Page 59 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 59
TEST Kymco
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ CV3 Noodoe
Το βάρος του συστήματος KALS απαιτεί λίγο πα- μόλις ανοίξεις το γκάζι. Το κόψιμο του τιμονιού εί-
ραπάνω δύναμη και αποφασιστικότητα στο στρίψι- ναι πολύ μεγάλο, αυξάνοντας κατακόρυφα την ευ-
μο, αλλά αυτό γρήγορα συνηθίζεται, ενώ αν προ- ελιξία μέσα στην κίνηση και κάνοντας πιο εύκολο
έρχεσαι από τον χώρο του αυτοκινήτου, ούτε που το παρκάρισμα.
θα το καταλάβεις. Μετά από ένα σύντομο διάστη- Οι αναρτήσεις σιδερώνουν τους κακοτράχα-
μα εξοικείωσης θα διαπιστώσεις ότι ο τρόπος που λους δρόμους προσφέροντας άνεση, ενώ τα φρέ-
στρίβει το CV3 σε γεμίζει σιγουριά και αυτοπεποί- να έχουν πολύ καλή αίσθηση αλλά και δύναμη κα-
θηση, οπότε αλλάζει τα όσα ήξερες και έκανες μέ- θώς ακινητοποιούν το scooter από τα 100 χλμ. /
χρι τώρα, αφού μπορείς να φρενάρεις δυνατά υπό ώρα σε 44,7 μέτρα με το ABS να επεμβαίνει δια-
κλίση ακόμα και σε γυαλισμένη άσφαλτο. κριτικά όπου χρειάζεται.
Δυναμική δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά και
η συμπεριφορά του και για αυτό ευθύνονται τό- Η άποψή μας
σο ο κινητήρας, όσο και το στήσιμο του scooter.
Οι 50+ ίπποι κινούν χωρίς δισταγμό τα (αρκετά) Η Kymco δεν αρκέστηκε σε ένα τρίτροχο που
κιλά του CV3 με ψεκασμό και μετάδοση να μετα- θα μπορούσε να προσελκύσει αναβάτες από τον
φράζουν με ακρίβεια τις εντολές σου και να αντι- χώρο του αυτοκινήτου, αλλά δημιούργησε ένα
δρούν άμεσα σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Σύμφω- scooter που προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπει-
να με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ρίες και μπορεί άνετα να μπει στο «menu» έμπει-
από στάση έρχονται σε 8,8 δευτερόλεπτα, τοποθε- ρων αναβατών. Με έντονα σπορ φιλοσοφία τόσο
τώντας το CV3 στην πρώτη θέση ανάμεσα στα τρί- σε εμφάνιση όσο και συμπεριφορά, υψηλή ποιό-
τροχα scooter σε αυτή τη διαδικασία. Ανεβάζοντας τητα με premium χαρακτηριστικά, και εφοδιασμέ-
ρυθμό διαπιστώσαμε ότι στρίβοντας με πολλά χι- νο με τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, το
CV3 της Kymco αλλάζει τα δεδομένα στα τρίτροχα
λιόμετρα το scooter παραμένει «βιδωμένο» στην Η άποψή μας
τροχιά που έχεις ορίσει χωρίς «ναι μεν, αλλά» και scooter. Προσφέρει καθημερινή άνεση και πρακτι-
ο τρόπος που «πατάει» εμπνέει εμπιστοσύνη και κότητα, ενώ μετατρέπεται σε τουριστικό εργαλείο
σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα όριά του, καθώς η για να πας παντού απολαμβάνοντας μεγαλύτερη
συμπεριφορά του ξεφεύγει από τα δεδομένα των ασφάλεια και οδηγική απόλαυση σε κάθε διαδρο-
scooter θυμίζοντας μοτοσυκλέτα! μή. Αν προέρχεσαι από τον χώρο του αυτοκινήτου,
Μέσα στην πόλη οι δυο εμπρός τροχοί κάνουν το οδηγείς με το δίπλωμα που ήδη έχεις και θα σε
πολύ πιο εύκολη την ισορροπία στις πολύ χαμη- βοηθήσει να μπεις ομαλά και με ασφάλεια στον
λές ταχύτητες στοιχείο που θα εκτιμήσουν τόσο οι κόσμο των 2 τροχών… με 3 τροχούς.
αρχάριοι αναβάτες που προέρχονται από τον χώ-
ρο του αυτοκινήτου, όσο και οι πιο έμπειροι. Η το- Extra σταθερότητα, οδηγείται με δίπλωμα
ποθέτηση των καθρεπτών στο φέρινγκ αυξάνει το αυτοκινήτου, δυνατός κινητήρας,
συνολικό πλάτος του scooter και χρειάζεται λίγο σπορ συμπεριφορά
προσοχή όταν φιλτράρεις την κίνηση. Στο φανάρι
μπορείς να «κλειδώσεις» τους μπροστινούς τρο- Απουσία traction control
χούς και το CV3 θα σταθεί όρθιο χωρίς να κατε-
βάσεις καν τα πόδια σου, ενώ επιτρέπει και μικρές Εξοπλισμός αναβάτη
μετατοπίσεις ως και 9 μοίρες, αν ρίξεις όμως το Κράνος: LS2 Vector II (LS2 Κιούπης)
βάρος σου αριστερά ή δεξιά τότε θα ξεκλειδώσει. Μπουφάν: Macna Adept (Moto Market)
Παντελόνι: AGVPRO Leman (Toofast)
Φυσικά, απελευθερώνει τους τροχούς αυτόματα Γάντια: Nordcode (Moto Market)
59 Eπιστροφή στα περιεχόμενα