Page 58 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 58
Honda Monkey 125
μια κλειδαριά κράνους στο αριστερό μέρος, αλλά τηση κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων, αντί για 4, που
και μια μικρή θήκη εγγράφων με κλειδαριά, μέσα επιτρέπει πιο ξεκούραστη χρήση σε συνθήκες πο-
στο κάλυμμα της αριστερής πλευράς. ρείας σε αυτοκινητόδρομο. Στην κατανάλωση, για
Κινητήρας μια ακόμη φορά βγάζουμε... το καπέλο στο Monkey
Για το 2022, η Honda εξοπλίζει το Monkey με έναν 125, αφού το μοντέλο στάθηκε ικανό να επαναλά-
νέο κινητήρα: Το παρατηρητικό μάτι, θα προσέξει βει την απίστευτη επίδοση των 1,8 λίτρων ανά 100
ότι η «καμπάνα» του συμπλέκτη στην δεξιά μεριά, χιλιόμετρα. Αυτονομία 310 χιλιόμετρα, με ρεζερ-
έχει μετακινηθεί πίσω, θυμίζοντας μοτοσυκλέτες. Ο βουάρ μικρότερο από 6 λίτρα, ελάχιστα μοντέλα
νέος κινητήρας προέρχεται από το MSX Grom και μπορούν να πετύχουν -αν όχι κανένα άλλο...
συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, αφού
μεταξύ άλλων φέρει επανασχεδιασμένο καταλύτη Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
και νέα σωλήνωση εξαγωγής, ενώ ο σιγαστήρας Το ατσάλινο πλαίσιο του Monkey 125 είναι τύπου
έχει σχεδίαση ενός θαλάμου (αντί για 3), στο κυ- ραχοκοκαλιάς, διατρέχοντας το μοντέλο πάνω από
νήγι καλύτερων επιδόσεων και βελτιωμένου ήχου. τον κινητήρα και «κλείνοντας» στην έδραση του
Ακόμα, ο κινητήρας έχει πολλές αλλαγές στην ει- ψαλιδιού. Στην εμπρός ανάρτηση, συναντάμε ξανά
σαγωγή, μεταξύ των οποίων ένα νέο φιλτροκούτι ανεστραμμένο πιρούνι , με διαδρομή στα 100 χιλιο-
και ανασχεδιασμένους αυλούς. Η ισχύς του κινη- στά. Τα αμορτισέρ πίσω έχουν αλλαγές, καθώς πλέ-
τήρα αγγίζει τους 9,4 ίππους και τα 1,1 kgm ροπής, ον φέρουν ελατήρια δύο σταδίων και νέα ελαστι-
στις 6.750 και 5.500 στροφές αντίστοιχα. Μια ακό- κά παρεμβύσματα, για καλύτερη ποιότητα κύλισης
μα σημαντική αλλαγή στον κινητήρα είναι η υιοθέ- και μείωση του ανεπιθύμητου «τερματίσματος». Η
Eπιστροφή στα περιεχόμενα