Page 83 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 83

ΚΤΜ

        εται απευθείας στο πλαίσιο. Ανασχεδιασμένο είναι
        και το φιλτροκούτι, με στόχο τη μέγιστη ροή αέρα
        και  την  αυξημένη  προστασία  του  φίλτρου.  Το  τε-
        λευταίο είναι πλέον ασύμμετρο καθώς αυτό το σχή-
        μα βοηθά στη σωστή τοποθέτησή του γρήγορα και
        όπως πάντα χωρίς εργαλεία.
          Λίγο  πιο  κάτω  συναντάμε  το  ανασχεδιασμένο

        αλουμινένιο ψαλίδι. Διατηρεί το ίδιο μήκος με την
        προηγούμενη γενιά, είναι όμως ελαφρύτερο κατά
        190γρ και πιο άκαμπτο, με τον πίσω άξονα να είναι
        πλέον 22χιλ. ώστε να ταιριάζει με τα επίπεδα ακαμ-
        ψίας του υπόλοιπου συνόλου. Νέος είναι επίσης ο
        οδηγός αλυσίδας καθώς και οι γλίστρες που είναι
        ανθεκτικότερες μιας και το γρανάζι κίνησης του κι-
        νητήρα έχει μεταφερθεί 3χιλ χαμηλότερα. Αλλαγές

        συναντάμε και στα σημεία σύνδεσης του μοχλικού
        το οποίο όμως κρατά την ίδια γεωμετρία. Η WP ανα-
        λαμβάνει παραδοσιακά τον τομέα των αναρτήσεων
        με το αμορτισέρ ΧACT να είναι πλέον ελαφρύτερο
        και πιο κοντό κατά 15χιλ, κρατώντας όμως τη δια-
        δρομή των 300χιλ. Έχει νέο έμβολο, ενώ οι ρυθμί-
        σεις για την απόσβεση – επαναφορά μπορούν πλέ-
        ον  να  γίνουν  με  το  χέρι  χωρίς  κανένα  εργαλείο.
        Το πιρούνι 48χιλ προέρχεται επίσης από την σειρά

        XACT, έχει νέο υδραυλικό στοπ, διαφορετικό σε- λαμβάνει μια μονάδα ECU ρυθμισμένη κατάλληλα
        τάρισμα καθώς και ανασχεδιασμένα πλαστικά κα- από την Vitesco Technologies για να υπάρχει πάντα
        λύμματα για καλύτερη προστασία. Οι τιμονόπλακες  η σωστή αναλογία αέρα καυσίμου. Για να επιτευ-
        συνδυάζονται με πιο άκαμπτο καβαλέτο τιμονιού το  χθεί αυτό, η ECU αναλύει συνεχώς τη θερμοκρασία
        οποίο έχει τη δυνατότητα να τοποθετηθεί με αντι- του νερού και του αέρα, την ατμοσφαιρική πίεση,
        κραδασμικές βάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του  την πίεση στο στροφαλοθάλαμο, τις στροφές του κι-
        κάθε αναβάτη.                                         νητήρα και φυσικά τη θέση του γκαζιού. Έτσι πλέ-
          Ή χρονιά ορόσημο                                    ον υπάρχει και η δυνατότητα για δύο χάρτες από-

          Όπως  προαναφέραμε,  η  KTM  δεν  άφησε  ποτέ  δοσης (αλλάζουν από τον διακόπτη στο τιμόνι) με
        στην ¨άκρη¨ τα δίχρονα. Το φανατικό κοινό που συ- τον δεύτερο να είναι ο πιο επιθετικός με πιο άμεση
        νεχίζουν να έχουν αλλά και η εμπορική τους επιτυ- απόκριση. Ξεχνάς λοιπόν το ψάξιμο με τα ζιγκλέρ
        χία, είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που επα- και τις βελόνες στο καρμπυρατέρ, και επικεντρώ-
        ληθεύουν ότι πράττει σωστά. Το μόνο που άφησε  νεσαι μόνο στην οδήγηση, κάτι που κάνει τη χρήση
        στην άκρη για το 2023 είναι η μανιβέλα και το καρ- των δίχρονων πολύ πιο εύκολη, παρότι η μίξη λα-
        μπυρατέρ, αφού πλέον όλα τα ΜΧ μοντέλα έχουν  διού-βενζίνης συνεχίζει να γίνεται με τον παραδο-
        μίζα και ψεκασμό, ακολουθώντας με τον δικό τους  σιακό τρόπο στο ρεζερβουάρ.
        τρόπο το μονοπάτι των Enduro με το σύστημα Tpi.         Η χρήση ψεκασμού δεν είναι όμως η μοναδική
        Το σύστημα ψεκασμού αποτελείται από μια μονά- αλλαγή στους δίχρονους κινητήρες. Η βαλβίδα εξα-

        δα της Keihin με δύο μπεκ και τη διαχείριση ανα- γωγής Power Valve είναι πλέον ηλεκτρονικά ελεγ-

                                               83   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88