Page 32 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 32
Niu l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
MQi & KQi2 Pro Diesel
Το MQi GT Diesel Edition είναι
μηχανολογικά βασισμένο στο MQi GT
με ηλεκτροκινητήρα 3.000 Watt της
Bosch, και τελική ταχύτητα 70 χλμ/
ώρα. Η μπαταρία είναι τεχνολογίας
λιθίου 4ης γενιάς, προσφέροντας
αυτονομία 70-80 χιλιομέτρων ανά
φόρτιση. Φέρει τροχούς 14 ιντσών,
έχει δυνατότητα σύνδεσης με smart-
phone και αντικλεπτική λειτουργία.
Η Diesel έβαλε το χεράκι της στο
εμφανισιακό κομμάτι. Tο scooter είναι
επιχρωμιωμένο, με μεγάλα λογότυπα
D στις επιφάνειες του και την
«ετικέτα» της Diesel στην εμπρόσθια
ποδιά. Το KQi2 Pro ξεχωρίζει τόσο για
την έντονη σχεδίαση του, όσο και για
τον χρωματισμό σε στυλ «χρωμίου».
Έχει μέγιστη ταχύτητα 25 χλμ/ώρα,
έχοντας δυνατότητα να προσφέρει 40
χιλιόμετρα αυτονομίας.
Peugeot XP400
Το Peugeot XP400 είναι αρκούντως «μοτοσυκλετιστικό» σε εμφάνιση,
με ψηλό μούτρο, τροχούς 17 και 15 ιντσών, φαρδύ τιμόνι και αιχμηρό
φινίρισμα. Θα γίνει διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις. Η GT εξοπλίζεται με
ακτινωτούς τροχούς αλλά και tubeless ελαστικά. Η Allure φέρει χυτούς
τροχούς στις ίδιες διαστάσεις. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διαδρομή
140 χιλιοστών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ, οριζόντια
τοποθετημένο. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 36,7 ίππους και
3,9 kgm ροπής. Για την επιβράδυνση φροντίζουν 2 δίσκοι 295 χιλιοστών
μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών πίσω. Το βάρος ανακοινώνεται
στα 231 κιλά. Η οθόνη TFT δεν μπορούσε να λείπει, ενώ αναμένεται και
ιδιαίτερα ευρύχωρο το τμήμα αποθήκευσης, κάτω από την σέλα.
Royal Enfield
Super Meteor 650
Το νέο Super Meteor 650
κινείται από έναν δικύλινδρο
αερόψυκτο εν σειρά κινητήρα
με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων,
που αποδίδει 47 ίππους και
5,3 kgm ροπής, νούμερα
κατάλληλα για οδήγηση με
δίπλωμα A2. Οι τροχοί είναι
διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός
και 16 ιντσών πίσω, ενώ στις
αναρτήσεις χρησιμοποιούνται
ανεστραμμένο πιρούνι 43
χιλιοστών εμπρός και 2
αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενα
στην προφόρτιση. Τα φρένα
αποτελούνται από έναν δίσκο
σε κάθε τροχό, διαμέτρου
320 και 300 χιλιοστών
εμπρός και πίσω αντίστοιχα,
με δικάναλο ABS. Το βάρος
ανακοινώνεται στα 241 κιλά,
ενώ το ύψος σέλας παραμένει
χαμηλά στα 740 χιλιοστά. Η
«απλή», έκδοση απευθύνεται
σε έναν χρήστη, ενώ η Tour-
er επωφελείται από ταξιδιωτικό
εξοπλισμό και διπλή σέλα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 32
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 32