Page 209 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 209
Piaggio Vespa GTS 300
άνεσης του αναβάτη. Η νέα μονοκόμματη σέλα
με τις εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές, είναι αρ-
κετά φιλόξενη με μαλακή υφή, επαρκές αφρώ-
δες και χώρο για 2 άτομα. Ο συνεπιβάτης θα δυ-
σκολευτεί μόνο αν είναι μεγαλόσωμος, καθώς η
θέση των πτυσσόμενων μαρσπιέ επιβαρύνει τα
γόνατα του σε μεγάλες διαδρομές. Στον αντίπο-
δα, το επίπεδο πάτωμα - βασικό πλεονέκτημα της
Vespa- προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια του
αναβάτη με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, αλλά
και αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς χάρη στο Για την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη,
η Vespa έχει προικίσει τη GTS με σύστημα
γάντζο και το ντουλαπάκι με την ενσωματωμέ- πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμότητα με
νη θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Παράλλη- smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια
λα έχουμε νέο φαρδύτερο τιμόνι με τις μανέτες νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το
σε νέα θέση, αλλά και νέα εργονομική διάτα- ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή.
ξη των διακοπτών. Ο αποθηκευτικός χώρος κά- καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξελιγμένη
τω από τη σέλα θα φιλοξενήσει 2 κράνη jet αλ- κεντρική μονάδα ελέγχου της Magneti Marelli.
λά δεν επαρκεί για την τοποθέτηση μεγαλύτερου Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης-με αντικραδασμι-
κράνους τύπου flip-up ή full-face. Ο χώρος δεν κό άξονα για λιγότερους κραδασμούς-συνερ-
διαθέτει φωτισμό-στην έκδοση SuperTech υπάρ- γάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ το
χει- αλλά ούτε και αμορτισέρ στήριξης της σέ- traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρό-
λας όταν αυτή είναι ανοιχτή. Για την πληρέστε- σφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις
ρη πληροφόρηση του αναβάτη, η Vespa έχει να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλω-
προικίσει τη GTS με σύστημα πολυμέσων Vespa σης στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρε-
MIA για συνδεσιμότητα με smartphone. Οι εν- ζερβουάρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονο-
δείξεις απεικονίζονται σε μια νέας τεχνολογίας μίες κοντά στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς
LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το ταχύμετρο έχει πα- ανεφοδιασμό.
ραδοσιακή αναλογική μορφή. Το keyless σύστη- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
μα, μέρος του βασικού εξοπλισμού, ολοκληρώ- Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερό-
νει την premium ταυτότητα της νέας GTS. μενο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντι-
Κινητήρας κές αλλαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρ-
Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συ- τηση. Η γεωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει
νομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., εί- προστεθεί ένας ακόμα βραχίονας για μεγαλύτε-
ναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ρη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία σε βάθος
μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρ- χρόνου. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο
χεται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατη-
στις 8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Έχει υπο- ρίων σε 4 προεπιλεγμένες θέσεις. Στα φρένα,
στεί αλλαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα έχουμε νέες δαγκάνες και στους δύο τροχούς,
ομαλότερη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι νέα, από
και οικονομία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κί- την Brembo. Το σύστημα ABS φοράει νέο εγκέ-
νησης βαλβίδων με νέα ελατήρια, νέο προφίλ φαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. Οι χυτοί
εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής και μπεκ αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκεπάζονται
Eπιστροφή στα περιεχόμενα