Page 24 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 24

NEWS

                                                      l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Italjet                                                  Dragster 500
                                 Σαν να μην ήταν εντυπωσιακό το Dragster, τώρα η Italjet το μετέτρεψε
                               σε… Φρανκενστάιν, με κινητήρα 450 κυβικών από μοτοσυκλέτα! Η ισχύς
            του κινητήρα αγγίζει τους 43 ίππους, ενώ η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται με αλυσίδα και κιβώτιο
          ταχυτήτων 6 σχέσεων, όπως σε μία μοτοσυκλέτα. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 15 ίντσες, αντί για 13, ενώ το
         μεταξόνιο έχει αυξηθεί από τα 1.350 στα 1.484 χιλιοστά. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο αμορτισέρ
           και ψαλίδι, ενώ μπροστά χρησιμοποιείται ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 47 χιλιοστών. Τα εμπρόσθια
          φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 270 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες Brembo, κάτι που γίνεται για
                                                              πρώτη φορά σε scooter!
        Kawasaki




                                                 HEV
                                                 Μαζί με τα δύο ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα, η Kawasaki αποκάλυψε και την HEV, την πρώτη
                                                 υβριδική μοτοσυκλέτα της. Οι πληροφορίες, και σε αυτή την περίπτωση, παραμένουν
                                                 σπαρτιατικές, είναι όμως γνωστό ότι το υβριδικό μηχανικό σύνολο θα εναλλάσσει την πηγή
                                                 ενέργειας της μοτοσυκλέτας, από την βενζίνη στον ηλεκτρισμό. Η Kawasaki ευελπιστεί, το
                                                 υβριδικό της μοντέλο να γίνει διαθέσιμο από το 2024. Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε επίσης
                                                 τα σχέδια για μια μοτοσυκλέτα που θα «καίει» υδρογόνο, σε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην
                                                 έκθεση της EICMA, είδαμε από κοντά τον πρωτότυπο κινητήρα υδρογόνου, ο οποίος βασίζεται σε
                                                 αυτόν του H2 και χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση.

                                                     H2 SX SE
             Η super sport tourer της Kawasaki για το 2023 εξοπλίζεται με πομποδέκτες
           ραντάρ εμπρός και πίσω, που επιτρέπουν την χρήση πολλών «προχωρημένων»
               δυνατοτήτων υποβοήθησης οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει Adap-
            tive Cruise Control, που παρακολουθεί και ρυθμίζει διαρκώς την ρυθμισμένη
             απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και σύστημα προειδοποίησης
         επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης. Πέρα από αυτά, το H2 SX SE εξοπλίζεται με
           «πακτωλό» ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως: Προειδοποίηση τυφλού σημείου,
               σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης της μεγάλης σκάλας φώτων, σύστημα
           διαχείρισης στροφών KCMF, αυτόματα φώτα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
             ESS και σύστημα συγκράτησης σε ανηφόρες VHA. Ο πλούσιος ηλεκτρονικός
             εξοπλισμός δεν σταματάει εκεί, αφού το Kawasaki H2 SX SE φέρει και άλλα
           συστήματα που έχουν γίνει ο κανόνας στην κατηγορία του και όχι μόνο: Launch
          Control και Quickshifter, Traction Control και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα
           KEBC, αισθητήρα IMU και σύστημα KIBS – Intelligent ABS, ενώ παράλληλα έχει
           και σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, σύστημα συνδεσιμότητας με κινητό
           τηλέφωνο κ.ά. Ο κινητήρας είναι o γνωστός τετρακύλινδρος εν σειρά, με χρήση
         της γνωστής πλέον τεχνολογίας υπερσυμπίεσης της εταιρείας, μέσω μηχανικού κομπρέσορα. Η ισχύς του μοντέλου φτάνει τους 210 ίππους (με την συμβολή
             του Ram Air), ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 14 kgm. To βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 267 κιλά «γεμάτη». Οι αναρτήσεις παρέχονται
           από την Showa και χρησιμοποιούν την τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου, Showa Skyhook, σε συνδυασμό με το σύστημα KECS της Kawasaki (Electron-
           ic Control Suspension). To πίσω αμορτισέρ προσφέρει ακόμη την δυνατότητα ηλεκτρονικής ρύθμισης προφόρτισης του ελατηρίου. Στα φρένα συναντάμε
                εξαρτήματα της κορυφαίας Brembo, με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema και δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, ενώ στο πίσω σύστημα
                                                                      χρησιμοποιείται δίσκος 250 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων.



                                                                                  Z BEV και Ninja BEV
                                                                                  Στα πλαίσια της EICMA 2022, η
                                                                                  Kawasaki αποκάλυψε δύο νέες
                                                                                  ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, μαζί
                                                                                  με τα υπόλοιπα σχέδια για το
                                                                                  «πράσινο» μέλλον της. Πρόκειται
                                                                                  για τα μοντέλα Z BEV και Ninja BEV,
                                                                                  που η εταιρεία επέδειξε σε επίπεδο
                                                                                  προπαραγωγής και αναμένεται να
                                                                                  ντεμπουτάρουν και στην Ευρώπη.
                                                                                  Oι τεχνικές πληροφορίες για τα
                                                                                  μοντέλα είναι ακόμα ελάχιστες, με
                                                                                  την Kawasaki να προτιμά προφανώς
                                                                                  να δείξει τα σχέδια της σε πρώτο
                                                                                  πλάνο, όσο αναπτύσσει τα μοντέλα.
                                                                                  Αυτό που έχει γίνει γνωστό, και για
                                                                                  τις δύο μοτοσυκλέτες, είναι ότι θα
                                                                                  είναι συμβατές με δίπλωμα Α1 και
                                                                                  αυτοκινήτου, ενώ η μπαταρία τους
                                                                                  θα έχει χωρητικότητα 3 kWh.


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29