Page 16 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 16
NEWS
Ducati l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Diavel V4
Επιβεβαιώνοντας όλες τις φήμες που κυκλοφορούν εδώ
και έναν χρόνο, η Ducati παρουσίασε την Ducati Diavel
V4 πηγαίνοντας την φιλοσοφία του Power Cruiser της ένα
βήμα παραπέρα. Ξεκινώντας από την μεγαλύτερη αλλαγή
που έγινε στο μοντέλο, ο κινητήρας V4 Granturismo παίρνει
την θέση του δικύλινδρου Testastretta των 1.262 κ.εκ.. Ο
τετρακύλινδρος V κινητήρας φέρει το συμβατικό σύστημα
βαλβίδων, όπως π.χ. στην Multistrada V4, και όχι το Desmo
της Panigale και Streetfighter, προσφέροντας το αχτύπητο
πλεονέκτημα των διαστημάτων μεγάλων σέρβις, στα 60.000
χιλιόμετρα. Η απόδοση του αγγίζει τους 168 ίππους και τα
12,8 kgm ροπής, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου
του φέρουν 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας (Sport, Tour-
ing, Urban και την νέα Wet για επιφάνειες μειωμένης
πρόσφυσης). Ο κινητήρας φέρει το σύστημα εκτεταμένης
απενεργοποίησης κυλίνδρων, μειώνοντας έτσι την
κατανάλωση, τον θόρυβο και την εκπομπή θερμότητας,
ενώ το επίπεδο επιδόσεων της Diavel V4 θυμίζει superbike αφού σύμφωνα με την Duca-
ti, η μοτοσυκλέτα κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Η σχεδίαση της Di-
avel V4 είναι προφανώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη, με αρκετά στοιχεία
μοναδικότητας. Το τελικό της εξάτμισης, έχει 4 απολήξεις, ενώ το πίσω φανάρι αποτελείται
από μία μήτρα LED ενσωματωμένη κάτω από την ουρά, για ένα μοναδικό εμφανισιακό
αποτέλεσμα. Παράλληλα, το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα έχει νέο σχήμα και η σχεδίαση
συνολικά είναι «εμπροσθόβαρη», θυμίζοντας έναν αθλητή
έτοιμο να εκτοξευτεί στην εκκίνηση της κούρσας, όπως
χαρακτηριστικά λέει η Ducati. Η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί
σημαντική δίαιτα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
κατά 13 ολόκληρα κιλά, 5 από τα οποία χάρη στον νέο
κινητήρα. Στα φρένα εξοπλίζεται με τις δαγκάνες Sty-
lema της Brembo, ενώ οι αναρτήσεις είναι πλήρως
ρυθμιζόμενες. Η νέα Ducati Diavel V4 διαθέτει μία νέα
οθόνη TFT 5 ιντσών, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
περιλαμβάνουν σύστημα Cruise Control, Launch Control
και Quickshifter δύο κατευθύνσεων, Cornering Traction
Control, Cornering ABS και σύστημα περιορισμού σούζας-
wheelie control.
Multistrada V4 Rally
Σύμφωνα με την Ducati, η νέα Multistra-
da V4 Rally είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα
παραγωγής στον κόσμο που
εξοπλίζεται με πρόγραμμα εκτεταμένης
απενεργοποίησης κυλίνδρων του
κινητήρα. Το σύστημα συμπληρώνει την
δυνατότητα που είναι ήδη διαθέσιμη από
την Multistrada V4, απενεργοποιώντας
τους δύο πίσω κυλίνδρους του κινητήρα
όχι μόνο στο ρελαντί, αλλά και σε
συγκεκριμένες συνθήκες κίνησης,
ενεργοποιώντας τους άμεσα όταν
χρειαστεί η επιπλέον ισχύς. Η έκδοση
Rally φέρει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
καυσίμου που αγγίζει τα 30 λίτρα,
αυξάνοντας περαιτέρω τις αποστάσεις
μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό.
Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά
ελεγχόμενες τελευταίας και εκτός από τη
δυνατότητα ρύθμισης και αντίδρασης τους
σε πραγματικό χρόνο, με την χρήση των
πλήκτρων της μοτοσυκλέτας, προσφέρουν
και δυνατότητα Autoleveling, που κρατά
την μοτοσυκλέτα σε σταθερό υπόβαθρο
συμπεριφοράς, ανάλογα με την κατάσταση tion (BSD), ενώ στα Riding Modes περιλαμβάνεται μια μετεξέλιξη της En-
φόρτωσης στην οποία βρίσκεται. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αγγίζουν τα 200 duro Mode, η οποία πλέον περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στα 114 άλογα και
χιλιοστά, έχουν αλλαγές στην χαρτογράφηση του συστήματος ελέγχου Skyhook ρυθμίζει κατάλληλα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της Multistrada V4 Ral-
DSS EVO ενώ παράλληλα, προσφέρουν λειτουργίες αυτόματου χαμηλώματος, ly, κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Η ζελατίνα είναι φαρδύτερη και ψηλότερη
για ευκολότερη πρόσβαση στην μοτοσυκλέτα, αλλά και Easy Lift για πιο εύκολο από τη βασική έκδοση (20 και 40 χιλιοστά αντίστοιχα), η ουρά της μοτοσυκλέτας
σήκωμα της τελευταίας από το σταντ! Η Multistrada V4 Rally επωφελείται από είναι πιο μακριά και οι βάσεις για τις βαλίτσες βρίσκονται πιο πίσω, για πιο άνετη
την χρήση ραντάρ εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με συστήματα Adap- φιλοξενία του συνεπιβάτη. Και τα 4 μαρσπιέ φέρουν ελαστικά παρεμβύσματα,
tive Cruise Control (ACC) και ανίχνευσης τυφλού σημείου Blind Spot Detec- ενώ του αναβάτη είναι και πιο φαρδιά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 16