Page 61 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 61

Honda X-ADV 750


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

          Με σχεδίαση που δεν έχει «φορεθεί» από άλλες
        μοτοσυκλέτες, είναι μοναδικό στο είδος του και συ-
        νεχίζει να εντυπωσιάζει. Συνολικά, η ταυτότητα που
        το X-ADV εδραίωσε για τον εαυτό του διατηρείται
        στο ακέραιο, παραμένοντας μια από τις πιο εντυπω-
        σιακές μοτοσυκλέτες adventure και όχι μόνο. Στη
        δεύτερη γενιά του, η εμφάνιση του μοντέλου είναι
        τελείως διαφορετική, με πιο επιθετικές και λεπτές
        γραμμές σε όλη του την έκταση. Πολύ διαφορετι-        Η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, ενσωματώνει σύστημα
        κό είναι το μούτρο του μοντέλου με μεγαλύτερα και     διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, που δίνει
                                                              στον αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων,
        πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα, ενώ κάθε πλαστικό       μουσικής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της
        τμήμα του σώματος έχει αλλαγές σε σχέση με τον  φωνής του και την χρήση ειδικού headset.
        προκάτοχο. Όλα τα φωτιστικά σώματα του είναι τε-
        χνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέρας DRL ρυθμίζο-
        νται αυτόματα με βάση τον περιβάλλοντα φωτισμό,
        ώστε να είναι διαρκώς στην απαραίτητη ένταση. Η
        ποιότητα κατασκευής του X-ADV βρίσκεται σε υψη-
        λά επίπεδα και τοποθετεί το Ιαπωνικό μοντέλο στα

        premium επίπεδα των μοτοσυκλετών περιπέτειας.
        Μια πολυτελής κατασκευή με εξαιρετικό φινίρισμα,
        σημασία στη λεπτομέρεια και νέους πιο «σκληρο-
        πυρηνικούς» χρωματισμούς για το 2022.                 Ο δικύλινδρος κινητήρας των 745 κ.εκ. μπορεί να
          Άνεση – Εργονομία                                   συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5,
          Εργονομικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, οι αλλα-      αλλά αποδίδει 58,6 στις 6.750 στροφές ανά λεπτό,
        γές είναι εκτενείς. Η σέλα έχει νέο σχεδιασμό για     με τον κόφτη να έχει μετατοπιστεί 600 ψηλότερα.
        ευκολότερη  πρόσβαση  των  ποδιών  του  αναβάτη  κών συσκευών τύπου USB-C. Επιπλέον αντικείμενα
        στο έδαφος, ενώ το ύψος της είναι ρυθμισμένο στα  άμεσης πρόσβασης μπορούν να φιλοξενηθούν στο
        820 χιλιοστά. Σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι, δη- νέο ντουλαπάκι της ποδιάς, αφού η λαβή του χειρο-

        μιουργούν μια άνετη θέση οδήγησης εντός πόλης,  φρένου που βρισκόταν εκεί, μετακόμισε ψηλότερα
        αλλά και σε συνθήκες τουρισμού όπου δεν θα κου- στο δεξί μέρος του τιμονιού. Η ζελατίνα ρυθμίζεται
        ραστείτε ακόμα και σε μεγάλης διάρκειας διαδρο- χειροκίνητα σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, που κα-
        μές. Ο συνεπιβάτης έχει επίσης άπλετο χώρο στην  λύπτουν ένα σεβαστό εύρος ύψους 139 χιλιοστών.
        διάθεση του καθώς και μεγάλες χειρολαβές στήρι- Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του μια νέα οθόνη
        ξης. Ο φωτιζόμενος χώρος αποθήκευσης κάτω από  TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά την LCD του απερ-
        τη σέλα, έχει βελτιωμένη χωρητικότητα στα 22 λί- χόμενου μοντέλου. Σε αυτή ενσωματώνεται σύστη-
        τρα και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα ένα full-face  μα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, το HSVC –

        κράνος, ενώ διαθέτει και θύρα φόρτισης ηλεκτρι- Honda Smartphone Voice Control, που δίνει στον









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   56   57   58   59   60   61   62   63