Page 213 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 213
QJMOTOR Fort 350
πλαστικά του εμπρός μέρους. Τα αιχμηρά πλα-
στικά συνεχίζονται και στο πλάι του scooter κα-
ταλήγοντας στην ουρά με το ιδιαίτερης σχεδία-
σης φωτιστικό σώμα που σχηματίζει ένα «V» με
τα φλας εκατέρωθεν.
Το Fort 350 εκπέμπει μια αύρα επαγγελματι-
σμού και πολυτέλειας και σε αυτό συμβάλει όχι
μόνο η σιλουέτα του, αλλά και η συνολική ποι-
ότητα κατασκευής με τα υλικά, το φινίρισμα και
τη συναρμογή να μην αφήνουν περιθώρια αμφι-
σβήτησης και να δικαιολογούν απόλυτα την τιμή
του. Πρόκειται για μια στιβαρή κατασκευή που
δεν εμφανίζει συντονισμούς ή τριγμούς ακόμα Δυο interfaces έχει η οθόνη των 7 ιντσών
και όταν περνάς πάνω από έντονες κακοτεχνίες. και μπόλικες ενδείξεις μεταξύ των οποίων
Άνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός θερμοκρασία και πίεση ελαστικών.
Από ένα γνήσιο GT scooter περιμένεις άνε- τήσεις κάποια κεντρική βαλίτσα ή να φορτώσεις
ση και χώρους με το Fort να είναι γενναιόδω- πιο ογκώδη αντικείμενα καθώς βρίσκεται στην
ρο σε αυτούς τους τομείς, αλλά δεν μένει μό- ίδια ευθεία με τη σέλα.
νο εκεί καθώς διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό που Ο κυρίως αποθηκευτικός χώρος είναι φωτιζό-
κάνει ακόμα πιο απολαυστική τη συμβίωση μαζί μενος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face
του. Η σέλα είναι ευρύχωρη με μέτριας σκληρό- και ένα jet κράνος, ενώ ανάμεσά τους θα χωρέ-
τητας αφρώδες, με το «σκαλοπάτι» που διαχω- σουν γάντια ή αδιάβροχα. Στη ποδιά υπάρχουν
ρίζει τη θέση του συνεπιβάτη να σχηματίζει ένα δυο υδατοστεγή ντουλαπάκια μικρής χωρητικό-
από τα μεγαλύτερα «μαξιλαράκια» πλάτης που τητας με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα. Το αριστε-
έχουμε δει υποστηρίζοντας πολύ ωραία τη μέ- ρό έχει λαστιχένια βάση για να μην “τραυματίζε-
ση σου. Παρά τις γενναίες διαστάσεις της, είναι ται” το κινητό, ενώ το δεξί φιλοξενεί θύρα USB.
πολύ σωστά σχεδιασμένη και παρόλο που το πά- Το Fort 350 είναι από τα πρώτα scooter που φτά-
τωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς υπάρχει κεντρικό νουν στη χώρα μας με τεχνολογία NFC. Αυτή σου
τούνελ, τα πόδια δεν ανοίγουν πολύ οπότε πα- επιτρέπει να το ενεργοποιείς και να το απενερ-
τάς εύκολα στο έδαφος, ενώ σε αυτό συμβάλουν γοποιείς ή να ανοίγεις τη σέλα απλά περνώντας
και οι εσοχές που έχει. Το τιμόνι βρίσκεται στο μια μικρή κάρτα από την ειδική περιοχή στην πο-
σωστό ύψος και έρχεται σχετικά κοντά στο σώμα διά. Πρόκειται για την ίδια ασύρματη τεχνολογία
του αναβάτη, τοποθετώντας τον σε όρθια, «του- που σου επιτρέπει να κάνεις πληρωμές με κάρ-
ριστική» θέση οδήγησης. Θα θέλαμε οι καθρέ- τες ή με κινητό. Φυσικά υπάρχει και παραδοσια-
πτες να έχουν μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης, κα- κό κλειδί.
θώς έχουν μεγάλες νεκρές γωνίες. Τα πράγματα Η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών παρέχει πλή-
είναι εξίσου βολικά και για τον συνεπιβάτη με το θος χρήσιμων πληροφοριών (όπως θερμο-
κομμάτι της σέλας που του αναλογεί να είναι ευ- κρασία λαδιού, πίεση και θερμοκρασία ελαστι-
ρύχωρο, ενώ έχει στη διάθεσή του πλατφόρμες κών) και μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από δυο
για τα πόδια και πρακτικές χειρολαβές, οι οποί- interfaces Leisure και Racing. Επίσης, υπάρχει
ες προεκτείνονται προς τα πίσω σχηματίζοντας η δυνατότητα ρύθμισης της φωτεινότητας σε 5
μια μικρή σχάρα. Αυτή σου επιτρέπει να τοποθε- επίπεδα, αυτόματη εναλλαγή μεταξύ ημέρας και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα