Page 26 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 26

NEWS

                                                      l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Keeway                                                               Vieste 300 XDV

                                                                             Το Keeway Vieste 300 XDV ακολουθεί εκτός
                                                                             δρόμου εμφάνιση, με τονωμένο το εμπρός μέρος,
                                                                             ανεστραμμένο πιρούνι, ρυθμιζόμενη ζελατίνα,
                                                                             αιχμηρά γραφικά και μεταλλικές λεπτομέρειες
                                                                             στο πάτωμα. Το μονοκύλινδρο  μοτέρ  278 κ.εκ.,
                                                                             αποδίδει 25 ίππους στις 7.500 στροφές και ροπή
                                                                             2,5 kgm στις 6.750 στροφές. Οι αναρτήσεις
                                                                             προέρχονται από την KYB. Εμπρός, χρησιμοποιείται
                                                                             ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 90
                                                                             χιλιοστών, ενώ πίσω έχουμε 2 αμορτισέρ
                                                                             ρυθμιζόμενα σε 5 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου
                                                                             με διαδρομή στα 65 χιλιοστά. Οι δαγκάνες είναι
                                                                             της ισπανικής J.Juan και στους δύο τροχούς,
                                                                             συνεπικουρούμενες από σύστημα ABS. Το βάρος
                                                                             ανέρχεται στα 159 κιλά (κενό), το ύψος σέλας
                                                                             δηλώνεται στα 800 χιλιοστά, ενώ το ρεζερβουάρ θα
                                                                             έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρων καυσίμου.





        KTM


                                               RC 8C
           Η 2η γενιά του RC 8C είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για την πίστα
               και σε περιορισμένο αριθμό 200 κομματιών. Ο δικύλινδρος
            κινητήρας εξακολουθεί να βασίζεται στον LC8c, ενώ η ισχύς του
            έχει ανέβει κατά 7 ίππους, αγγίζοντας τους 135. Η μέγιστη ροπή
            ανέρχεται στα 10 kgm. Το σύστημα εξάτμισης τιτανίου είναι από
           την Akrapovic. Το πλαίσιο κατασκευάζεται από την Kramer Motor-
            cycles, όπως και οι αναρτήσεις της WP από την σειρά APEX pro,
           με αμορτισέρ και πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενα με νέο, ελαφρώς
           μαλακότερο αρχικό setup. Η RC 8C εξοπλίζεται με σταμπιλιζατέρ,
           δαγκάνες φρένου Brembo Stylema στο εμπρός σύστημα,  quick-
              shifter, αλλά και ανεστραμμένη διάταξη ταχυτήτων. Το βάρος
            (χωρίς υγρά) ανακοινώνεται στα 142 κιλά. Η ανανεωμένη οθόνη
             οργάνων έχει δυνατότητα καταχώρησης δεδομένων GPS, ενώ
         μπορούν να ρυθμιστούν η απόκριση γκαζιού, το traction control και
                                         το φρένο κινητήρα.


                                                  890 Adventure R
                                                  Το KTM 890 Adventure R έρχεται με νέα πλαστικά και ζελατίνα, όπως επίσης και
                                                  ανασχεδιασμένα προστατευτικά κινητήρα και ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ οι πλήρως
                                                  ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP XPLOR επωφελούνται από νέο σετάρισμα. Η ισχύς του
                                                  δικύλινδρου κινητήρα των 899 κ.εκ. ανέρχεται στους 105 ίππους. Εξοπλίζεται με νέα
                                                  οθόνη TFT 5 ιντσών η οποία φέρει σημαντικές αλλαγές αφού περιλαμβάνεται σύστημα
                                                  πλοήγησης στροφή-με-στροφή και νέες επιλογές ρύθμισης προορισμού από τον αναβάτη.
                                                  Βελτιωμένες είναι και οι λειτουργίες των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με νέο σύστημα
                                                  Cornering ABS που συνεργάζεται με τον αισθητήρα IMU-6 αξόνων, το οποίο πλέον
                                                  απενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο αναβάτης επιλέξει την off-road mode ή την Rally
                                                  mode.




        Kove

                                                            800X
         Η Kove 800X Super Adventure, κινείται πιο κοντά στις «αμιγώς» εκτός δρόμου τάσεις,
        χάρη στην επιλογή ακτινωτών τροχών 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω. Εντυπωσιάζει
         η μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 245 χιλιοστά μίνιμουμ. Η εμφάνιση ακολουθεί
         το off-road πνεύμα, με δύο LED προβολείς και ζελατίνα rally style. Ο κινητήρας  είναι
           δικύλινδρος 799 κυβικών, με απόδοση 96,6 ίππων και ροπή 8,2 kgm στις 9.000 και
            7.500 στροφές, αντίστοιχα. Το 800X κάνει χρήση ανεστραμμένου πιρουνιού και 2
           δίσκων φρένου εμπρός και μονού αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση.
         Μια κατακόρυφης διάταξης οθόνη TFT αναλαμβάνει τις ενδείξεις. Το συνολικό βάρος
                                           ανακοινώνεται μόλις στα 183 κιλά.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31