Page 62 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 62
Honda X-ADV 750
αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων, μουσι- του DCT κιβωτίου είναι πλέον κοντύτερες και οι 3
κής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της φωνής τελευταίες, μακρύτερες. Με αυτό τον τρόπο, συν-
του και την χρήση ειδικού headset. Το X-ADV εξο- δυάζει την σπορ αίσθηση των 3 πρώτων σχέσεων,
πλίζεται και με σύστημα Smart Key, για ενεργοποί- με την δυνατότητα καλύτερου cruising από 4η μέχρι
ηση του μοντέλου χωρίς κλειδί. Ο κεντρικός δια- 6η. Επίσης, ο κινητήρας φέρει νέο χρονισμό βαλβί-
κόπτης είναι ηλεκτρονικός, με πλήρως ηλεκτρονικό δων αλλαγμένο κατά 5%, με ασύμμετρη ρύθμιση
άνοιγμα της σέλας, της τάπας του ρεζερβουάρ και μεταξύ των δύο κυλίνδρων, ενώ βελτιωμένο είναι
του κλειδώματος του τιμονιού. Το Smart Key χρη- και το σύστημα εξάτμισης. Το ηλεκτρονικό Ride-by-
σιμεύει και για τον εντοπισμό του X-ADV σε χώρο Wire γκάζι, επιτρέπει την ύπαρξη traction control
στάθμευσης, αλλά και το άνοιγμα του προαιρετικού 3 επιπέδων και 5 διαφορετικών χαρτών απόδοσης:
Smart Top Box. Standard, Sport, Rain και Gravel αλλά και την πα-
Κινητήρας ραμετροποιήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφη-
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 745 κ.εκ. μπορεί να ση έχει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ισχύος, φρένου
συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5, κινητήρα και παρεμβατικότητας ABS, ενώ επεμβαί-
αλλά χαρακτηρίζεται από αύξηση της ισχύος και του νει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επι-
ορίου περιστροφής του. Πιο συγκεκριμένα, το μο- λογή User να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από
τέρ κερδίζει 4,1 ίππους αγγίζοντας τους 58,6 στις την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτή-
6.750 στροφές ανά λεπτό, με τον κόφτη να έχει με- των.
τατοπιστεί 600 ψηλότερα. Η ροπή παραμείνει στα Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
7kg-m στις 4.750σαλ., αλλά οι 3 πρώτες σχέσεις Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα