Page 36 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 36
NEWS
SYM l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Jet14 Evo
Το νέο SYM Jet14 έρχεται με πιο
έντονα σχεδιαστικά στοιχεία, με
την μεγαλύτερη διαφοροποίηση
να είναι ορατή στο εμπρός μέρος.
Τα φωτιστικά σώματα είναι LED
και νέας σχεδίασης, επίσης.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει
μετακινηθεί στην εμπρόσθια ποδιά,
για να απελευθερωθεί περισσότερος
ωφέλιμος χώρος, αλλά και καλύτερη
κατανομή βάρους, ενώ τα οφέλη στην
ευχρηστία είναι προφανή, όταν θα
χρειαστεί ανεφοδιασμός. Τα όργανα,
αποτελούνται πλέον από μια έγχρωμη
LCD οθόνη, σε μορφή που θυμίζει
TFT. Μια θύρα USB φροντίζει για την
τροφοδοσία ηλεκτρονικών συσκευών
με ρεύμα, ενώ στον εξοπλισμό
συμπεριλαμβάνεται και σύστημα Key-
less 2ης γενιάς.
Joymax Z+
Η SYM παρουσίασε το νέο Joy-
max Z+ το οποία, θα γίνει διαθέσιμο
σε 3 εκδόσεις κυβισμού: 125,
250 και 300 κυβικά, με απόδοση
14, 21 και 26 ίππων αντίστοιχα.
Το SYM Joymax Z+ φέρει επίσης
σύστημα Traction Control. Το Joy-
max Z+ ακολουθεί την μορφολογία
GT, έχει χώρο για 2 full-face κράνη
κάτω από την σέλα, προσφέρει
δυνατότητα ρύθμισης της, ενώ
ρυθμιζόμενη είναι η ζελατίνα και
οι πίσω αναρτήσεις. Στα φρένα,
χρησιμοποιούνται δίσκοι 260
χιλιοστών εμπρός και 240 χιλιοστών
πίσω, με σύστημα CBS για τα
μοντέλο των 125 κυβικών και ABS,
για τα μοντέλα 250 και 300 κυβικών.
MMBCU
To MMBCU διαθέτει γωνιώδη αιχμηρή
σχεδίαση που θυμίζει ερπετό και
πλαισιώνεται από σύγχρονο Full LED
φωτισμό. Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος
κινητήρας 158κ.εκ. φτάνει τους 16 ίππους
στις 8.000σαλ με μέγιστη ροπή 15Νμ στις
6.000σαλ. και εξοπλίζεται με traction
control. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και
ένα κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ
με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.
Tην επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένας
δίσκος 260mm μπροστά και ένας δίσκος
230mm πίσω οι οποίοι συνεργάζονται με
δικάναλο σύστημα ABS. Οι τροχοί των 13
ιντσών εφοδιάζονται με ελαστικά διαμέτρου
120/70 μπροστά και 130/70 πίσω. To ύψος
της σέλας βρίσκεται στα 800 χιλιοστά από
το έδαφος ενώ ο αποθηκευτικός χώρος
επαρκεί για την τοποθέτηση ενός full face
κράνους.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36