Page 6 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 6

NEWS




          l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

        Νέα μοντέλα 2023



        Aprilia



        ELECTRICa
        Με το βλέμμα στην επόμενη γενιά αναβατών, η Aprilia παρουσίασε την ELEC-
        TRICa project την μοτοσυκλέτα που όχι μόνο βάζει την Aprilia στο παιχνίδι
        της ηλεκτροκίνησης, αλλά την βάζει και με τους δικούς της όρους. Έλκοντας
        έμπνευση από την φιλοσοφία της πλατφόρμας 660, έτσι και η νέα ELEC-
        TRICa σχεδιάστηκε με στόχο τους νέους αναβάτες και τις μετακινήσεις
        στις πόλεις του μέλλοντος. Η ELECTRICa ενστερνίζεται τις σχεδιαστικές
        τάσεις της μάρκας του Noale και αγκαλιάζει την εταιρική ταυτότητα που
        την κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη. Ακόμα, η Aprilia δηλώνει ότι η εργονομία
        της είναι σχεδιασμένη, με την ευχρηστία και την προσβασιμότητα στο   RS 660 Extrema
        προσκήνιο, χάρη στις μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας, την χαμηλή   Η Aprilia παρουσιάσε την πιο σπορ έκδοση του RS 660 που ακούει στο όνομα
        σέλα, το μικρό βάρος αλλά και την ύπαρξη και των δύο φρένων στο τιμόνι,   Extrema και σταματά τη ζυγαριά στα 166 κιλά (στεγνό), πετυχαίνοντας νέο
        κάτι που κάνει πιο εύκολη την μετάβαση, από τα scooters. Η Aprilia δεν   ρεκόρ στην κατηγορία όσον αφορά την αναλογία κιλών ανά ίππο.
        δίνει στην διαθεσιμότητα, καμία τεχνική πληροφορία για την μοτοσυκλέτα,   Ο  στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα νέο και ελαφρύτερο σύστημα
        παραπέμποντας μας σε ένα επόμενο ραντεβού, στο κοντινό μέλλον.  εξάτμισης από την SC Project με carbon τελικό τοποθετημένο στη δεξιά
                                                              πλευρά (και όχι πλέον κάτω από τον κινητήρα) με  βραχίονα στήριξης από
                                                              μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο, που επιτρέπει την αφαίρεση των ποδοστηρίων
                                                              του συνοδηγού. Το μπροστινό φτερό και η καρίνα του κινητήρα είναι επίσης
                                                              κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας carbon υλικό και συμβάλλουν στην
                                                              περαιτέρω μείωση του βάρους, ενώ το μονόσελο αντικαθιστά τη σέλα του
                                                              συνοδηγού ενισχύοντας την κομψή σχεδίαση του πίσω μέρους.
                                                              Στον ήδη πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό της στάνταρ έκδοσης RS 660 με
                                                              traction control, cornering ABS, φρένο κινητήρα, χαρτογραφήσεις  κινητήρα,
                                                              wheelie control-όλα ρυθμιζόμενα- το RS 660 Extrema έρχεται να προσθέσει
                                                              το λογισμικό που σας επιτρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων ανάποδα
                                                              για οδήγηση στην πίστα χωρίς να αντικατασταθεί κανένα εξάρτημα. Ο
                                                              αποκλειστικός λευκός και κόκκινος χρωματισμός συμβάλλει στο να γίνει το
                                                              RS 660 Extrema απόλυτα αναγνωρίσιμο.


























        BKX 250 & BKX 250S
        H Benelli τόλμησε σχεδιαστικά, με τα νέα BKX 250 και BKX 250S, καθώς τα δύο μοντέλα προέρχονται από το κέντρο σχεδιασμού της εταιρίας, στην Ιταλία.
        Τα εξαιρετικά μοντέρνα στοιχεία εμφάνισης είναι προφανή, με το εμπρός φωτιστικό σώμα να είναι διπλό, κατακόρυφης διάταξης, ενώ πλαισιώνεται από
        φώτα ημέρας LED. Οι γραμμές από το εμπρός στο πίσω μέρος των μοτοσυκλετών θυμίζουν premium μοντέλα μεγάλου κυβισμού, ενώ στα μοντέλα
        που είδαμε στην EICMA, φιγουράρει και ένα τελικό εξάτμισης SC Project. Στην καρδιά των νέων μοντέλων χτυπά ο μονοκύλινδρος 250άρης κινητήρας
        της εταιρείας, με ισχύ 25,8 ίππων στις 9.250 στροφές και ροπή που φτάνει τα 2,1 kgm, στις 8.000 τσροφές. Το νέο BKX 250 έρχεται με ακτινωτούς
        τροχούς, διαμέτρου 19 και 17 ιντσών, στο «ενδιάμεσο» της πολυχρηστικότητας και της δυνατότητας κίνησης εκτός δρόμου, ενώ το ρεζερβουάρ και στα
        δύο μοντέλα θα έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα, με την αυτονομία να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και την πέδηση
        αναλαμβάνει ένας δίσκος στον κάθε τροχό, διαμέτρου 280 χιλιοστών εμπρός και 240 χιλιοστών πίσω. Οι αναρτήσεις  αποτελούνται από ανεστραμμένο
        πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω με (30χιλ μεγαλύτερες διαδρομές για το BKX - 180χιλ ) ενώ τα όργανα των μοντέλων
        θα είναι LCD. Το Benelli BKX 250 αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη, στα μέσα του έτους.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11