Page 11 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 11
Aprilia SR GT Sport 200
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι για έξυπνη το-
Είναι Aprilia και δεν το κρύβει. Αρκεί να κοιτά- ποθέτηση κινητού καθώς και υποδοχή USB για
ξεις το εμπρός μέρος με τoν τριπλό LED προβο- την άμεση φόρτιση του. Για την πληροφόρηση
λέα με φώτα ημέρας DRL, σχεδίαση που παρα- του αναβάτη, το SR GT χρησιμοποιεί τη μεγά-
πέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα σπορ μοντέλα της λη ψηφιακή LCD οθόνη που έχουμε δει και σε
εταιρείας. Στο ίδιο μοτίβο και η ουρά, με αερο- άλλα μοντέλα του Group Piaggio, καθώς εκτός
δυναμικές χειρολαβές, LED φωτιστικό με ενσω- από ευανάγνωστη και πληρέστατη σε ενδεί-
ματωμένα φλας και χαμηλά τοποθετημένη βάση ξεις, επιτρέπει την σύνδεση του smartphone
πινακίδας για καθαρότερη εικόνα. Τα γεμάτα γω- με την πλατφόρμα πολυμέσων Aprilia Mia για
νίες και προεξοχές πλαστικά τμήματα σε συνδυ- διαχείριση κλήσεων, μουσικής και πλοήγησης.
ασμό με τις όμορφες carbon look λεπτομέρειες Κινητήρας
σε ολόκληρο το σώμα της κατασκευής προσ- Το SR GT 200 τροφοδοτείται από έναν ολο-
δίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό, ενώ τα δύο καίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο υδρό-
ανοιχτά τμήματα στα πλαϊνά πλαστικά θυμίζουν ψυκτο κινητήρα τεχνολογίας i-get. Έχει χωρη-
αεροδυναμικά πτερύγια. Η έκδοση Sport θυμί- τικότητα 174 κυβικών και αποδίδει 17,7 ίππους
ζει ακόμη περισσότερο τις σπορ μοτοσυκλέτες στις 8.500σαλ. με μέγιστη ροπή 1,7 kg-m στις
Aprilia, με το Street Gold χρωματισμό να συνδυ- 7.000σαλ. Υιοθετεί τη λύση του αλουμινένιου
άζεται με κόκκινες ζάντες και δίχρωμη μαύρη/ κυλίνδρου με επίστρωση Nikasil, μια λύση που
γκρι σέλα με κόκκινες ραφές. προέρχεται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών
Εργονομία – Άνεση και βελτιστοποιεί την απόδοση, την αξιοπιστία και
Οι «περιπετειώδεις» καταβολές του SR GT την κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, η μετά-
έχουν ευεργετικό αντίκτυπο και στην προσφε- δοση CVT φέρει μεγαλύτερο συμπλέκτη και έχει
ρόμενη εργονομία. Ο αναβάτης τοποθετείται επανασχεδιαστεί, ώστε να ταιριάζει με τις απαι-
πάνω στο scooter και απολαμβάνει μια ψηλή τήσεις του νέου μοτέρ.
και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Κορμός σε Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
όρθια στάση, πόδια σε ξεκούραστες γωνίες και Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς –
χέρια σε σωστή απόσταση από το φαρδύ τύ- δοκιμασμένη λύση που για αυξημένη ακαμψία
που μοτοσυκλέτας με μεταλλικό καβαλέτο τι- και χαμηλό βάρος- συνδυάζεται με αναρτήσεις
μόνι, σε μια θέση που θυμίζει μοτοσυκλέτα και μεγάλων διαδρομών της Showa, ειδικά σχεδι-
εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη ασμένες για το SR GT. Μπροστά συναντάμε ένα
ευκολία κατά την οδήγηση. Η μονοκόμματη σέ- τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών με διαδρομή
λα με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες, δια- 122 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτι-
θέτει μεγάλα τμήματα για οδηγό και συνεπιβά- σέρ με δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου
τη και δεν θα τους καταπονήσει ακόμα και μετά σε 5 θέσεις και διαδρομή 102 χιλιοστών. Το σύ-
από πολύωρη χρήση. Ένα κουμπί στο εσωτε- στημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260
ρικό της ποδιάς ξεκλειδώνει ηλεκτρικά τη σέ- χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και ένα δί-
λα και δίνει πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώ- σκο ίδιας σχεδίασης 220 χιλιοστών πίσω, ενώ
ρο. Τα 25 λίτρα χωρητικότητας αρκούν για την το σύστημα ABS επενεργεί μονό στον μπροστι-
τοποθέτηση ενός full face κράνους και εξτρά νό τροχό. Οι τροχοί των 14 ιντσών και 13 ιντσών
αντικείμενων, όμως ο χώρος δεν φωτίζεται, φορούν ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 και
ενώ δεν υπάρχει αμορτισέρ για τη στήριξη της 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τα νέα
σέλας όταν είναι ανοιχτή. Στο αριστερό μέρος τρακτερωτά Michelin Anakee Street να αποτυ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα