Page 20 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 20
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Honda
XL750 Transalp 18,3 κιλά, 10% ελαφρύτερο από το αντίστοιχο βάρος βρίσκεται στα 208 κιλά πλήρες υγρών.
Το εμβληματικό μοντέλο της Honda επιστρέφει με του CB 500X. Το ενσωματωμένο υποπλαίσιο Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 850 mm
εντονότερο Adventure χαρακτήρα καλύπτοντας το χρησιμοποιεί επίσης ατσάλινους σωλήνες (προαιρετικά διατίθεται και χαμηλό σέλα 820
κενό ανάμεσα στα CB500X και Africa Twin 1100. για αντοχή και σκληρότητα. Οι αναρτήσεις mm) και η θέση οδήγησης είναι όρθια για φυσικό
Ο κινητήρας του νέου Transalp είναι σχεδιασμένος εξυπηρετούν τον πολλαπλό ρόλο του Transalp. έλεγχο και άνεση. Μια έγχρωμη οθόνη TFT 5
από λευκό χαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM (Sep- ιντσών, προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους
χωρητικότητα 755κ.εκ. αποδίδει 92 ίππους arate Function Fork-Cartridge) της Showa με απεικόνισης ανάλογα με τις προτιμήσεις του
στις 9.500σαλ και μέγιστη ροπή 7,6kgm στις διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ αναβάτη και διαθέτει ενσωματωμένο το σύστημα
7.250σαλ κατατάσσοντας το νέο μοντέλο ως το με ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή φωνητικού ελέγχου Smartphone Honda, το
ισχυρότερο στην κατηγορία του. Ο νέος κινητήρας 190 χιλιοστά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις οποίο συνδέεται με Android και iOS συσκευές και
είναι εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς, λόγω στην προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διπίστονες επιτρέπει τη φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών
της κεφαλής Unicam (σχεδίαση δανεισμένη από δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκους μαργαρίτα κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης.
το CRF450R) η οποία διαχειρίζεται τις βαλβίδες 310 χιλιοστών μπροστά, ενώ ο πίσω δίσκος τύπου Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED ενώ τα πίσω
εισαγωγτής διαμέτρου 35,5 mm (με ανύψωση μαργαρίτα 256 χιλιοστών χρησιμοποιεί δαγκάνα φλας διαθέτουν τη λειτουργία Emergency Stop
9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες μονού εμβόλου. Οι αλουμινένιου τροχοί 21/18 Signal (ESS) για να προειδοποιήσουν τους άλλους
εξαγωγής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. ιντσών χρησιμοποιούν δύο τύπους ελαστικών χρήστες του δρόμου σε απότομο φρενάρισμα,
Οι κύλινδροι χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC Metzeler Karoo ή Dunlop Mixtour σε διαστάσεις ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται
(καρβίδιο νικελίου-πυριτίου), όπως στα CRF450R 90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Το επίσης πίσω σχάρα και υποδοχή USB κάτω από το
και CBR1000RR-R Fireblade, για την αύξηση μεταξόνιο είναι στα 1.560mm και το συνολικό κάθισμα.
της απόδοσης του κινητήρα. Η μετάδοση γίνεται
μέσω συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης και η
αυτονομία αγγίζει τα 390 χιλιόμετρα με γεμάτο το
ρεζερβουάρ των 17 λίτρων, σύμφωνα με τη Hon-
da. Όπως και στην περίπτωση του νέου Hornet,
υπάρχει διαθέσιμη έκδοση για Α2 δίπλωμα.
Ο Throttle by wire έλεγχος του κινητήρα
προσφέρει 4 προεπιλεγμένα προγράμματα
οδήγησης SPORT, STANDARD, RAIN και GRAV-
EL συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο από
τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν
ανάλογα την απόδοση και την απόκριση
του κινητήρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο
περιλαμβάνει 4 επίπεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3
επίπεδα πέδησης κινητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS
και 5 επίπεδα Honda Selectable Torque Control
(HSTC). Το HSTC και το πίσω ABS μπορούν επίσης
να απενεργοποιηθούν. Το Wheelie Control είναι
επίσης στάνταρ και ενσωματωμένο στο HSTC.
Το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μόλις
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 20