Page 138 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 138

Honda SH300i ABS Top Box



          Κινητήρας                                                       Τεχνικά xαρακτηριστικά
          Ο  κινητήρας των 279 κυβικών εκατοστών απο-         Κινητήρας
        δίδει 24,8 ίππους και 2,6 κιλά ροπής και έχει ρυθ-   Κυβισμός (κ.εκ.)                            279,1
        μιστεί με στόχο τη βέλτιστη απόδοση στις χαμη-       Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).             72x68,5
                                                                                                          10,5
                                                             Συμπίεση (:1)
        λομεσαίες  στροφές.  Στο  δρόμο  το  scooter  έχει   Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)                  24,81/7.500
        γεμάτη  και  πειστική  απόδοση  στις  στροφές  λει-  Ροπή (kgm/σ.α.λ.)                       2,6/6.000

        τουργίας  του  κινητήρα  όπου  είναι  χρήσιμες  για   Τροφοδοσία                Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
                                                             Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)
                                                                                                             9
        κίνηση  στην  πόλη.  Η  Honda  προχώρησε  και  σε    Βάρος (kg, γεμάτο)                            169
        αλλαγές στο εσωτερικό του κινητήρα για χαμηλό-         Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        τερη κατανάλωση. Συγκεκριμένα, αντικαταστάθη-        Τύπος                        Σωληνωτό, ατσάλινο
        καν κάποια ρουλέμαν με νέα, χαμηλότερης τριβής       Αναρτήσεις Ε          Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm
                                                                                                           102
                                                             Διαδρομή (χιλ.)
        και  ανασχεδιάστηκαν  οι  λοβοί  του  εκκεντροφό-    Αναρτήσεις Π          Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση
        ρου. Το αποτέλεσμα είναι 4,1 λίτρα ανά 100 χλμ.      Διαδρομή                                       95
        σε μικτή χρήση.                                      Φρένα Ε (χιλ.)                       Δ /256, ABS
                                                                                                  Δ /256, ABS
                                                             Φρένα Π (χιλ.)
          Οδηγώντας                                            Τροχοί - Ελαστικά
          Χάρη  στο  smart  key,  o  αναβάτης,  χρειάζεται   Ελαστικό Ε                            110/70-16’’
        απλώς να περιστρέψει τον διακόπτη στο «on» και        Ελαστικό Π                           130/70-16’’
        το SH300i είναι έτοιμο να εκκινήσει. Ανοίγοντας
        το γκάζι το SH300i πετιέται μπροστά πολύ πρόθυ-
        μα, με την μετάδοση να «αρπάζει» άμεσα και να
        συνεχίζει να επιταχύνει το scooter γραμμικά και
        γρήγορα. Στην ευθεία το scooter φορτώνει αδιά-
        κοπα χιλιόμετρα, μέχρι τα 140 και αν οι συνθήκες
        το επιτρέπουν θα φτάσει τα 155. Μέσα στην πόλη

        το SH300i ελίσσεται απροβλημάτιστα και δύσκο-
        λα εγκλωβίζεται, χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τι-
        μονιού και το εξαιρετικό του ζύγισμα. Έξω από την
        πόλη δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταξιδεύει όλη
        μέρα με ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ. / ώρα και
        παραμένει σταθερό. Αν βέβαια σκοπεύετε να κι-
        νείστε συχνά με μεγάλες ταχύτητες, η τοποθέτη-

        ση μια ζελατίνας δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα.  Όμορφος και πλήρης ο πίνακας οργάνων.
        Οι αναρτήσεις είναι άνετες, χωρίς να επιτρέπουν
        πλεύσεις, ακόμα και όταν το scooter πιεστεί. Κρα-     Η άποψή μας
        τάνε τα ελαστικά συνεχώς σε επαφή με τον δρό-         To νέο SH300i διατηρεί όλα τα θετικά στοιχεία που
        μο και δεν ενοχλούν τον αναβάτη με κουνήματα          έκαναν τόσο επιτυχημένη την προηγούμενη έκδοση και
        όταν διέρχεται πάνω από κακοτεχνίες. Τα φρένα         προχωράει βήματα μπροστά, με βελτιώσεις επί του συ-
        είναι άμεσα, με το ABS να δουλεύει άψογα και          νόλου και στα σημεία. Μεγαλύτερα του πλεονεκτήματα,
                                                              η απίστευτη ευελιξία του και η ομοιογένεια του, ένα
        να αποτελεί ασπίδα προστασίας στους γλιστερούς        παραδοσιακό Honda χαρακτηριστικό. Η τιμή του δεν
        δρόμους. Μια μικρή ένσταση υπάρχει μόνο σε ότι        είναι χαμηλή, αλλά σε αυτά τα χρήματα παίρνει κανείς
        αφορά στην αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης          ABS, Smart Key, κεντρική βαλίτσα και την σιγουριά
                                                              μιας επί μακρόν απροβλημάτιστης συμβίωσης.
        πατώντας  τις  μανέτες,  με  την  πληροφόρηση  να
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143