Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 58
TEST Kymco
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ CV3 Noodoe
το Noodoe Cloud ή να επιλέξεις μια δική σου φω- δυο riding modes, Power και Rain, με το δεύτε-
τογραφία. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η κλίση των ρο να μειώνει την ιπποδύναμη στους 39,7 ίππους
οργάνων ρυθμίζεται (!) ώστε να έχεις βέλτιστη ευ- για μεγαλύτερη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρω-
κρίνεια ανάλογα με το ύψος σου. μα. Στάνταρ πάντως είναι το cruise control για ξε-
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα θερμαινό- κούραστα ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής
μενα γκριπ με 3 επίπεδα έντασης, keyless σύστη- μετρήσαμε κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιό-
μα εκκίνησης και φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο μετρα, νούμερο που κινείται σε λογικά πλαίσια δε-
κάτω από τη σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα δομένου του κυβισμού και της απόδοσης του κι-
μικρού μεγέθους full face κράνος, αρκεί αυτό να νητήρα.
μην έχει περίεργους αεραγωγούς και αεροτομές. Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Κινητήρας Το σημείο κλειδί του CV3 είναι το σύστημα KALS
O ισχυρός εν σειρά δικύλινδρος, Euro 5 κινη- (Kymco Advanced Leaning Suspension), το οποίο
τήρας των 550 κυβικών μας είναι ήδη γνωστός «ενώνει» τους δυο εμπρός τροχούς με διπλά τηλε-
από τη ναυαρχίδα της Kymco, το AK 550. Αποδί- σκοπικά πιρούνια 41 χιλιοστών στον καθένα. Επι-
δει 51 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής τρέπει μέγιστη κλίση 40 μοιρών και δίνει τη δυνα-
στις 6.000 σ.α.λ, νούμερα που το κατατάσσουν τότητα «κλειδώματος», που επιτρέπει στο scooter
στην κορυφή των τρίτροχων scooter, ενώ η τελι- να «στέκεται» όρθιο και σε γωνίες έως και 9 μοι-
κή μετάδοση γίνεται με ιμάντα. Ο κινητήρας έχει ρών όταν ακινητοποιείται. Στο πίσω μέρος έχουμε
crossplane διάταξη στροφάλου στις 270 μοίρες μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο. Το πλαί-
και ειδικά σχεδιασμένους αντικραδασμικούς άξο- σιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ από
νες που συμβάλουν στην ιδανική ροή του λιπαντι- το ίδιο υλικό είναι και το νέο ψαλίδι, ώστε να δι-
κού, για μείωση της θερμοκρασία λειτουργίας και ατηρηθεί το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να δεί-
αύξηση της συνολικής απόδοσης. Εξοπλισμός - τιμή χνει 265 κιλά με γεμάτο το ρεζερ-
Επιπλέον, η σχεδόν οριζόντια το- βουάρ των 15 λίτρων. Στον τομέα
ποθέτηση κυλίνδρων συμβάλει ABS / Ρυθμ. l/8 των φρένων έχουμε δυο δίσκους
Τraction Control / Ρυθμ.
8
στο να χαμηλώσει το κέντρο βά- Στροφόμετρο l 270 χιλιοστών εμπρός με τετρα-
ρους, προς όφελος της οδικής Immobilizer l πίστονες δαγκάνες της Brembo
Yπολογιστής ταξιδιού
l
συμπεριφοράς. Μερικός χιλιομετρητής l και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πί-
Θα θέλαμε να υπήρχε traction Ένδειξη βενζίνης l σω, ενώ στάνταρ είναι το ABS. Το
Δείκτης θερμοκρασίας
control, αλλά αντί για αυτό, η Θερμοκρασία περιβάλλοντος l CV3 διαθέτει χειρόφρενο και πο-
8
Kymco έχει προικίσει το CV3 με Ζελατίνα / Ρυθμ. l/l δόφρενο που ενεργοποιεί ταυτό-
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l
Πλάγιο σταντ 8 χρονα όλα τα φρένα, κάτι πολύ
Κεντρικό σταντ l πρακτικό ειδικά για όσους προ-
Χειρολαβές / Σχάρα l έρχονται από το χώρο τους αυτο-
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, κινήτου. Οι αλουμινένιοι τροχοί
-: δε διατίθεται φορούν ελαστικά Maxxis διαστά-
σεων 110/70-13 και 160/60-15
εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Στο δρόμο
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την
PHOTO GALLERY έξτρα πρόσφυση που προσφέρουν οι δυο εμπρός
τροχοί και την ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58