Page 207 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 207
Thrust Motor Explorer 300
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 276
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Συμπίεση (:1) Δ.Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 27 / 8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,4 / 7.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Κάτω από τη σέλα χωρά ένα full face και ένα jet Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,3
κράνος. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 130
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
χρειαστεί να μετακινήσεις το scooter με τα χέρια. Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Στο δρόμο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 37 χιλ.
Το Explorer 300 σε υποδέχεται θερμά μόλις ανέ- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
βεις στη σέλα του με την ευρύχωρη και άνετη θέ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ.Α
ση οδήγησης και από την πρώτη στιγμή καταλαβαί- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/260, 4Ε, ΑBS
νεις ότι η συμβίωση μαζί του θα είναι ευχάριστη. Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 2Ε, ΑBS
Ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με τη μετάδο- Τροχοί - Ελαστικά 120/70-R15’’
Ελαστικό Ε
ση και δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές Ελαστικό Π 140/70-R14’’
για να ξεκινήσει το scooter να κινείται. Αυτό κάνει
και πιο εύκολη την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, το πιρούνι, που απορροφά ικανοποιητικά ότι βρε-
αφού μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια το γκάζι χω- θεί στο δρόμο του, δίνουν πόντους στην άνεση και
ρίς απότομες επιταχύνσεις. Το μεγάλο κόψιμο του την ευστάθεια. Η λειτουργία των αμορτισέρ είναι
τιμονιού, σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με άνεση ανά- κάπως σκληρή, αλλά σε λογικά πλαίσια.
μεσα στα αυτοκίνητα και δύσκολα θα ακινητοποιη- Πολύ καλή είναι και η απόδοση των φρένων τα
θείς. Μόλις το φανάρι ανάψει πράσινο, το Explorer οποία έχουν προοδευτική λειτουργία, ενώ η δύ-
επιταχύνει ομαλά μέχρι τα 30-35 χιλιόμετρα και πιο ναμή τους πιστοποιήθηκε και από το V-Box καθώς
έντονα από εκεί και πέρα με τα πρώτα 100 χιλιό- χρειάστηκαν 27,2 μέτρα για την ακινητοποίηση από
μετρα έρχονται σε 14, 5 δευτερόλεπτα. Η ποιότη- τα 80 χλμ. / ώρα. Θα θέλαμε το ABS να ήταν λιγό-
τα κύλισης και η σταθερότητα, όταν τα χιλιόμετρα τερο παρεμβατικό στον πίσω τροχό, καθώς ενεργο-
ανέβουν, βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και εί- ποιείται σχετικά εύκολα και “αμολάει” αρκετά. Στον
ναι αντίστοιχη ακριβότερων και μεγαλύτερου κυβι- εμπρός τροχό δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με την
σμού scooter. παρέμβασή του να είναι υποδειγματική.
Δικαίως χαρακτηρίζεται GT scooter, καθώς η
προστασία από τον αέρα είναι πολύ καλή και μπο-
ρείς άνετα να βγεις σε ανοιχτό δρόμο και να τα- Η άποψή μας
ξιδέψεις. Διατηρεί με άνεση ταχύτητες της τάξεως Το Explorer 300 συγκεντρώνει μια επαρκή λίστα πλε-
των 110 χιλιομέτρων την ώρα ενώ αν κρατήσεις ονεκτημάτων αποτελώντας μια αρκετά ποιοτική και
προσιτή επιλογή για όσους αναζητούν ένα καθημερινό
ανοιχτό το γκάζι, το κοντέρ θα δείξει 130. Αλλάζει scooter στην κατηγορία των 300 κυβικών. Προσφέρει
πανεύκολα κατεύθυνση και διαγράφει με ακρίβεια άνεση, πρακτικότητα, ενώ διαθέτει όλα τα απαραίτητα
την τροχιά που έχεις ορίσει, χωρίς πλεύσεις ή ασά- στοιχεία για να βγεις εκτός πόλης. Με τιμή 3.990 ευρώ
είναι το πιο προσιτό 300άρι που μπορείς να αγοράσεις
φειες. Ο εμπρός τροχός των 15 ιντσών περνά εύ- τη στιγμή που γράφονται αυτές οι σειρές.
κολα πάνω από ανωμαλίες και σε συνδυασμό με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα