Page 8 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 8
NEWS
Benelli l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Tornado Naked Twin 500
Το Benelli Tornado Naked Twin 500 αποτελεί ίσως το πιο ακραίο σχεδιαστικά
μοντέλο, από όσα μας έδειξε η εταιρεία στην EICMA.Το δικύλινδρο μοτέρ
του μας είναι ήδη γνωστό, από την χρήση του στα TRK και Leoncino όπως
και η απόδοση του που ανέρχεται στους 47,6 ίππους, όμως έχει μικρές
αναβαθμίσεις με ανασχεδιασμένη εισαγωγή και εξαγωγή, αλλά και νέα
καπάκια για αισθητική βελτίωση. Το πλαίσιο του Benelli Tornado Naked
Twin 500 είναι ατσάλινο trellis και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι
50 χιλιοστών και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, ενώ στα φρένα εντυπωσιάζει η
χρήση δύο δίσκων 320 χιλιοστών, με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός.
To μοντέλο θα φέρει οθόνη TFT 5 ιντσών για την απεικόνιση των ενδείξεων,
ενώ τα φωτιστικά του σώματα θα είναι εξολοκλήρου LED. Στον εξοπλισμό
προβλέπεται και σύστημα διασύνδεσης της οθόνης, με το κινητό τηλέφωνο
του αναβάτη μέσω Bluetooth.
TRK 800
Το TRK 800 τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας με τον υγρόψυκτο
δικύλινδρο κινητήρα των 754κ.εκ. να είναι ίδιος με αυτόν του Leoncino 800
αποδίδοντας 76,2 ίππους στις 8.500σαλ.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Mar-
zocchi 50 χιλιοστών πλήρως ρυθμιζόμενο και με ένα αλουμινένιο ψαλίδι με
μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Τα φρένα είναι της Brembo και χρησιμοποιούν
πλευστούς δίσκους 320χιλ. με τετραπιστονες δαγκάνες, ενώ στον πίσω τροχό
βρίσκουμε έναν δίσκο 260χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι τροχοί είναι
ακτινωτοί 19 και 17 ιντσών και εφοδιάζονται με ελαστικά διαμέτρου 110/80-
19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.
Για την προστασία και άνεση του αναβάτη φροντίζουν η ρυθμιζόμενη
ζελατίνα, οι χούφτες και η ευρύχωρη σέλα με ύψος στα 835 χιλιοστά. Ο
φωτισμός είναι Full LED, και τα όργανα αποτελούνται μια έγχρωμη TFT
οθόνη 7 ιντσών. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 22 λίτρα, ενώ το
συνολικό βάρος του TRK 800 ανέρχεται στα 226 κιλά στεγνό. Η μοτοσυκλέτα
θα είναι διαθέσιμη στις αρχές της άνοιξης.
TRK 702
Το νέο TRK 702 τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο
δικύλινδρο κινητήρα 698κ.εκ. με διπλό εκκεντροφόρο,
ηλεκτρονική τροφοδοσία και διπλά σώματα ψεκασμού
41 χιλιοστών. Αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.750σαλ.
και μέγιστη ροπή 68,2ΝΜ στις 6.250, ενώ υπάρχει και
«κομμένη» έκδοση 47 ίππων για κάτοχους διπλώματος
Α2.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο προέρχεται από αυτό
του TRK 502 και συνεργάζεται με ανεστραμμένο
πιρούνι 50 χιλιοστών (διαδρομή 140 χιλιοστά) και
αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο
ως προς την προφόρτιση-επαναφορά (διαδρομή 50
χιλιοστών). Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί διπλά
δισκόφρενα 320χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες
μπροστά και δίσκο 260χιλ. με μονοπίστονη πίσω.
Στη στάνταρ έκδοση οι τροχοί είναι αλουμινένιου
17 ιντσών και εφοδιάζονται με ελαστικά Pirelli An-
gel GT σε διαστάσεις 1200/70 και 160/60, ενώ στην
έκδοση Χ βρίσκουμε ακτινωτές ζάντες 19 ιντσών
μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Pirelli Scorpi-
on Rally STR με διαστάσεις 110/80 και 150/70. Και
στις δύο εκδόσεις το ρεζερβουάρ είναι 20-λιτρο και
το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 235 κιλά πλήρες
υγρών, αλλά το ύψος της σέλα διαφέρει με 790
χιλιοστά από το έδαφος στη στάνταρ έναντι 835
χιλιοστών της έκδοσης Χ.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το TRK 702 διαθέτει
Full Led φωτιστικά σώματα, έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με
συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και μεγάλη ζελατίνα. Προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν
θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλα, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και ενσωματωμένη κάμερα
στο μπροστινό ράμφος για να τραβάτε βίντεο και φωτογραφίες σε πραγματικό χρόνο μέσω
εφαρμογής από το κινητό σας. Το Benelli TRK 702 θα είναι διαθέσιμο στις αρχές της άνοιξης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 8