Page 20 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 20

Diletta D-MAX 125










































        βρίσκεται  σε  λειτουργία  εκτελεί  χρέη  γεννήτριας  το  γκάζι  αντιλαμβάνεσαι  ένα  αρχικό  κόμπιασμα
        φορτίζοντας τη μπαταρία. Κατά τη διάρκεια της δο- της μετάδοσης στο ξεκίνημα, αλλά από εκεί πέρα
        κιμής, με το start – stop ενεργοποιημένο, η κατα- η σωστή ρύθμισή της προσφέρει άμεση απόκριση
        νάλωση κυμάνθηκε στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα  στο άνοιγμα του γκαζιού, ανεξάρτητα από τα χιλιό-
        και αυτό είναι πολύ κοντά στο μέγιστο που θα δει  μετρα που δείχνει το ψηφιακό κοντέρ, ενώ έχεις

        κανείς, αν κρίνουμε από την οδήγησή μας, η οποία  απόλυτο  έλεγχο  όταν  ελίσσεσαι  με  πολύ  χαμη-
        δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οικονομική.         λές  ταχύτητες.  Και  μιλώντας  για  ελιγμούς,  αξίζει
          Σε  επίπεδο  περιφερειακών  έχουμε  δοκιμασμέ- να σταθούμε στην κορυφαία ευελιξία του D-MAX,
        νες λύσεις, αφού το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο  η οποία οφείλεται τόσο στο σωστά κατανεμημένο
        συνεργάζεται  με  τηλεσκοπικό  πιρούνι  και  διπλά  βάρος των 131 κιλών, καθώς το ρεζερβουάρ των
        αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.  8,5 λίτρων βρίσκεται χαμηλά στο κεντρικό τούνελ,
        Στον τομέα των φρένων έχουμε εμπρός και πίσω  όσο  και στη μικρή ακτίνα στροφής και τις μαζεμέ-
        δισκόφρενα με 3πίστονη δαγκάνα εμπρός και 2πί- νες διαστάσεις. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται

        στονη πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η  ακαριαία και το να εγκλωβιστείς κάπου είναι πολύ
        διάσταση που έχει επιλεχθεί για τους τροχούς είναι  δύσκολο, αφού χωράς ακόμα και στα πιο στενά πε-
        οι 13 ίντσες για μέγιστη ευελιξία και ντύνονται με  ράσματα, οπότε φτάνεις μπροστά στο φανάρι. Με-
        ελαστικά 110/70-13 και 130/70-13 εμπρός και πί- τά από λίγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας σβήνει και
        σω αντίστοιχα.                                       επανέρχεται άμεσα στη ζωή, χωρίς ίχνος καθυστέ-
          Στον δρόμο                                         ρησης μόλις, περιστρέψεις το γκριπ του γκαζιού. Τα
          Μόλις μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, οι κραδα- πρώτα 80 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 17,3
        σμοί του μονοκύλινδρου συνόλου είναι αμελητέοι  δευτερόλεπτα, ενώ αν επιμείνεις το κοντέρ θα δεί-
        δείχνοντας ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρο- ξει έως 105.
        νο μοτέρ που έχει σχεδιαστεί σωστά. Ανοίγοντας         Η ποιότητα κύλισης και το στιβαρό πάτημα του D-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25