Page 203 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 203
Honda Forza 300
Sym Maxsym 400
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 399
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 738
Συμπίεση (:1) 10,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 34/6750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Απρ-50
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ο εξελιγμένος Euro 5 κινητήρας αποδίδει 34 Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ίππους και 4 kg-m ροπής, ενώ η προσθήκη Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ
συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, με δυνατότητα Διαδρομή (χλστ.) 120
απενεργοποίησης, παρέχει επιπλέον ασφάλεια σε Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
ολισθηρές συνθήκες. Διαδρομή (χλστ.) 108
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/275, 4Ε, ABS
την ευελιξία του. Ο κινητήρας είναι το σημείο κλει- Φρένα Π (χλστ.) Δ/275, 1Ε,ABS
δί και προσφέρει απολαυστικές επιταχύνσεις, όπο- Τροχοί - Ελαστικά 120/70-15’’
Ελαστικό Ε
τε ο αναβάτης αποφασίσει να ανοίξει το γκάζι, τόσο Ελαστικό Π 160/60-14’’
από στάση όσο και σε ρεπρίζ. Το Maxsym ξεκινάει
δυνατά σε κάθε φανάρι και οι 34 ίπποι κατεβάζουν γενικά αίσθηση στις αναρτήσεις του Maxsym και το
αρκετά γρήγορα τα 160 ‘’κοντερίσια’’. Με 0-100 σε μεγαλόσωμο scooter δε θα λυγίσει εύκολα υπό πίε-
8,8 και 50-100 σε 6,2 δευτερόλεπτα, η ύπαρξη του ση, ενώ θα αποδειχτεί πιο στιβαρό στις στροφές από
traction control μόνο διακοσμητική δεν είναι, ειδι- άλλα scooter της κατηγορίας, χάρη σε αυτή τους την
κά σε ολισθηρό οδόστρωμα. Ο μονοκύλινδρος έχει ιδιότητα. Η απόδοση των φρένων είναι γραμμική και
ακαριαία απόκριση αλλά γλυκιά λειτουργία και δεν δεν τρομάζει, ενώ η δύναμη είναι αρκετή για να ακι-
μεταφέρει κραδασμούς ούτε όταν δουλεύει στα ψη- νητοποιήσει άμεσα και με ασφάλεια τον όγκο του
λά, ενώ από πλευράς απόδοσης δεν βαρυγκωμά ού- scooter.
τε όταν βρεθούν δύο άτομα στη σέλα του Maxsym.
Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, θα μεταφέρει Η άποψή μας
χωρίς δυσκολία οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ η άνε- Το νέο maxi scooter της Sym προσφέρει πολλαπλές
ση είναι δεδομένη χάρη στην αφράτη σέλα, τη ξε- ανέσεις και είναι ενδεδυμένο με μια πολυτέλεια που
κούραστη θέση οδήγησης και τη ψηλή ζελατίνα που πηγάζει, τόσο από το σχεδιασμό του, όσο κι από τον
ρυθμίζεται πανεύκολα με το χέρι σε δύο θέσεις, κα- εξοπλισμό του. Με ισχυρό κινητήρα 400 κυβικών,
λύπτοντας επαρκώς μέχρι και υψηλόσωμους ανα- μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και ισορροπημέ-
νη οδική συμπεριφορά, αποδεικνύει ότι και ένα GT
βάτες. Οι αναρτήσεις διατηρούν σταθερό και ευθύ- scooter μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις μέσα στην πόλη
βολο το scooter, αποτρέποντας τις επιπτώσεις των χωρίς παραχωρήσεις, ενώ παράλληλα αποδεικνύει
ανωμαλιών του εδάφους να περνούν στον αναβάτη. ότι ένα ταξίδι εκτός πόλης δεν είναι προνόμιο μόνο
των μοτοσικλετών και των scooter που ξεπερνούν τα
Η απόσβεση, αν και όχι ιδιαίτερα προοδευτική, είναι 500 κ.εκ., χάρη στη διάρκεια που εμφανίζει η ισχύς
αποτελεσματική και το μόνο που ίσως ενοχλήσει εί- του ακόμη και κοντά στην τελική του ταχύτητα. Το νέο
ναι η λειτουργία της πίσω ανάρτησης σε συνεχόμε- Maxsym 400, με τιμή στο κάτω άκρο της κατηγορίας,
σου προσφέρει πολυχρηστικότητα και GT δυνατότητες
νες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Αυτό συμβαίνει στο ΜΑΧ.
γιατί οι άνθρωποι της SYM έδωσαν μια πιο σφιχτή
Eπιστροφή στα περιεχόμενα