Page 34 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 34
NEWS
Suzuki l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
V-Strom 800 DE
Ίσως το πιο αγαπητό μεσαίο Adventure στην
Ελλάδα, γυρίζει σελίδα σε όλα τα επίπεδα!! Ο
νέος κινητήρας φτάνει τα 776 κ.εκ., με απόδοση
83,1 ίππων και 8 Kgm ροπής, στις 8.500 και
6.800 στροφές αντίστοιχα. Φέρει στροφαλοφόρο
270 μοιρών, για την εξομοίωση της λειτουργίας
ενός V2, μια επιλογή που έχει γίνει κανόνας για
την κατηγορία. Στα ηλεκτρονικά του, υπάρχει
ride-by-wire, traction control, 3 χάρτες ισχύος
A-B-C και μία ειδική χαρτογράφηση για χώμα G.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σωλήνες
ατσαλιού, μια επιλογή που σύμφωνα με την Su-
zuki, αυξάνει την ανθεκτικότητα στις εκτός
δρόμου συνθήκες. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως
ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω, από την Showa,
ενώ οι διαδρομές τους ανέρχονται στα 220
χιλιοστά. Η μετακίνηση του φιλτροκουτιού, κάτω
από την σέλα, έδωσε την δυνατότητα στην Suzu-
ki να τοποθετήσει ρεζερβουάρ 20 λίτρων στην
νέα V-Strom 800 DE. Η εταιρεία δηλώνει ότι η
αυτονομία της νέας V-Strom θα φτάνει τα 450
χιλιόμετρα, ανά γέμισμα. Οι τροχοί του είναι
ακτινωτοί, 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω
αντίστοιχα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν 2
δίσκοι εμπρός, διαμέτρου 310 χιλιοστών, ενώ
ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 260 χιλιοστών.
Το ABS ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα και μπορεί
να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό, για
οδήγηση εκτός δρόμου. Το νέο V-Strom 800
DE 2023 εξοπλίζεται με οθόνη TFT 5 ιντσών,
με θύρα USB στο αριστερό της μέρος για την
τροφοδοσία ηλεκτρονικών συσκευών. Η ζελατίνα
είναι ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις με εργαλεία, ενώ
στον βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται οι
χούφτες, η ποδιά προστασίας του κινητήρα και τα
προστατευτικά του ψυγείου.
GSX-8S
Το νέο Suzuki GSX-8S 2023 φοράει
τον ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά
κινητήρα του V-Strom 800, που για
την περίπτωση αποδίδει 81,8 ίππους
και 8 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.800
στροφές αντίστοιχα. Χρησιμοποιεί τον
στροφαλοφόρο 270 μοιρών που εξομοιώνει
V2 μοτέρ και δύο αντικραδασμικούς
άξονες με διαφορά φάσης, για ακόμα
καλύτερη απόσβεση των κραδασμών. Στα
ηλεκτρονικά, έχουμε σύστημα ride-by-
wire, Traction Control, χαρτογραφήσεις
ισχύος, αλλά και το σύστημα Easy Start
της Suzuki και το Low RPM Assist. Το
νέο Suzuki GSX-8S χαρακτηρίζεται από
μία ιδιαίτερα «κοφτερή» σχεδίαση. Το
εμπρός μούτρο απαρτίζεται από ένα
μασκάκι και έναν διπλό προβολέα LED,
ενώ τα πλαστικά τμήματα σε όλη την
έκταση της μοτοσυκλέτας περιορίζονται
στα απολύτως απαραίτητα. Η κοντή ουρά,
εναρμονίζεται με τις στιλιστικές τάσεις των
καιρών. Το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο από
το μηδέν: Πρόκειται για μία κατασκευή
από σωλήνες ατσαλιού, με σωληνωτό
υποπλαίσιο στο πίσω μέρος. Το βάρος της
GSX-8S ανακοινώνεται στα 202 κιλά με
το καύσιμο της. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι και το αμορτισέρ παρέχει η με το φαρδύ τιμόνι υπόσχονται υψηλά επίπεδα εργονομίας. Στα όργανα,
KYB. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται 2 δίσκοι 310 χιλιοστών εμπρός, με θα χρησιμοποιηθεί μία οθόνη TFT, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός του μοντέλου
τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, ένας δίσκος 240 χιλιοστών θα περιλαμβάνει: θερμαινόμενα γκριπ, ζελατίνα, μαλακές πλαϊνές
πίσω και δικάναλο ABS. Το ύψος σέλας στα 810 χιλιοστά, σε συνδυασμό βαλίτσες, δύο επεκτεινόμενα tank bags κ.ά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 34
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 34