Page 206 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 206
Thrust Motor Explorer 300
300 – 400 cc
ραμική επίστρωση για μειωμένες τριβές και αυξη- τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλιοστών και διπλά αμορ-
μένη αξιοπιστία, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται με τισέρ πίσω, με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, που ρυθ-
ηλεκτρονικό ψεκασμό της Delphi. Στο ρελαντί πα- μίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η
ρατηρήσαμε κάποιος κραδασμούς, αλλά αυτοί είχαν μεγάλη έκπληξη έρχεται από τον τομέα των φρέ-
μειωθεί αισθητά μέχρι να το επιστρέψουμε, οπότε νων καθώς στο εμπρός μέρος έχουμε όχι έναν,
μάλλον οφείλονται στο γεγονός ότι το συγκεκριμένο όπως συνηθίζεται, αλλά δυο δίσκους 260 χιλιο-
scooter είχε διψήφιο αριθμό χιλιομέτρων στο οδό- στών με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο
μετρο, άρα ο κινητήρας δεν είχε στρωθεί ακόμα. 230 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανά- ABS δεν θα μπορούσε να λείπει από τον εξοπλι-
λωση 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που τοποθετεί- σμό του. Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το
ται στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά το νούμερο Explorer 300 από άλλα scooter της κατηγορίας εί-
αυτό μπορεί να οφείλεται στο άστρωτο μοτέρ και θα ναι και η διάσταση των τροχών καθώς έχουμε 15
πέσει με πιο οικονομική οδήγηση. Σε συνδυασμό με και 14 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελα-
το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δίνει αυτονομία που στικά 120/70-15 και 140/70-14. Το βάρος του είναι
ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. σχετικά μικρό με τη ζυγαριά να σταματά στα 176 κι-
Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα λά γεμάτο, ενώ η προσεγμένη κατανομή του, σου
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με δίνει ακόμα πιο ελαφριά αίσθηση και βοηθάει όταν
Eπιστροφή στα περιεχόμενα