Page 205 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 205

Thrust Motor Explorer 300


        στα πλαστικά πάνω από τα όργανα.
          Άνεση – εργονομία
          Το αφρώδες της σέλας είναι προς το σκληρό, αλ-
        λά στην πράξη ακόμα και μετά από 3 ώρες συνε-
        χούς οδήγησης, αποδείχθηκε άνετο, ενώ η στήρι-
        ξη που υπάρχει για την πλάτη του αναβάτη είναι

        ευπρόσδεκτη. Το τιμόνι είναι στο σωστό ύψος και
        όσο φαρδύ χρειάζεται τοποθετώντας τα χέρια σε
        φυσιολογική και ξεκούραστη θέση, ενώ στην πο-
        διά υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια. Ο ανα- Άνετη η σέλα με στήριξη για τη μέση του αναβάτη.
        βάτης έχει στη διάθεσή του άλλο ένα σετ πλατφόρ-
        μες, όπως βλέπουμε συχνά στα GT scooter, αλλά
        δεν επιτρέπουν στα πόδια να τεντώσουν όσο θα θέ-
        λαμε, ώστε να απολαμβάνεις μεγαλύτερη άνεση σε

        πιο μακρινές διαδρομές. Η θέση του συνεπιβάτη εί-
        ναι ευρύχωρη και έχει στη διάθεσή του χειρολα-
        βές και φαρδιά μαρσπιέ, αν και η σέλα είναι λίγο
        πιο σκληρή στη θέση του. Ο αναβάτης αποκτά πρό-
        σβαση στο χώρο αποσκευών από ένα κουμπί στον
        κεντρικό διακόπτη. Εκεί θα χωρέσει ένα full face     Αιχμηρή η σχεδίαση του εμπρός μέρους.
        και ένα jet κράνος, ενώ τα δύο στηρίγματα κρατούν
        τη σέλα ανοιχτή για μεγαλύτερη ευκολία κατά την
        αποθήκευση αντικειμένων.
           Στη ποδιά υπάρχει θύρα USB, αλλά όχι κάποιο

        άλλο ντουλαπάκι. Η πληροφόρηση του αναβάτη γί-
        νεται από δυο αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και
        στροφόμετρο), ενώ ανάμεσά τους υπάρχει μια έγ-
        χρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών. Μπορείς να επιλέξεις
        μεταξύ δυο απεικονίσεων και για κάθε μια από αυ-
        τές έχεις την επιλογή για νυχτερινή εμφάνιση, οπό-   Όμορφη λεπτομέρεια η ¨σκαμμένη¨ουρά.
        τε είναι σαν να έχεις 4 διαφορετικές οθόνες. Από
        πλευράς  ενδείξεων  έχουμε  ψηφιακό  ταχύμετρο,

        στάθμη  βενζίνης,  θερμοκρασία  ψυκτικού,  ρολόι,
        μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Ο βασικός εξοπλι-
        σμός του Explorer 300 περιλαμβάνει σχάρα και βα-
        λίτσα, ενώ η έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας
        διαθέτει ασύρματο κλειδί και πιο ψηλή ζελατίνα.
          Κινητήρας
          Ο  υδρόψυκτος,  τετραβάλβιδος  κινητήρας  των
        276  κυβικών  κατασκευάζεται  από  την  TARO  και
        αποδίδει 27 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 24 Nm ρο-

        πής στις 7.000 σ.α.λ, με τον κύλινδρο να έχει κε- Δεν υπάρχει κάποιο ντουλαπάκι στην ποδιά.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210