Page 10 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 10
NEWS
BMW l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
R 1250 RS
H BMW ανανεώνει το sport touring μοντέλο της κυρίως σε επίπεδο
εξοπλισμού διατηρώντας τον δυναμικό χαρακτήρα τoυ Boxer των 136 ίππων. Το
νέο R 1250 RS φέρει στον βασικό εξοπλισμό, το σύστημα Dynamic Traction Con-
trol (DTC) αλλά και το νέα Mode λειτουργίας «Eco» για πιο οικονομική οδήγηση. Στον
προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης οι Riding Modes PRO που προσφέρουν
δυνατότητα προσαρμογής των παραμέτρων όπως ακριβώς θέλει ο αναβάτης, αλλά και
του ηλεκτρονικού φρένου κινητήρα MSR. Στον βασικό εξοπλισμό διατίθεται επίσης το
σύστημα ABS Pro που λειτουργεί και υπό κλίση, το σύστημα DBC που επεμβαίνει σε
περίπτωση δυνατού φρεναρίσματος ανάγκης, στον κινητήρα, απενεργοποιώντας πλήρως
το γκάζι και απελευθερώνοντας τα φρένο κινητήρα καθώς και το σύστημα Emergen-
cy Call που επιτρέπει την ταχεία πραγματοποίηση κλήσης ανάγκης με ένα μόνο πλήκτρο
στην μοτοσυκλέτα. Το R 1250 RS 2023 θα γίνει διαθέσιμο και στις εκδόσεις Sport και Tri-
ple Black: Η πρώτη, θα έρχεται σε χρωματισμό που συνδυάζει λευκό, με μπλε και κόκκινο,
χρυσές δαγκάνες φρένων, σκούρα ζελατίνα και πακέτο «μονόσελου» στον εξοπλισμό. Η
έκδοση Triple Black αποτελεί μία ωδή στο μαύρο χρώμα, που κυριαρχεί στην μοτοσυκλέτα,
σε συνδυασμό με τις χρυσές δαγκάνες και το πακέτο μονόσελου.
R 1250 R
Με τον Boxer κινητήρα των 1.254 κ.εκ., να συνεχίζει με απόδοση 136 ίππων η R 1250
R αναβαθμίζεται στον εξοπλισμό της. Ο χαρακτηριστικός προβολέας είναι Full LED
συμπεριλαμβάνοντας και το φως ημέρας DRL ενώ LED είναι και τα φλας που είναι
ανασχεδιασμένα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τα Adaptive
Turning Light, που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής. Η νέα BMW R 1250 R, διαθέτει το
σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC, όπως και την ECO λειτουργία οδήγησης για την ελάχιστη
κατανάλωση καυσίμου, ενώ προαιρετικά θα είναι διαθέσιμα τα Riding Modes Pro, αλλά και το
ηλεκτρονικό σύστημα φρένου κινητήρα MSR. Στα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνονται
επίσης τα Integral ABS, που λειτουργεί και υπό κλίση στο εσωτερικό της στροφής, αλλά και
το Dynamic Brake Control, που επεμβαίνει ανάλογα σε κινητήρα και φρένα για την επίτευξη
αποτελεσματικότερης πέδησης, σε συνθήκες ανάγκης. Όπως και με την περίπτωση της R
1250 RS, έτσι και το νέο R 1250 R 2023 θα γίνει διαθέσιμο σε έκδοση σπορ όπως και στην
κατάμαυρη Triple Black.
M 1000 RR και M 1000 R
Το κορυφαίο superbike συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον εν
σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα, αλλά έχει δεχθεί σημαντικές
βελτιώσεις για απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας, με
την απόδοση να ανέρχεται στους 205 ίππους. Το κοστούμι του
M 1000 RR είναι νέο, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα
και έχει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ από το ίδιο
υλικό κατασκευάζονται οι ζάντες και τα φτερά των τροχών,
με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται
στα 191 κιλά με πλήρη υγρά. Συναντάμε 7 riding modes,
2 προφίλ γκαζιού, 3 επίπεδα φρένου κινητήρα και IMU έξι
αξόνων η οποία συνεργάζεται με τα υπερπλήρη ηλεκτρονικά
βοηθήματα. Διαθέσιμο θα υπάρχει φυσικά και το πακέτο M
Competition που περιλαμβάνει ελαφρύτερο ψαλίδι, διάφορα
εξαρτήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, χρονόμετρο, κάλυμμα σέλας
συνεπιβάτη και ενισχυμένη αλυσίδα. Η Μ 1000 R φέρνει το αγωνιστικό DNA στο δρόμο. Η ισχύς της hy-
per naked ανακοινώνεται επίσης στους 205 ίππους, ενώ έχουμε πιο κοντή τετάρτη, πέμπτη και έκτη σχέση
και πίσω γρανάζι 47 δοντιών. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου και οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες,
αλλά όχι ηλεκτρονικές σαν της M 1000 RR. Το πακέτο M Competition είναι διαθέσιμο και περιλαμβάνει car-
bon τροχούς, χρονόμετρο, κομμάτια από ανθρακονήματα και αλουμίνιο και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.
Αναμένουμε νεότερα σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των μοντέλων.
S 1000 RR
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, παρατηρούμε ότι το εμπρός μέρος να είναι εμπνευσμένο από την Μ 1000
RR. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα προσθέτουν 10 κιλά κάθετης δύναμης, αποτρέποντας τις σούζες κατά
την επιτάχυνση και επιτρέποντας στον αναβάτη να καθυστερήσει το φρενάρισμα. Η καρδιά του S 1000 RR
παραμένει ο τετρακύλινδρος των 999 κυβικών, ο οποίος έχει κερδίσει 3 ίππους φτάνοντας τους 210 με
τη ροπή να αγγίζει τα 113 Nm. Η αύξηση της ιπποδύναμης έγινε με την υιοθέτηση του φιλτροκουτιού της
«M» και τον επανασχεδιασμό των αυλών εισαγωγής. Το πίσω γρανάζι είναι μεγαλύτερο κατά ένα δόντι για
καλύτερη επιτάχυνση, ενώ τα ηλεκτρονικά έχουν βελτιστοποιηθεί. Έχουμε πλέον Slide Control (επίσης από
την «Μ»), το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ολισθήσει υπό κλίση (επιλογή δυο επιπέδων κλίσης), μέχρι
να επέμβει το traction control (DCT), ενώ τo ABS Pro διαθέτει πλέον την λειτουργία Brake Slide Assist που
αξιοποιεί τις δυνατότητες των slick ελαστικών. Το αλουμινένιο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί για αυξημένη
στρεπτική ακαμψία και το μεταξόνιο μεγάλωσε από 1.441 στα 1.457 χιλιοστά φέρνοντας τη γεωμετρία πιο
κοντά σε αυτή της Μ 1000 RR. Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το ύψος του πίσω μέρους και το σημείο
έδρασης του ψαλιδιού, προσαρμόζοντας έτσι τη γεωμετρία στα γούστα του και στις ανάγκες της εκάστοτε
πίστας. Δεν έχουμε αλλαγές στον τομέα των αναρτήσεων με το 45άρι ανεστραμμένο πιρούνι και το
αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ στη λίστα των έξτρα υπάρχουν και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Τέλος, η μπαταρία είναι ελαφρύτερη και προέρχεται και αυτή από την «Μ».
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 10