Page 511 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 511
NIU MQi GT
πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθ- ΤΕΧΝΙΚΑ
μιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Οι τροχοί του είναι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
14 ιντσών και για την πέδηση φροντίζουν ένας δί-
σκος 220 χιλιοστών εμπρός και ένας 180 χιλιοστών Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Bosch
Ισχύς
3000W
πίσω με συνδυασμένη λειτουργία. Το MQi GT είναι Κινητήρας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α.
εφοδιασμένο με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που Μπαταρία Δύο αποσπώμενες λιθίου 48V 31Ah
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
75
ενεργοποιείται όταν πατάς φρένο και ενημερώνεσαι
για τη λειτουργία του από ένδειξη στην οθόνη. Τύπος Ατσάλινο
Στο δρόμο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Η κλειδαριά στην ποδιά χρειάζεται μόνο για να Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ / ΠΕ
Δ.Α.
κλειδώνεις, το τιμόνι και να ανοίξεις στη σέλα. Το Διαδρομή (χλστ.) Δίσκος 220 / CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
scooter ενεργοποιείται από το κεντρικό κουμπί που Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος 180 / CBS
υπάρχει στο ασύρματο χειριστήριο και για να ξεκι-
νήσεις πρέπει να πατήσεις το πράσινο κουμπί στη Ελαστικό Ε 90/90-14’’
δεξιά μεριά του τιμονιού κρατώντας πατημένα τα Ελαστικά Ελαστικό Π 110/80-14 ‘‘
φρένα, όπως ακριβώς σε ένα συμβατικό scooter
και μόλις ανάψει η ένδειξη “Ready” στην οθόνη εί- τήσεις έχουν αρκετά σκληρή λειτουργία και οι έντονες
σαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Το MQi GT επιταχύνει ομα- ανωμαλίες του οδοστρώματος γίνονται αισθητές παρά
λά και αθόρυβα ανεξάρτητα από το mode που έχεις τη μαλακή σέλα, όμως σε σωστή άσφαλτο το scooter
επιλέξει. Ο ρυθμός της επιτάχυνσης βέβαια μειώνεται έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εμπνέει εμπιστο-
όσο αυξάνεται η κλίση του οδοστρώματος ή αν υπάρ- σύνη ακόμα και όταν στρίβει τελικιασμένο. Τα φρένα
χει δεύτερο άτομο στη σέλα, αλλά αυτό ισχύει για όλα του μας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις με την προ-
τα scooter όχι μόνο με κινητήρα αυτής της απόδοσης, οδευτικότητα και τη δύναμή τους. Toσο το σύστημα
αλλά και μεγαλύτερης. Ανάλογα με τη διάθεση σου ή συνδυασμένης πέδησης όσο και το σύστημα ανάκτη-
τις συνθήκες, μπορείς εν κινήσει να αλλάξει το mode σης ενέργειας λειτουργούν διακριτικά χωρίς να φρε-
λειτουργίας ώστε να απολαμβάνεις χαμηλή κατανά- νάρουν υπερβολικά ή άτσαλα το MQi GT, όταν πατάς
λωση ή επιδόσεις. φρένο.
Τα φλας που σβήνουν αυτόματα είναι πολύ βολικά,
ενώ αν μείνουν αναμμένα έχεις όχι μόνο ηχητική ει-
δοποίηση, αλλά και δυο μεγάλες LED ταινίες δεξιά
κι αριστερά της οθόνης που σε ενημερώνουν. Πολύ
χρήσιμο αποδείχθηκε και το cruise control που κρα-
τά σταθερή την ταχύτητα μέχρι να το απενεργοποιή-
σεις από το κουμπί να να πατήσεις φρένο. Τα φώτα
του κάνουν πολύ καλή δουλειά στο να βλέπεις και να
φαίνεσαι, ενώ μπορείς να τα έχεις στο “Αuto” και να
ανάβουν ή να σβήνουν σύμφωνα με τις εντολές που
παίρνουν από τον ανάλογο αισθητήρα.
Ανάμεσα στην κίνηση ελίσσεται με ιδιαίτερη ευκο-
λία χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και την προ-
οδευτικότητα του ηλεκτρικού μοτέρ που σου επιτρέπει Κινητήρας Bosch 3000W στο κέντρο του πίσω
να κινείσαι άνετα με πολύ μικρές ταχύτητες. Οι αναρ- τροχού.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα