Page 84 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 84

ΚΤΜ



        χόμενη, η ριντοθήκη είναι ανασχε-                                       κτηριστικό του βαρύ ήχο να πα-
        διασμένη όπως και η εξάτμιση που                                        ραμένει στο μυαλό μας και μετά
        πλέον έχει μικρότερο όγκο και με-                                       το πέρας της παρουσίασης.
        γαλύτερη  απόσταση  από  το  έδα-                                         125SX
        φος  μειώνοντας  την  πιθανότητα                                          Πηγαίνοντας  στο  άλλο  άκρο,
        βαθουλωμάτων, ενώ νέα είναι και                                         δεν θα μπορούσαμε να μην οδη-

        τα κάρτερ.                                                              γήσουμε  και  το  μικρότερο  της
          Το ¨μεγάλο¨ επανέρχεται                                               παρουσίασης που δεν ήταν άλ-
          Ο  ψεκασμός  και  η  μίζα  είναι                                      λο από το 125SX. Τo όνειρο κά-
        αναμφίβολα  σπουδαία  νέα  για                                          θε  πιτσιρικά  -και  όχι  μόνο-  και
        τους  φανατικούς  διχρονάκηδες,                                         παράλληλα το μέσο για να γίνεις
        εξίσου σπουδαία όμως είναι και η                                        πραγματικά γρήγορος αναβάτης
        έλευση του 300SX. Το μεγάλο δί-                                         σε επαγγελματικό επίπεδο ανα-
        χρονο  θα  συμπληρώνει  τη  γκάμα                                       βαθμίστηκε με τη σειρά του στα

        δίπλα στα 250 και 125 με τους 57                                        νέα  δεδομένα.  Παρόλα  αυτά  ο
        δίχρονους ίππους του να σου προκαλούν τρόμο, αν  τρόπος οδήγησης παραμένει ίδιος και δεν είναι άλ-
        έχεις στο μυαλό σου τα δίχρονα παλαιότερων δεκα- λος από το τέρμα γκάζι παντού και πάντα. Ανεβαί-
        ετιών. Στην πράξη μόνο τρόμο δεν βιώνεις όταν το  νοντας στη σέλα του παρατηρείς τις μαζεμένες δι-
        οδηγείς και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο επίτευγ- αστάσεις αλλά και το κουμπί της μίζας που παρά τα
        μα της ΚΤΜ. Τα λόγια δύσκολα περιγράφουν το πό- 125 κυβικά δεν απουσιάζει, αφού έχει σχεδιαστεί
        σο φιλικό είναι, αρκεί όμως να πούμε ότι μπορεί να  έτσι ώστε το βάρος της μοτοσυκλέτας να συνεχί-
        το ευχαριστηθεί εξίσου ένας ερασιτέχνης και ένας  ζει να είναι ελάχιστο στα 92,4 κιλά (χωρίς καύσιμο).
        πρωταθλητής. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα αλ-         Ο ψεκασμός έδωσε μια πιο γεμάτη αίσθηση στις

        λά  δεν  σου  έρχεται  κατακέφαλα,  με  αποτέλεσμα  χαμηλές στροφές κάνοντάς το παράλληλα πιο ευ-
        να κινείσαι γρήγορα αλλάζοντας νωρίς ταχύτητες,  κολοδήγητο, χωρίς όμως να χάνεται η χαρακτηρι-
        χωρίς να παλεύεις με τη δύναμη στις ψηλές στρο- στική δίχρονη κλοτσιά. Με τον συμπλέκτη σύμμαχο
        φές. Αν βέβαια είσαι προπονημένος και μπορείς να  οι στροφές ανεβαίνουν άμεσα και σαν γνήσιο 125
        ανοίξεις γερά το γκάζι στον άγριο χάρτη θα κατα- βγάζει τον καλό του εαυτό όταν λυσσά στα κόκκι-
        λάβεις τι σημαίνουν οι 57 ίπποι... Παρά το μεγάλο  να. Στον άγριο χάρτη είναι ακόμη πιο άμεσο, κάτι
        υψόμετρο η λειτουργία του κινητήρα ήταν απλώς  που θα εκτιμήσουν όσοι μπορούν να το ¨ξεζουμί-
        αψεγάδιαστη κάθε στιγμή. Οι κραδασμοί που πε- σουν¨ εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο και το κορυ-

        ριμένεις από ένα μεγάλο δίχρονο απλώς απουσι- φαίο του πλαίσιο. Το φρένο του κινητήρα είναι ανύ-
        άζουν, ενώ η ελαφριά αίσθηση (ζυγίζει μόλις 99,4  παρκτο οπότε χρειάζεσαι τη συμβολή των Brembo
        κιλά) και το εξαιρετικό πλαίσιο συμβάλλουν με τον  πριν το τοποθετήσεις στη στροφή εκεί όπου ακο-
        τρόπο τους στην οδηγική ευχαρίστηση, είτε κινείσαι  λουθεί πιστά τη γραμμή σου. Ελαφρύ σαν πούπου-
        σε σφικτά κομμάτια, είτε πλαγιάζεις στα μπερμ, εί- λο και με κοφτερή συμπεριφορά, το 125SX έχει ό,τι
        τε βρίσκεσαι στον αέρα. Το 300SX είναι η μοτοσυ- μπορείς να ζητήσεις από μια πραγματική αγωνιστι-
        κλέτα που φέρνει νέα εποχή στα δίχρονα ΜΧ, όχι  κή μοτοσυκλέτα.
        απλώς για να τα κρατήσει στο παιχνίδι, αλλά για να     Συνεχής εξέλιξη
        κάνει πολλούς ¨εχθρούς¨ της κατηγορίας να ανα-         Ο  ανταγωνισμός  στα  τετράχρονα  MX  ανεβαίνει
        θεωρήσουν.  Κέρδισε  γρήγορα  τη  συμπάθειά  μας  διαρκώς και ως γνωστόν για να διατηρηθείς στην

        ανάμεσα στα υπόλοιπα της παρέας, με τον χαρα- κορυφή πρέπει να μην επαναπαύεσαι στις δάφνες
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     84
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89