλλά και ταυτόχρονα
να διασκεδάζεις μιας και επιτρέπει τα γλιστρήμα-
τα ανάλογα με το επίπεδο παρεμβατικότητας που
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 52