Page 58 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 58

Honda Monkey 125








































        μια κλειδαριά κράνους στο αριστερό μέρος, αλλά  τηση κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων, αντί για 4, που
        και μια μικρή θήκη εγγράφων με κλειδαριά, μέσα  επιτρέπει πιο ξεκούραστη χρήση σε συνθήκες πο-
        στο κάλυμμα της αριστερής πλευράς.                    ρείας σε αυτοκινητόδρομο. Στην κατανάλωση, για
          Κινητήρας                                           μια ακόμη φορά βγάζουμε... το καπέλο στο Monkey
          Για το 2022, η Honda εξοπλίζει το Monkey με έναν  125, αφού το μοντέλο στάθηκε ικανό να επαναλά-
        νέο κινητήρα: Το παρατηρητικό μάτι, θα προσέξει  βει την απίστευτη επίδοση των 1,8 λίτρων ανά 100
        ότι η «καμπάνα» του συμπλέκτη στην δεξιά μεριά,  χιλιόμετρα.  Αυτονομία  310  χιλιόμετρα,  με  ρεζερ-
        έχει μετακινηθεί πίσω, θυμίζοντας μοτοσυκλέτες. Ο  βουάρ  μικρότερο  από  6  λίτρα,  ελάχιστα  μοντέλα

        νέος κινητήρας προέρχεται από το MSX Grom και  μπορούν να πετύχουν -αν όχι κανένα άλλο...
        συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, αφού
        μεταξύ άλλων φέρει επανασχεδιασμένο καταλύτη           Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        και  νέα  σωλήνωση  εξαγωγής,  ενώ  ο  σιγαστήρας      Το ατσάλινο πλαίσιο του Monkey 125 είναι τύπου
        έχει σχεδίαση ενός θαλάμου (αντί για 3), στο κυ- ραχοκοκαλιάς, διατρέχοντας το μοντέλο πάνω από
        νήγι καλύτερων επιδόσεων και βελτιωμένου ήχου.  τον  κινητήρα  και  «κλείνοντας»  στην  έδραση  του
        Ακόμα, ο κινητήρας έχει πολλές αλλαγές στην ει- ψαλιδιού. Στην εμπρός ανάρτηση, συναντάμε ξανά

        σαγωγή, μεταξύ των οποίων ένα νέο φιλτροκούτι  ανεστραμμένο πιρούνι , με διαδρομή στα 100 χιλιο-
        και ανασχεδιασμένους αυλούς. Η ισχύς του κινη- στά. Τα αμορτισέρ πίσω έχουν αλλαγές, καθώς πλέ-
        τήρα αγγίζει τους 9,4 ίππους και τα 1,1 kgm ροπής,  ον φέρουν ελατήρια δύο σταδίων και νέα ελαστι-
        στις 6.750 και 5.500 στροφές αντίστοιχα. Μια ακό- κά παρεμβύσματα, για καλύτερη ποιότητα κύλισης
        μα σημαντική αλλαγή στον κινητήρα είναι η υιοθέ- και μείωση του ανεπιθύμητου «τερματίσματος». Η









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63