Page 18 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 18
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Streetfighter V4,V4 S
και V4 SP2
Οι Streetfighter V4, V4 S και V4
SP2 επωφελούνται από αλλαγές
στα σημεία για περαιτέρω αύξηση
της απόδοσης, κάτι που αναδεικνύει
ακόμη περισσότερο τα αγωνιστικά
τους γονίδια. Ο γνωστός V4 κινητήρας
φέρει 4 χαρτογραφήσεις απόδοσης
(Full, High, Medium, Low), με τις Full
και Low να είναι νέες και τις άλλες
δύο, επαναρυθμισμένες, ενώ στα rid-
ing modes, νέα είναι η προσθήκη της
ρύθμισης Wet, όπως και η λειτουργία
απεικόνισης των ενδείξεων «Track
Evo» στην οθόνη, για χρήση στην
πίστα. Νέο είναι επίσης το λογισμικό
ελέγχου φρένου κινητήρα EBC EVO
2, η λειτουργία του Quickshifter
(DQS) καθώς και του βεντιλατέρ. Το
ρεζερβουάρ καυσίμου είναι ακόμα
μεγαλύτερο, φτάνοντας στα 17
λίτρα, ενώ η ανανεωμένη σχεδίαση
του συμβάλλει στην καλύτερη
στήριξη του αναβάτη. Το πλαίσιο
έχει δεχθεί αλλαγές, για μεγαλύτερη
σταθερότητα και αίσθηση του
μπροστινού, διατηρώντας τις μηχανικά
ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της απλής λόγω της απόχρωσης «Winter Test» από τις Moto GP μοτοσυκλέτες της
έκδοσης. Η έκδοση V4 S φέρει ημιερεργητικές αναρτήσεις Smart 2.0 της Ducati αφού εξοπλίζεται με carbon τροχούς, δαγκάνες Brembo Stylema
Ohlins (πιρούνι NIX30 και αμορτισέρ TTX36) καθώς και σφυρήλατες ζάντες R και ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK, με στόχο την κορυφαία απόδοση σε
από την Marchesini. Η έκδοση Streetfighter V4 SP2 δεν ξεχωρίζει μόνο περιβάλλον πίστας.
Scrambler
Τα Scrambler του 2023 έρχονται με στυλιστικές ανανεώσεις που τις κάνουν πιο
μοντέρνες αλλά και σημαντικές αλλαγές στον εξοπλισμός. Ο φωτισμός είναι πλέον
Full LED, ενώ ανασχεδιασμένο είναι το ρεζερβουάρ καυσίμου με τα εναλλάξιμα
καπάκια. Το «X» στο εμπρός φωτιστικό σώμα παραμένει, αλλά είναι τοποθετημένο
στην εξωτερική πλευρά, για πιο έντονη στυλιστική γεύση. Τα νέα Scrambler 2023
φέρουν πλέον οθόνη TFT, η οποία προσφέρει ένα εντελώς νέο interface χειρισμού
στον αναβάτη, αντικαθιστώντας το προηγούμενο όργανο LCD των μοντέλων. Το
νέα μοντέλα είναι ελαφρύτερα κατά 4 κιλά, με ανανέωση στο πλαίσιο trellis και
«δίαιτα» στον κινητήρα, ο οποίος έχασε 2,5 κιλά. Ο τελευταίος αποδίδει 73 ίππους
και πλέον ελέγχεται από σύστημα Ride By Wire, ενώ φέρει Traction Control και 2
χαρτογραφήσεις ισχύος, Road και Wet. Ακόμα, υπάρχει επιλογή αξεσουάρ Quick-
shifter – στάνταρ στην έκδοση Full Throttle. Η έκδοση Icon φέρει νέα σέλα και τιμόνι,
η Full Throttle είναι η πιο σπορ από τις 3, φέροντας μεταξύ άλλων τελικό εξάτμισης
Termignoni, σπορ κάλυμμα εξάτμισης και φλας Ducati Performance, ενώ η έκδοση
Nightshift είναι η πιο «κομψή», με σέλα και καθρέπτες σε στυλ café racer και επίπεδο
τιμόνι.
Monster SP
Όπως ανέμεναν οι οπαδοί της εταιρίας και όχι μόνο, η Ducati προέβη
στην παρουσίαση του νέου Monster SP. Ίσως η σημαντικότερη διαφορά
στο νέο Monster SP, είναι η υιοθέτηση πιρουνιού αλλά και αμορτισέρ
από την κορυφαία σουηδική Ohlins αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Το
σύστημα πέδησης στο εμπρός μέρος έχει επίσης αναβαθμιστεί, με δύο
δαγκάνες Brembo Stylema και νέους δίσκους φρένων στα 320 χιλιοστά
ελαφρύτερους κατά 500 γρ. από αυτούς του βασικού μοντέλου.
Με τις αλλαγές στα επιμέρους τμήματα της, η Monster SP ζυγίζει 2
κιλά λιγότερα, από τις εκδόσεις Monster και Monster+, ενώ η Duca-
ti δεν ανακοινώνει αλλαγές στον κινητήρα και τα επίπεδα απόδοσης του
(ισχύς 111 ίππων και ροπή της τάξης των 9,5 kgm). Στα ηλεκτρονικά
συστήματα, το μοντέλο εξοπλίζεται με Cornering ABS, ρυθμιζόμενα
traction και wheelie control, καθώς και με σύστημα εκκίνησης
Launch Control για αστραπιαίες εκκινήσεις Στα ηλεκτρονικά, την
εμφάνιση του κάνει ένα νέο Riding Mode «Wet», για μεγαλύτερη
αίσθηση ασφάλειας του αναβάτη σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης,
ενώ οι χαρτογραφήσεις και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα γενικότερα
έχουν επαναπρογραμματιστεί. Η Monster SP φέρει επίσης σύστημα
σιγαστήρων της Termignoni με carbon απολήξεις, αμορτισέρ τιμονιού,
αλλά και τα κορυφαία ελαστικά Diablo Rosso IV της Pirelli.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18