Page 14 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 14

NEWS
                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        DNA



        DRR-022
        Μια συγκλονιστική μοτοσυκλέτα από
        ελληνικά μυαλά, στο Μιλάνο! Η DRR-
        022 αναπτύχθηκε από την ομάδα της
        ελληνικής DNA Filters, των Ντίνου και
        Μάριου Νικολαΐδη, σε συνεργασία με
        τον μηχανικό Αλέξανδρο Μαΐδη. Όλα
        ξεκίνησαν το 2019, όταν ο Μαΐδης
        προστέθηκε στο δυναμικό της DNA Fil-
        ters, φέρνοντας μαζί του μια εργασία για
        ένα σύστημα εμπρόσθιας ανάρτησης τύπου
        Hossack, βελτιστοποιημένο για ελαφριές
        μοτοσυκλέτες. Κατά την διάρκεια των
        τελευταίων 2 ετών, η DNA εκμεταλλεύτηκε
        την μείωση όλων των δραστηριοτήτων
        ελέω πανδημίας, για να ασχοληθεί με
        την ανάπτυξη της DRR-022. Η DRR-022
        είναι μια μοτοσυκλέτα κατηγορίας Mo-
        to 3 και έχει ως βασικό χαρακτηριστικό την
        χρήση της προχωρημένης κινηματικής στις
        αναρτήσεις. Χρησιμοποιώντας τελευταίας
        τεχνολογίας υλικά, η μοτοσυκλέτα της
        DNA μπορεί να καυχιέται ότι έχει σχεδόν
        μηδενικές τριβές, στα κινούμενα μέρη των
        αναρτήσεων εμπρός και πίσω. Στο μπροστινό
        μέρος, χρησιμοποιείται ένα σύστημα ψαλιδιού
        και συνδέσμων κατασκευασμένων με CNC από
        αλουμίνιο 7075, ένα κράμα που χρησιμοποιείται σε
        κορυφαίες αεροδιαστημικές εφαρμογές. Η μετάδοση
        των εντολών του τιμονιού στην ανάρτηση μεταδίδεται
        μέσω βραχιόνων-ψαλιδιών, ενώ η ελαχιστοποίηση
        της τριβής επιτυγχάνεται με την χρήση ρουλεμάν σε
        όλη την έκταση των αναρτήσεων, χωρίς την χρήση
        παραδοσιακών σφαιρικών συνδέσμων. Το εμπρόσθιο
        αμορτισέρ είναι ειδικά σχεδιασμένο από την Hy-
        perpro, για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης
        σε στενή συνεργασία με την μοναδική εμπρόσθια
        ανάρτηση. Η γεωμετρία του συστήματος είναι πλήρως
        ρυθμιζόμενη αλλά και δυναμικά μεταβαλλόμενη κατά
        την οδήγηση, για μέγιστη σταθερότητα στις υψηλές
        ταχύτητες, χωρίς συμβιβασμούς στην ταχύτητα
        αλλαγής κατεύθυνσης. Στην πίσω ανάρτηση,
        χρησιμοποιείται επίσης ένα ειδικά κατασκευασμένο
        αμορτισέρ από την Hyperpro.
        Η κατασκευή χωρίς συμβιβασμούς σε όλα τα
        επίπεδα, σήμανε την επίτευξη ενός εκπληκτικού
        βάρους μόλις στα 75 κιλά, χωρίς υγρά. Το πλαίσιο της
        μοτοσυκλέτας είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο 6082
        και ζυγίζει συνολικά, 3,6 κιλά (!) επιτυγχάνοντας
        παράλληλα τα επιθυμητά χαρακτηριστικά απόδοσης,
        χάρη στην εσωτερική του μορφολογία. Το εμπρός   του γκαζιού, ώστε να μην υπάρχουν ανοίγματα και
        υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το ίδιο   συνεπώς, ανεπιθύμητες ροές αέρα.
        υλικό και φιλοξενεί παράλληλα και το φιλτροκούτι,   Στο σύστημα πέδησης, χρησιμοποιούνται
        ενώ το πίσω υποπλαίσιο, αλλά και τα fairing   εξαρτήματα κατηγορίας Moto 3 από το αγωνιστικό
        της μοτοσυκλέτας, είναι κατασκευασμένα από   τμήμα της Accosato, που παρέχει τις δαγκάνες
        ανθρακονήματα.                      και τις τρόμπες φρένων. Οι δίσκοι είναι
        Στην «καρδιά» της μοτοσυκλέτα χτυπά ένας   κατασκευασμένοι από την ίδια την DNA: Στον
        κινητήρας που προέρχεται από την Yamaha YZ450F:  εμπρός τροχό είναι δύο, διαμέτρου 220 χιλιοστών
        Γνωστοί για τις κορυφαίες επιδόσεις τους, οι   σε συνεργασία με διπίστονες δαγκάνες CNC,
        κινητήρες MX μπορούν να πετύχουν τα επιθυμητά   ενώ πίσω χρησιμοποιείται δίσκος 200 χιλιοστών
        επίπεδα απόδοσης για ένα τέτοιο project. Σύμφωνα   με δαγκάνες δύο εμβόλων. Η ακτινική τρόμπα
        με την DNA, το μονοκύλινδρο μοτέρ πετυχαίνει   του εμπρός φρένου, ρυθμίζεται σε αναλογία
        ισχύ στα επίπεδα μιας μοτοσυκλέτας Moto3 αφού   μοχλισμού 17-18-19 χιλιοστών.
        έχει επαναρυθμιστεί πλήρως με τη χρήση ενός   Ως μία γνήσια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, η DRR-
        νέου εγκεφάλου stand-alone, ενώ χρησιμοποιεί   022 έχει ένα εκτενές σύστημα τηλεμετρίας και
        μια εξάτμιση Akrapovic κατασκευασμένη από   συγκέντρωσης δεδομένων, που παρακολουθεί
        το μηδέν, αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Η   όλα τα σημαντικά της τμήματα. Το σύστημα μπορεί
        εισαγωγή αέρα είναι ακόμα ένα στοιχείο-κλειδί για   να καταγράφει τις θέσεις των αναρτήσεων, του
        την DRR-022: Είναι φτιαγμένη με 3D εκτύπωση, με 2  τιμονιού, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, την
        ξεχωριστά τμήματα, την εισαγωγή και το φιλτροκούτι.  πίεση στα φρένα, την θέση GPS, πλήρη δεδομένα
        Το σύστημα εισαγωγής χρησιμοποιεί ένα ειδικό   από τον κινητήρα, αλλά και όχι μόνο. Τα δεδομένα
        φίλτρο αέρα DNA αγωνιστικού τύπου «πάνελ» ενώ   καταγράφονται και απεικονίζονται παράλληλα, στο
        εντυπωσιάζουν τα «κανάλια» φιλοξενίας των ντιζών   όργανο τύπου SDM-330.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19