Page 12 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 12
NEWS
Brixton l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Storr 500
Το Storr αποτελεί το concept της Brixton για τις Adventure μοτοσυκλέτες. Ο σχεδιασμός αναπτύχθηκε
σε συνεργασία με την εταιρεία Ride και επιλέχθηκαν απλές και λειτουργικές γραμμές που
αναδεικνύουν και βελτιώνουν την πρακτικότητα του μοντέλου. Πρόκειται για ένα γνήσιο cross-
over μοντέλο περιπέτειας με χαρακτηριστικά που το καθιστούν κατάλληλο για ταξίδια εντός και εκτός
δρόμου. Έτσι έχουμε μεγάλη ζελατίνα για προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης, μεγάλο
ρεζερβουάρ για αυξημένη αυτονομία, πρακτική πίσω σχάρα αποσκευών και μεγάλες χειρολαβές για
την άνετη μεταφορά συνεπιβάτη και αποσκευών σε μακρινές αποστάσεις. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο
σωληνωτό ενώ στα περιφερειακά, συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ που εδράζεται με
μοχλικό. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, σωληνάκια υψηλής
πίεσης και δικάναλο σύστημα ABS με τους ακτινωτοί τροχούς και τα ελαστικά διπλής χρήσης, να
τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του Storr. Πηγή τροφοδοσίας είναι ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος
εν σειρά κινητήρας 486 κυβικών του Crossfire. Οι 47 ίπποι που αποδίδει στις 6.500σ.αλ. κάνουν το
Storr κατάλληλο για κατόχους διπλώματος Α2 καθώς βρίσκεται στο όριο της κατηγορίας.
Layback
Η Brixton αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό δίκυκλο που ξεχωρίζει για τις σχεδιαστικές
αναφορές σε κλασικές μοτοσυκλέτες: Από το στρογγυλό εμπρόσθιο φανάρι, μέχρι τους
ακτινωτούς τροχούς, την απουσία πίσω ανάρτησης (ναι, είναι hardtail) και την χρήση ενός
αμορτισέρ στην σέλα του αναβάτη, για… προφανείς λόγους. Το Brixton Layback έχει όλα
τα ηλεκτρολογικά του μέρη επιμελώς κρυμμένα από την κοινή θέα, με αποτέλεσμα την
«καθαρή» σχεδίαση. Η μπαταρία είναι περίκλειστη από το ατσάλινο πλαίσιο, ενώ από κάτω
της βρίσκεται μια ευμεγέθης μεταλλική ποδιά, που ντουμπλάρει και ως πάτωμα για τα
πόδια του αναβάτη. Το ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού, έτσι όλα τα
ηλεκτρικά μέρη του μοντέλου είναι χαμηλά, για το ανάλογο όφελος στο κέντρο βάρους.
Η Brixton δεν έχει αποκαλύψει κανένα τεχνικό στοιχείο για την Layback, ούτε αυτονομία-
ιπποδύναμη-τελική ταχύτητα και τα σχετικά, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.
CF MOTO
800MT Sport R Concept
Όλοι γνωρίζουμε πλέον, ότι όσοι επιλέγουν Adventure μοτοσυκλέτα, δεν το
κάνουν απαραίτητα για να πηγαίνουν εκτός δρόμου, ούτε και για να ταξιδεύουν
στην άκρη της γης: Η ίδια η γοητεία, του να έχεις μια θηριώδη και ικανότατη
μοτοσυκλέτα, αρκεί για να ελκύσει αγοραστές. Η CFMOTO παρουσίασε, στην EICMA
2022, την πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της γνωστής 800MT, ονόματι Sport R. Τονωμένη
με αγωνιστικό look και πολύ έντονα χρώματα, η 800MT Sport R προκαλεί για ζωηρή
οδήγηση στην άσφαλτο καθώς φέρει τροχούς 17 ιντσών τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στην
έκθεση, παρουσιάστηκε με ακτινικές δαγκάνες φρένου Brembo εμπρός, σπορ ελαστικά
Pirelli, πίσω αμορτισέρ Ohlins και εξάτμιση SC Project με χρώματα εμπνευσμένα από την
αγωνιστική ομάδα της CFMOTO που συνδυάζουν σιέλ και φούξια αποχρώσεις.
NK-C22 800 Concept
Η CFMOTO μας έδωσε τη δυνατότητα να ρίξουμε μια ματιά στα μελλοντικά της πλάνα.
Επιβεβαιώνοντας τις «κατασκοπείες» των τελευταίων μηνών, πριν από την EICMA, η CF-
MOTO παρουσίασε επίσης μια νέα concept μοτοσυκλέτα στην κατηγορία των street/na-
ked, την NK-C22. Η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει από την εκτεταμένη χρήση carbon τμημάτων
σε όλη της την έκταση, κατασκευασμένων μάλιστα με την χρήση της μεθόδου της
σφυρηλάτησης. Η έντονα σπορ σχεδίαση είναι έκδηλη, με το μυώδες εμπρός και κεντρικό
τμήμα της μοτοσυκλέτας, την διπλή απόληξη της εξάτμισης SC Project αλλά και το
μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι ο γνωστός πλέον, 800άρης
της CFMOTO με την απόδοση 94 ίππων, αν και δεν δημοσιεύονται ακόμα ακριβή στοιχεία.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία, περιμένουμε περισσότερα νέα για το CFMOTO
NK-C22 εντός του 2023.
Zeeho Magnet
Τα βλέμματα στο περίπτερο της CFMOTO δεν τράβηξε μόνο το NK-
C22 αλλά και ακόμη ένα concept το οποίο μας δείχνει με αισιοδοξία
το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Με άκρως φουτουριστικό και τολμηρό
σχεδιασμό, μονόμπρατσο ψαλίδι, κορυφαία περιφερειακά από brembo
και Ohlins, κάμερες αλλά και μια εντυπωσιακή TFT οθόνη που έγραφε
170 χλμ/ώρα, η Zeeho με το Magnet ενθουσίασε τους φανατικούς της
ηλεκτροκίνησης και όχι μόνο αφήνοντας τον χρόνο να δείξει αν αυτό το
concept περάσει αυτούσιο και στην παραγωγή.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 12