Page 515 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 515

SEAT MO eScooter 125


        οποία έχουν συνδυασμένη λειτουργία και το πάτημά         ΤΕΧΝΙΚΑ
        τους ενεργοποιεί το σύστημα ανάκτησης ενέργειας          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        το οποίο φορτίζει λίγο τη μπαταρία. Στο εμπρός μέ-
        ρος συναντάμε παραδοσιακά ένα τηλεσκοπικό πι-            Τύπος     Ηλεκτροκινητήρας στον πίσω τροχό
                                                                 Ισχύς
                                                                                        7000W (9000W Peak)
        ρούνι, αλλά η έκπληξη βρίσκεται πίσω καθώς έχου-        Κινητήρας  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)            Δ.Α.
        με μονό αμορτισέρ και όχι διπλό όπως συμβαίνει           Μπαταρία    Aποσπώμενη λιθίου 52v 5,6 kWh
                                                                                                         100
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        συνήθως στα scooter. Οι τροχοί του είναι 15 και 14
        ιντσών εμπρός και πίσω και φορούν τα πολύ ποιοτι-
        κά ελαστικά Angel Scooter της Pirelli σε διαστάσεις      Τύπος                              Ατσάλινο
        120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοι-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        χα.                                                     Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
          Στο δρόμο                                              Διαδρομή (χλστ.)                        Δ.Α.
          Στο άκουσμα και μόνο των 7000W είχαν αρχίσει           Φρένα Ε (χλστ.)            Δίσκος 260 / CBS
                                                                                            Δίσκος 240 / CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        να μας τρέχουν τα σάλια και ανυπομονούσαμε να
        τα δούμε στην πράξη. Το δυνατό τράβηγμα του μο-         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-15’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  140/70-14’’
        τέρ κυρίως στα mode City και Sport είναι παρόμοιο,
        αν όχι πιο έντονο, με βενζινοκίνητο scooter 125 κυ-
        βικών και η τελική έρχεται γρήγορα. Τα βλέμματα  τεχνίες. Τη λειτουργία των αναρτήσεων θα την χα-
        απορίας  όσων  αντιλαμβάνονται  ότι  πρόκειται  για  ρακτηρίζαμε σκληρή και μας άρεσε η στιβαρότη-
        ηλεκτρικό scooter θα σε συντροφεύουν από φανά- τα και η πληροφόρηση που δίνουν όταν ο ρυθμός
        ρι σε φανάρι, καθώς δεν θα πιστεύουν ότι τα ηλε- ανέβει, άλλα σε κακοτράχαλους δρόμους οι από-
        κτρικά  scooter  έχουν  εξελιχθεί  τόσο  πολύ.  Πο- τομες και ξερές αντιδράσεις κουράζουν τον ανα-
        λύ θετικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με άλλα  βάτη. Πέρα από αυτό η ποιότητα κύλισης είναι πο-
        scooter, οι επιδόσεις του δεν επηρεάζονται δραμα- λύ καλή και απολαμβάνεις την απουσία θορύβου

        τικά με δεύτερο άτομο στη σέλα ή σε ανηφόρες με  από τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος γίνεται αισθη-
        έντονη κλίση. Ένα σημείο που θέλει λίγο χρόνο για  τός μόνο σε περιβάλλον απόλυτης ησυχίας. Πολύ
        να το συνηθίσεις είναι το έντονο φρένο κινητήρα  καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα με τη
        στα Eco και Sport mode, τα οποία βέβαια προσφέ- δύναμη και την προοδευτικότητά τους, ενώ αξίζει
        ρουν και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας, όταν αφή- να αναφέρουμε ότι και οι δύο μανέτες είναι ρυθ-
        νεις το γκάζι. Στο City από την άλλη, το MO ρο- μιζόμενες.
        λάρει ελεύθερα και η ανάκτηση γίνεται μόνο όταν        Οταν έρθει η ώρα του “ανεφοδιασμού” πρέπει να
        πατήσεις φρένο. Η λειτουργία του συγκεκριμένου  στηρίξεις το scooter στο κεντρικό σταντ, να ανοί-

        mode θυμίζει περισσότερο βενζινοκίνητο scooter  ξεις τη σέλα και να απασφαλίσεις τη μπαταρία από
        και αυτό χρησιμοποιούσαμε κυρίως.                     το μοχλό που υπάρχει στο πάτωμα του χώρου απο-
          Το χαμηλό κέντρο βάρους, το μεγάλο κόψιμο του  σκευών. Μόλις τραβήξεις λίγο την μπαταρία προς
        τιμονιού και η ακρίβεια στον χειρισμό με χαμηλές  τα έξω, ξεδιπλώνουν τα δυο ροδάκια που έχει από
        ταχύτητες είναι στοιχεία που δίνουν μεγάλη ευελι- κάτω για να τη μεταφέρεις. Μόλις την αφαιρέσεις
        ξία στο scooter της SEAT και κάνουν εύκολη κάθε  τελείως πρέπει να καλύψεις τη φίσα του scooter
        αστική μετακίνηση. Οι μεγάλων διαστάσεων τροχοί  με το ειδικό πώμα για να την προστατέψεις από νε-
        παρέχουν την απαιτούμενη σταθερότητα στις υψη- ρό και σκόνη. Η μπαταρία παράγει ελάχιστο θόρυ-
        λές ταχύτητες, ενώ επιτρέπουν στο MO να περνά  βο όταν φορτίζει, σε αντίθεση με άλλους φορτιστές
        με ευκολία πάνω από μεγάλες λακούβες και κακο- που κάνουν φασαρία.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520