Page 15 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 15

Benelli RCX 185



               αι εκεί που τα πράγματα φαίνεται να είχαν  χει αποθηκευτικός χώρος, αφού εκεί βρίσκεται το
               ηρεμήσει, έρχεται η Benelli με το νέο super  φιλτροκούτι και το ρεζερβουάρ των 4,8 λίτρων, με
        Κπαπί RCX να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον  τη τάπα του δοχείου να φέρει λαστιχάκι συγκράτη-
        σε μια κατηγορία που είναι άκρως ελκυστική λόγω  σης για να μην το χάσεις κατά τον ανεφοδιασμό.
        των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της. Με καταγωγή  Αντί αυτού, μια μεγάλου μεγέθους θήκη βρίσκεται
        από το Pesaro της Ιταλίας, το RCX 185 σηματοδο- στο αριστερό μέρος της ποδιάς και μπορεί να φι-

        τεί μία νέα γενιά sport δικύκλων πόλης, ικανά να  λοξενήσει μικροαντικείμενα μέχρι και μπουκαλάκι
        διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επι- νερού. Εξερευνώντας την περιοχή του τιμονιού, θα
        δόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους και να σε  βρεις τους διακόπτες σε γνώριμη θέση και στο κέ-
        συντροφευόσουν σε κάθε σου μετακίνηση με στυλ.  ντρο ένα μεγάλο πίνακα οργάνων με σκούρο φόντο
        Όπλα του; Ο πλούσιος εξοπλισμός, η προσιτή τιμή  και λευκές ψηφιακές ενδείξεις με όλες τις απαραί-
        και φυσικά η περήφανη καταγωγή του.                  τητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Η κλειδαριά,
          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής                     υπεύθυνη για την εκκίνηση και το άνοιγμα της σέ-
          Άκρως επιθετική η εμφάνιση του νέου υπερπα- λας, διαθέτει ειδικό πορτάκι που ανοίγει με το πί-

        πιού της Benelli, το οποίο είναι πλήρως ανεπτυγμέ- σω μέρος του κλειδιού, για  μεγαλύτερη ασφάλεια.
        νο από το R&D Style Center της Benelli στο Pesaro      Κινητήρας
        της Ιταλίας. Ολόκληρη η σιλουέτα φέρει έντονες         Το super παπί της Benelli τροφοδοτείται από ένα
        γωνίες κατά μήκος της, σε διάφορα σημεία υπάρ- μονοκύλινδρο 4-βάλβιδο σύνολο 174κ.εκ με 2 εκ-
        χουν αεραγωγοί καλυμμένοι με σίτες και έντονα  κεντροφόρους επικεφαλής και σύστημα υδρόψυ-
        λογότυπα για πιο σπορ εμφάνιση, ενώ η ελαφρώς  ξης, το οποίο αποδίδει 17,8 ίππους στις 9.500σαλ.
        ανασηκωμένη  ουρά  «κλείνει»  με  ένα  τριγωνικής  και  μέγιστη  ροπή  1,55  kg-m  στις  6.000σαλ.  Με
        διάταξης φανάρι. Επιβλητικό το εμπρός μέρος με  εξέχων χαρακτηριστικό τη χρήση 3 μπουζί για βελ-
        τα φώτα ημέρας να θυμίζουν αγριεμένα μάτια και  τιστοποίηση της καύσης, ο κινητήρας συμμορφώ-
        να καταλήγουν σε ένα μυτάκι carbon style. Ο προ- νεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5,

        βολέας βρίσκεται στο εμπρός μέρος του τιμονιού,  ενώ παράλληλα είναι και οικονομικός με τη μέση
        ενώ τα φλας έχουν ενσωματωθεί στα πλαϊνά φέ- κατανάλωση  καυσίμου  να  περιορίζεται  στα  Χ  λί-
        ρινγκ για πιο καθαρή εικόνα. Φυσικά, ο φωτισμός  τρα/100χλμ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρο-
        είναι τύπου LED  από άκρη σε άκρη. Το ισχυρό όνο- νικού ψεκασμού της Delphi, ενώ η μετάδοση γίνε-
        μα της Benelli  εγγυάται υψηλή ποιότητα κατασκευ- ται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με συμπλέκτη
        ής κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τα υλικά  υγρού τύπου.
        που έχουν χρησιμοποιηθεί, τη συναρμογή και τη          Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
        βαφή τους.                                             Η  δοκιμασμένη  λύση  του  διπλού  σωληνωτού
          Άνεση – Εργονομία                                  πλαισίου  ατσάλινης  κατασκευής,  προσφέρει  στο

          Παρά  τα  εν  γένει  σπορ  χαρακτηριστικά  του,  το  παπί της Benelli στιβαρότητα και ακαμψία ακόμα
        RCX προσφέρει γενναίες δόσεις άνεσης στον ανα- και κάτω από συνθήκες πίεσης. Το RCX εντυπωσι-
        βάτη του. Η σέλα, με ύψος στα 790 χιλιοστά, είναι  άζει και σε επίπεδο περιφερειακών. Οι αναρτήσεις
        2 επιπέδων με χαρακτηριστική λευκή ραφή και  δι- παραπέμπουν περισσότερο σε μοτοσυκλέτα παρά
        αθέτει αντιολισθητική επένδυση αλλά μόνο για τον  σε παπί, καθώς εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πι-
        αναβάτη. Το αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση αλ- ρούνι με διαδρομή 88 χιλιοστά μπροστά και μονό
        λά  δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση, ενώ ικανο- υδραυλικό  αμορτισέρ  με  ρυθμιζόμενη  προφόρτι-
        ποιητικό είναι και το τμήμα, που έχει προβλεφθεί  ση ελατηρίου διαδρομής 27 χιλιοστών πίσω. Το σύ-

        για  τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα δεν υπάρ- στημα πέδησης χρησιμοποιεί δίσκους τύπου μαρ-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20