Page 30 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 30
NEWS
Lambretta l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
X300 & X125
Η Lambretta προσκαλεί τους αναβάτες που έχουν ισχυρή άποψη στυλ
για τα scooter, με τα νέα X300&Χ125, αποκαλούμενη και ως «Neo
Mod». Είναι κατασκευασμένα με την φιλοσοφία του Semi-Monocoque,
χρησιμοποιώντας πάνελ από ατσάλι για το «αμάξωμα» σε συνδυασμό
με ένα ατσάλινο πλαίσιο ως την φέρουσα κατασκευή. Ο κινητήρας
των 275κ.εκ, αποδίδει 24,8 ίππους και 2,5 kgm ροπής και των 125κ.
εκ. 14,3 ίππους ώστε να οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου. Το
σύστημα δύο υστερούντων βραχιόνων με ισάριθμα αμορτισέρ εμπρός
ξεχωρίζει, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται διπλά αμορτισέρ. Την πέδηση
αναλαμβάνουν δίσκοι εμπρός και πίσω, διαμέτρου 220 και 219
χιλιοστών αντίστοιχα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει Keyless σύστημα ,
πλήρη LED φωτισμό και δικάναλο ABS.
Malaguti
Madison 125
Το Malaguti Madison 125 ξεχωρίζει για το πολύ επιθετικό στυλ του, με γωνίες και έντονες
σχεδιαστικές γραμμές που μαρτυρούν ένα ξεκάθαρα σπορ στυλ, ενώ ακολουθεί γενικότερα
την φιλοσοφία ενός mini GT scooter. Χρησιμοποιεί μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 125
κυβικών, με απόδοση 12,2 ίππων και 1,1 kgm ροπής στις 6.500σαλ.. Η μετάδοση γίνεται μέσω
CVT και η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 100 χλμ/ώρα. Το βάρος, σε κατάσταση έτοιμη
για οδήγηση, ανέρχεται στα 147 κιλά. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται τηλεσκοπικό πιρούνι
εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους, 250 χιλιοστών
εμπρός και 220 χιλιοστών πίσω.
Moto Morini
Seiemmezzo
Το Seimmezzo υποδηλώνει τα 649 κυβικά του δικύλινδρου
κινητήρα με τους 61 ίππους. Είναι διαθέσιμη σε δυο εκδόσεις:
τη γυμνή STR και την scrambler SCR με το βάρος τους
να ανακοινώνεται στα 220 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ
των 16 λίτρων. Στα φρένα διαθέτουν δυο δίσκους 289
χιλιοστών εμπρός και έναν 255 πίσω με διπίστονες δαγκάνες
και δικάναλο ABS της Bosch. Οι αναρτήσεις της Kayaba
περιλαμβάνουν ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι με διαδρομή
120 χιλιοστά και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
και ίδια διαδρομή. Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με
αλουμινένιο ψαλίδι. Η σημαντικότερη διαφορά τους είναι οι
τροχοί καθώς η STR έχει αλουμινίου, ενώ η SCR ακτινωτούς.
Τα ελαστικά είναι ίδια, Pirelli Angel GT σε διάσταση 120/70-
18 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
X-Cape ADV-R
Το X-Cape ADV-R επιδεικνύει τις προθέσεις της Mo-
to Morini για τις εξορμήσεις εκτός δρόμου. Έρχεται
με στοχευμένες αλλαγές για να τονιστεί ο χωμάτινος
χαρακτήρας του. Στο μοντέλο έχει χρησιμοποιηθεί
μια ψηλότερη σέλα, με χαρακτηριστικό off-road
στυλ, ενώ έχουν επίσης τοποθετηθεί μια ποδιά
προστασίας του κινητήρα, πλαστικά αγωνιστικής
εμφάνισης, ένα τελικό εξάτμισης SC Proj-
ect αλλά και ένα σύστημα πλοήγησης Garmin. Η
μηχανολογική βάση του X-Cape, παραμένει ίδια.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30