Page 28 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 28

NEWS

                                                      l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Kymco



                AK 550 Premium
            Η KYMCO παρουσίασε το νέο AK
          550 Premium, που θα συμπληρώνει
           το βασικό μοντέλο στην γκάμα της
            εταιρείας. Αξίζει να σημειώσουμε
           κάπου εδώ, ότι παρόμοιο μοντέλο
        είχαμε δει από κοντά και στην περσινή
         EICMA, όμως τελικά δεν προστέθηκε
          στην γκάμα της KYMCO για το 2022
          και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε, αν
                        θα γίνει φέτος.
         Ο κινητήρας του KYMCO AK 550 Pre-
          mium είναι δικύλινδρος εν σειρά, με
        απόδοση 51 ίππων και 5,2 kgm ροπής,
           με την εταιρεία να δηλώνει τελική
        ταχύτητα άνω των 160 χιλιομέτρων την
        ώρα. Ο κινητήρας θα φέρει νέο ιμάντα
          CVT, για μεγαλύτερη μακροζωία και
        μείωση θορύβου. Το AK 550 Premium
          έχει επίσης ηλεκτρoνικά βοηθήματα,
               όπως: traction control και cruise control, αλλά και cornering ABS.  Noodoe, με τις γνωστές δυνατότητες αλλά και πλοήγηση στροφή-με-στροφή.
             Το νέο AK 550 Premium έχει έναν νέο πίνακα οργάνων, με αυξημένη   Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης θερμαινόμενα γκριπ,
           φωτεινότητα για ευκολότερη ανάγνωση των ενδείξεων. Στο κέντρο του,   αλλά και Smart Key 2ης γενιάς, με ένα μόνο πλήκτρο για το κλείδωμα-
          δεσπόζει η κυκλική οθόνη TFT του συστήματος συνδεσιμότητας με κινητό   ξεκλείδωμα και την ενεργοποίηση του AK 550 Premium.

                                                                    Downtown 350 GT
                                                                    Το νέο Kymco Downtown 350 GT βασίζεται στον προκάτοχο του
                                                                    αλλά φέρει εντελώς νέα σχεδίαση, πιο ευρύχωρη θέση οδήγησης
                                                                    και μεγαλύτερη ζελατίνα για καλύτερη προστασία από τον αέρα. Η
                                                                    νέα αισθητική ταυτότητα υποστηρίζεται από τους δύο γωνιώδεις Full
                                                                    LED προβολείς στο εμπρός μέρος.  Η πλατφόρμα των ποδιών και το
                                                                    πάτωμα είναι μεγαλύτερα και δίνουν στον αναβάτη τη δυνατότητα
                                                                    να τεντώσει σε μεγαλύτερες γωνίες τα πόδια του. Η κομψή
                                                                    ανασηκωμένη ουρά με τα μυώδη πλαϊνά πλαστικά  καταλήγει σε ένα
                                                                    high-tech LED πίσω φωτιστικό τριπλής διάταξης. Ο πίνακας οργάνων
                                                                    είναι νέος και αποτελείται από μια έγχρωμη TFT οθόνη πολλαπλών
                                                                    ενδείξεων κεντρικά τοποθετημένη. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με
                                                                    αυτόν του «απλού» Downtown.  Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος
                                                                    με χωρητικότητα 320 κ.εκ αποδίδει 29 ίππους στις 7.500σαλ. Το
                                                                    ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός
                                                                    και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω,
                                                                    ενώ οι τροχοί, 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, εξοπλίζονται
                                                                    με δισκόφρενα και σύστημα ABS. Το ρεζερβουάρ καυσίμων έχει
                                                                    χωρητικότητας 12,5 λίτρα και το συνολικό βάρος του Downtown 350
                                                                    GT περιορίζεται στα 178 «στεγνά» κιλά.
        MV Agusta



                                               Ampelio
            Για το νέο Ampelio, η MV Agusta συνεργάστηκε στενά με την KYM-
              CO, η οποία ήδη ασχολείται  αρκετά χρόνια με την ανάπτυξη της
         ηλεκτροκίνησης, έχοντας το δικό της σύστημα εναλλάξιμων μπαταριών
              Ionex. Για αυτό και το νέο ηλεκτρικό scooter είναι χτισμένο στην
              μηχανική πλατφόρμα του KYMCO S7, που παρουσιάστηκε στην
               περσινή έκθεση. Έτσι, το Ampelio φέρει ηλεκτροκινητήρα που
           αποδίδει 5,5 ίππους συνεχόμενα, φτάνοντας έως τους 9,8 ίππους σε
            μέγιστη απόδοση. Η αυτονομία του μοντέλου ανακοινώνεται στα 85
           χιλιόμετρα, ενώ η τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια εξασφαλίζεται
          από δύο μπαταρίες Ionex, χωρητικότητας 1,7 kWh η καθεμία. Η τελική
         ταχύτητα ανακοινώνεται στα 95 χλμ/ώρα, συνεπώς το Ampelio θα είναι
          πιθανότατα κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα A1/Αυτοκινήτου. Όσο
             απίστευτο και να σας ακούγεται, η MV Agusta έχει παράξει scoot-
             er και στο παρελθόν! Συγκεκριμένα, στις αρχές της δεκαετίας του
            1950, η εταιρεία είχε παράξει τα Ovunqe και CGT και το νέο Ampe-
           lio, έλκει στοιχεία από αυτά στην σχεδίαση του. Το αποτέλεσμα είναι
            –τυπικά για MV Agusta- εξαιρετικά ενδιαφέρον, καθώς το μοντέλο
          που είδαμε και από κοντά στο Μιλάνο, συνδυάζει μοναδικά τις ρετρό γραμμές με τα μοντέρνα στοιχεία. Εξοπλιστικά, το μοντέλο αναφέρεται ότι θα έχει δύο
            χαρτογραφήσεις ισχύος, σύστημα Keyless αλλά πιθανότατα και ABS, αντί για CBS, στα φρένα. Κάτω από την σέλα, προβλέπεται χώρος αποθήκευσης 24
                                                                λίτρων που θα χωρά, σύμφωνα με την εταιρεία, και ένα full-face κράνος.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33