Page 30 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 30

NEWS

        Lambretta                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ



                                        X300 & X125
        Η Lambretta προσκαλεί τους αναβάτες που έχουν ισχυρή άποψη στυλ
           για τα scooter, με τα νέα X300&Χ125, αποκαλούμενη και ως «Neo
        Mod». Είναι κατασκευασμένα με την φιλοσοφία του Semi-Monocoque,
         χρησιμοποιώντας πάνελ από ατσάλι για το «αμάξωμα» σε συνδυασμό
           με ένα ατσάλινο πλαίσιο ως την φέρουσα κατασκευή. Ο κινητήρας
         των 275κ.εκ, αποδίδει 24,8 ίππους και 2,5 kgm ροπής και των 125κ.
           εκ. 14,3 ίππους ώστε να οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου. Το
         σύστημα δύο υστερούντων βραχιόνων με ισάριθμα αμορτισέρ εμπρός
         ξεχωρίζει, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται διπλά αμορτισέρ. Την πέδηση
             αναλαμβάνουν δίσκοι εμπρός και πίσω, διαμέτρου 220 και 219
         χιλιοστών αντίστοιχα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει Keyless σύστημα ,
                            πλήρη LED φωτισμό και δικάναλο ABS.



                                                                                           Malaguti



                                                 Madison 125
                                                 Το Malaguti Madison 125 ξεχωρίζει για το πολύ επιθετικό στυλ του, με γωνίες και έντονες
                                                 σχεδιαστικές γραμμές που μαρτυρούν ένα ξεκάθαρα σπορ στυλ, ενώ ακολουθεί γενικότερα
                                                 την φιλοσοφία ενός mini GT scooter. Χρησιμοποιεί μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 125
                                                 κυβικών, με απόδοση  12,2 ίππων και 1,1 kgm ροπής στις 6.500σαλ.. Η μετάδοση γίνεται μέσω
                                                 CVT και η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 100 χλμ/ώρα. Το βάρος, σε κατάσταση έτοιμη
                                                 για οδήγηση, ανέρχεται στα 147 κιλά. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                 εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους, 250 χιλιοστών
                                                 εμπρός και 220 χιλιοστών πίσω.



        Moto Morini



                                   Seiemmezzo
          Το Seimmezzo υποδηλώνει τα 649 κυβικά του δικύλινδρου
        κινητήρα με τους 61 ίππους. Είναι διαθέσιμη σε δυο εκδόσεις:
             τη γυμνή STR και την scrambler SCR με το βάρος τους
           να ανακοινώνεται στα 220 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ
             των 16 λίτρων. Στα φρένα διαθέτουν δυο δίσκους 289
         χιλιοστών εμπρός και έναν 255 πίσω με διπίστονες δαγκάνες
            και δικάναλο ABS της Bosch. Οι αναρτήσεις της Kayaba
          περιλαμβάνουν ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι με διαδρομή
        120 χιλιοστά και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
            και ίδια διαδρομή. Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με
          αλουμινένιο ψαλίδι. Η σημαντικότερη διαφορά τους είναι οι
        τροχοί καθώς η STR έχει αλουμινίου, ενώ η SCR ακτινωτούς.
         Τα ελαστικά είναι ίδια, Pirelli Angel GT  σε διάσταση 120/70-
                  18 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.






                                                                 X-Cape ADV-R
                                                                 Το X-Cape ADV-R επιδεικνύει τις προθέσεις της Mo-
                                                                 to Morini για τις εξορμήσεις εκτός δρόμου. Έρχεται
                                                                 με στοχευμένες αλλαγές για να τονιστεί ο χωμάτινος
                                                                 χαρακτήρας του. Στο μοντέλο έχει χρησιμοποιηθεί
                                                                 μια ψηλότερη σέλα, με χαρακτηριστικό off-road
                                                                 στυλ, ενώ έχουν επίσης τοποθετηθεί μια ποδιά
                                                                 προστασίας του κινητήρα, πλαστικά αγωνιστικής
                                                                 εμφάνισης, ένα τελικό εξάτμισης SC Proj-
                                                                 ect αλλά και ένα σύστημα πλοήγησης Garmin. Η
                                                                 μηχανολογική βάση του X-Cape, παραμένει ίδια.



                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35