Page 86 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 86
ΚΤΜ
ρη απόσταση μεταξύ των αξόνων και επανασχεδι- traction control και το quickshifter σε κρατούν ξε-
ασμένο επιλογέα. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι κούραστο, ενώ αν ζητάς το απόλυτο όπλο απλώς
όλοι οι κινητήρες ανεξαρτήτως κυβικών έχουν νέα επιλέγεις τον άγριο χάρτη. Το μικρό βάρος (102,6
ψυγεία, αντλίες λαδιού με μεταλλικά αντί για πλα- κιλά) συνεχίζει να δίνει την ίδια ανάλαφρη αίσθη-
στικά γρανάζια, ίδιους λαιμούς εξάτμισης και ίδιο ση στα σφιχτά κομμάτια και στα άλματα, ενώ το
τελικό στα 350-450SX-F, κοινές βάσεις κινητήρα πακέτο πλαισίου – αναρτήσεων είναι απλώς κορυ-
και εξάτμισης, κοινά καπάκια συμπλέκτη-βολάν και φαίο, αποδεικνύοντας τι σημαίνει για μια μοτοσυ-
μπουζόπιπα καθώς και σημάδια στα κάρτερ με οδη- κλέτα να είναι ready to race χωρίς να της προσθέ-
γίες όπως η απαιτούμενη ροπή σύσφιξης στα μέ- σεις απολύτως τίποτα.
ρη που χρειάζονται συντήρηση. Όσο λιγότερα είναι Για τους βουνίσιους
τα μοναδικά εξαρτήματα που χρειάζεται κάθε μο- Στην παρέα των KTM υπήρχαν και δύο από τα
ντέλο, τόσο ευκολότερο είναι να υπάρχει και πά- πιο δημοφιλή μοντέλα της Enduro οικογένειας. Τα
ντα διαθέσιμο στοκ στα ανταλλακτικά. Η αυστριακή 250 EXC-F και 300 EXC TPI για τη νέα χρονιά συνε-
εταιρία έχει φροντίσει ώστε ακόμη και τα διαστή- χίζουν χωρίς αλλαγές, συνδυάζοντας τη φιλικότητα
ματα service να είναι ίδια για όλα τα μοντέλα. με την απόδοση. Το 250 EXC-F ήταν ένα ευχάριστο
Όσον αφορά στις οδηγικές εντυπώσεις με το διάλειμμα ανάμεσα στα σκληροπυρηνικά MX, αφού
450SX-F τα λόγια περιττεύουν, αφού για να βρεις μαζί του όλα μοιάζουν εύκολα. Με τις μαλακότερες
τα όριά του πρέπει να είσαι τουλάχιστον αγωνιζό- αναρτήσεις και με τη γραμμική απόδοση του κινητή-
μενος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι ακατάλ- ρα, ήταν και πάλι με διαφορά η πιο φιλική μοτοσυ-
ληλο για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες. Οι 63 κλέτα, κάτι που σημαίνει πως είναι και η καταλληλό-
ίπποι που αποδίδει δεν πρόκειται να σε φοβίσουν τερη για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο
αφού έρχονται χωρίς ξεσπάσματα. Μπορείς να χώμα. Το 300 EXC συνεχίζει να αποτελεί τη ναυ-
ανοίξεις το γκάζι για να πάρεις ακριβώς όση δύνα- αρχίδα των δίχρονων Enduro, αποδεικνύοντας για
μη χρειάζεσαι ανάλογα το τερέν, με τη γραμμική ακόμη μια φορά την εξέλιξη της KTM στα δίχρονα
λειτουργία του κινητήρα να φροντίζει ώστε να μην αλλά και τον λόγο που είναι μία από τις πιο δημοφι-
σου μακραίνουν τα χέρια αν δεν το επιθυμείς. Το λείς επιλογές στον χώρο του extreme enduro.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 86