Page 510 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 510
NIU MQi GT
ται και να λαμβάνεις ειδοποιήσεις σε περίπτωση μη ται η ένδειξη “ECO” στην οθόνη.
εξουσιοδοτημένης μετακίνησης. Μάλιστα, το MQi Οι δυο μπαταρίες μπορούν αν αφαιρεθούν για
GT έρχεται εξοπλισμένο με βάση κινητού στον κα- να φορτιστούν ξεχωριστά ή να παραμείνουν στο
θρέπτη, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να scooter όπου φορτίζονται ταυτόχρονα. Ο φορτιστής
κατεβάσεις την εφαρμογή. είναι σχετικά αθόρυβος και για μια πλήρη φόρτιση
Κινητήρας – περιφερειακά θα χρειαστούν περίπου 4,5 ώρες. Οι μπαταρίες δεν
Στο κέντρο του πίσω τροχού υπάρχει ένας ηλε- έχουν μεγάλο βάρος, αφού ζυγίζουν 11 κιλά η κά-
κτροκινητήρας 3000W της Bosch, ο οποίος τροφο- θε μία και στο κάτω μέρος διαθέτουν δυο λωρίδες
δοτείται από δυο μπαταρίες λιθίου 48V και 31Ah από καουτσούκ ώστε να μην κοπανάνε μέσα στις
4ης γενιάς της NIU. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή θήκες τους όταν το scooter περνάει πάνω από ανώ-
του 3 riding modes που διαφοροποιούν την από- μαλο έδαφος. Παρατηρήσαμε ότι σε περίπτωση που
κριση στο άνοιγμα του γκαζιού, την τελική ταχύτη- οι μπαταρίες δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο φόρ-
τα και την αυτονομία. Πιο αναλυτικά στο e-save, η τισης, μπορείς να επιλέξεις μόνο μεταξύ e-save και
τελική περιορίζεται στα 25 χιλιόμετρα, στο Dynamic Dynamic και ο κινητήρας τραβάει ρεύμα μόνο από
ανεβαίνει στα 60 χ.α.ω και στο Sport φτάνει τα 75. την μπαταρία που είναι περισσότερο φορτισμένη,
Από πλευράς αυτονομίας κατά τη διάρκεια της δοκι- μέχρι αυτές να έρθουν στο ίδιο επίπεδο. Μόλις αυ-
μής καταφέραμε να βγάλουμε 80 με 90 χιλιόμετρα τό συμβεί έχεις και πάλι στη διάθεσή σου το Sport
χρησιμοποιώντας το sport mode σε μεικτές συνθή- mode.
κες οδήγησης. Όταν οδηγείς οικονομικά εμφανίζε- Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε συμβατικό
Eπιστροφή στα περιεχόμενα