Page 22 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 22
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
CB750 Hornet
Με μια σημαντικά ισχυρότερη μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού,
σε σχέση με ότι προσέφερε μέχρι τώρα, η Honda επαναφέρει
στο προσκήνιο τη «Σφήκα» μετά από 25 χρόνια. Το ρεζερβουάρ
καυσίμου έχει εμπνευστεί σχεδιαστικά, από τα φτερά της
σφήκας, ενώ οι λεπτομέρειες είναι αιχμηρές υπογραμμίζοντας
τον ρόλο της νέας μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας του νέου μοντέλου είναι ο ολοκαίνουργιος
δικύλινδρος εν σειρά 755 κυβικών με την απόδοση του
να ανέρχεται στους 92 ίππους. Το νέο Hornet 750 φέρει
συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου, τα οποία περιλαμβάνουν
3+1 χαρτογραφήσεις ισχύος (Sport, Standard, Rain, User),
ρύθμιση φρένου κινητήρα , επιπέδου ισχύος κινητήρα αλλά
και το γνωστό HSTC Traction Control της Honda με δυνατότητα
απενεργοποίησης. Η πληροφόρηση και οι ρυθμίσεις γίνονται
μέσω μιας οθόνης TFT 5 ιντσών, η οποία φέρει 4 επιλέξιμες
διατάξεις και μπορεί να συνδεθεί με smartphone.
Το ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει 16,6 κιλά, ελαφρύτερο κατά 1,9 kg
σε σχέση με αυτό του CB650R. Το πλήρες βάρος του μοντέλου,
έτοιμο για οδήγηση, ανέρχεται στα 190 κιλά, σύμφωνα με τη
Honda. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται ένα ανεστραμμένο
πιρούνι Showa SFF-BP των 41 χιλιοστών εμπρός και ένα
αμορτισέρ ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση ελατηρίου, στο πίσω
μέρος. Για την πέδηση φροντίζουν 2 δίσκοι 296 χιλιοστών
εμπρός, με 4πίστονες δαγκάνες Nissin, ενώ πίσω υπάρχει
δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου.
CL500 Honda Forza 350 / 125
Η γκάμα των Το Forza ανανεώθηκε στα σημεία αποκτώντας μια πιο κομψή και
500 κυβικών εκλεπτυσμένη ταυτότητα, με σχεδιαστική επιρροή κατευθείαν από
της Honda το ναυαρχίδα της οικογένειας Forza 750. Σημείο αναφοράς το νέας
επεκτείνεται σχεδίασης εμπρός φέρινγκ και οι νέοι διπλοί LED προβολείς , στοιχεία
με ένα scram- τα οποία προσφέρουν ανανεωμένο στυλ αλλά και αεροδυναμική
bler μοντέλο απόδοση. Επανασχεδιασμένα είναι και τα όργανα τα οποία συνδυάζουν
εμπνευσμένο αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο με μια ψηφιακή οθόνη που
από τα CL μπορεί να
προηγούμενων εναλλάσσεται
δεκαετιών. Ο μεταξύ διαφόρων
συνδυασμός λειτουργιών.
του στρογγυλού σχήματος του ρεζερβουάρ καυσίμου και του ψηλά Tο Forza 350
τοποθετημένου τελικού της εξάτμισης με την θερμική ασπίδα, διαθέτει επίσης
δημιουργεί έντονα το φαινόμενο της νοσταλγίας. Τη συνολική εικόνα το σύστημα Hon-
συμπληρώνουν όμορφες λεπτομέρειες όπως οι γκέτες του πιρουνιού, da Smartphone
τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ, η δερμάτινη σέλα με το ανάγλυφο Voice Control, το
λογότυπο της Honda και το ψηλό τιμόνι. οποίο συνδέεται
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος 471 κ.εκ. της σειράς με τη Android ή
CB, ρυθμισμένος κατάλληλα για τις ανάγκες του μοντέλου, με την iOS συσκευές
ιπποδύναμη να βρίσκεται στους 47 ίππους στις 8.500σαλ, ώστε να smartphone
μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος Α2. Το ατσάλινο ενώ βρίσκεται
σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ σε κίνηση και
και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση , με το συνολικό επιτρέπει τη
βάρος να ανέρχεται στα 192 κιλά. Το σύστημα πέδησης αποτελείται φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής
από δίσκο 310χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και δίσκο και πλοήγησης. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνδυάζεται με
240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ σε περίπτωση απότομου τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm και με διπλά πίσω αμορτισέρ ρυθμιζόμενα
φρεναρίσματος ενεργοποιείται το σύστημα ESS (Emergency Stop ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ το συνολικό βάρος
Signal). Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και είναι ανέρχεται στα 164 κιλά για το 125 και στα 186 κιλά για το Forza 350.
εφοδιασμένοι με ελαστικά Dunlop Mixtour ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός Σε επίπεδο κινητήρα δεν υπάρχουν αλλαγές, με τις δύο εκδόσεις να
περιλαμβάνει LED φωτιστικά σώματα και στρογγυλή LCD οθόνη χρησιμοποιούν τεχνολογία eSP για υψηλότερη απόδοση και μειωμένες
οργάνων. τριβές.
EM1 e
Η Honda ανάμεσα στα νέα μοντέλα παρουσίασε και το νέο EM1 e, το πρώτο ηλεκτρικό
scooter της ιαπωνικής εταιρίας για την Ευρώπη, αλλά και το πρώτο από τα συνολικά
10 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που θα παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια. Η ονομασία EM
προέρχεται από τις λέξεις «Electric Moped», ένα μοντέλο που η Honda απευθύνει στην
νεολαία που αναζητά εύκολη και ευχάριστη αστική μετακίνηση. Η ηλεκτρική ενέργεια
του Honda EM1 e θα αποθηκεύεται στην αφαιρούμενη μπαταρία Honda Mobile Pow-
er Pack e, η οποία μπορεί να φορτιστεί σε οποιοδήποτε σημείο έχει πρίζα ρεύματος. Με
μία φόρτιση, το Honda EM1 e θα μπορεί να καλύψει «πάνω από 40 χιλιόμετρα» όπως
χαρακτηριστικά δηλώνει η Honda, ενώ αναφέρει επίσης ότι θα γίνει διαθέσιμο στις
αγορές, το καλοκαίρι του 2023.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 22