Page 141 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 141

Kawasaki J300


        εμπρός προβολέας και τα φλας να είναι επίσης
        LED, όπως προστάζει η μόδα της εποχής.
          Ο μεγάλος αριθμός πλαστικών κομματιών που
        «ντύνουν» ένα scooter, δεν συγχωρεί τις εκπτώ-
        σεις στη συναρμογή τους με τα  όποια προβλήμα-
        τα να γίνονται αμέσως αισθητά. Κάτι τέτοιο όμως

        δεν  συμβαίνει  στην  περίπτωση  του  J300,  που
        συμμορφώνεται με τα υψηλά στάνταρντ που θέ-
        τει η Kawasaki. Ο αναβάτης δεν θα παρατηρήσει
        ενοχλητικά τριξίματα λόγω συντονισμού κινητήρα       Ο πίνακας των οργάνων έχει όμορφο μπλε
        – πλαστικών ή όταν το scooter περνά πάνω από         φωτισμό και θυμίζει αυτοκίνητο.
        «κρατήρες»  στο  οδόστρωμα.  Ποιοτική  είναι  και
        η βαφή με τον υποψήφιο αγοραστή να έχει μόνο
        μια χρωματική επιλογή στη διάθεσή του που είναι

        μαύρο ματ με πράσινες λεπτομέρειες.
          Άνεση – εργονομία
          Μόλις ανέβεις στη σέλα του J300 γίνεται ξεκά-
        θαρο ότι η άνεση ήταν από τις πρώτες προτεραιό-
        τητες της Kawasaki. Η ανατομία της και το πλού-
        σιο, μαλακό αφρώδες θα κάνουν ξεκούραστες τις
        μετακινήσεις,  ανεξάρτητα  από  τη  διάρκειά  τους  Η άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη είναι
        ενώ η στήριξη της μέσης και η όρθια θέση οδήγη-      ψηλά στις προτεραιότητες του J300.
        σης είναι σύμμαχοι του αναβάτη, προσφέροντας  μπλε φωτισμό είναι αυτοκινητιστικού τύπου, με τα
        έξτρα άνεση. Παρόμοια είναι τα πράγματα και για  αναλογικά ρολόγια του ταχυμέτρου και του στρο-

        τον συνεπιβάτη καθώς το κομμάτι σέλας που του  φομέτρου να πλαισιώνουν την LCD οθόνη που πα-
        αναλογεί  είναι  ιδιαίτερα  ευρύχωρο  και  έχει  στη  ρέχει όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες. Το κεντρι-
        διάθεσή του μεγάλες, πρακτικές χειρολαβές. Μι- κό και το πλαϊνό σταντ, οι ρυθμιζόμενες μανέτες
        κρό φάουλ της Kawasaki είναι ότι τα μαρσπιέ του  των φρένων, τα αλάρμ και το σύστημα ασφαλεί-
        συνεπιβάτη  δεν  «χάνονται»  μέσα  στα  πλαστικά  ας της κλειδαριάς, συμπληρώνουν τον εξοπλισμό
        όταν κλείνουν, όπως συμβαίνει με πολλά scooter  του J300.
        του ανταγωνισμού. «Λεπτομέρειες» θα πείτε, αλ-         Κινητήρας
        λά όταν το επίπεδο είναι τόσο υψηλό δεν περνούν        Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος

        απαρατήρητες.                                        κινητήρας των 299 κυβικών με τις 4 βαλβίδες απο-
          Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα ανοί- δίδει 28 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και 2,9 kgm ρο-
        γει από τον κεντρικό διακόπτη, γυρίζοντας το κλει- πής στις 6.500 σ.α.λ, νούμερα που τον καθιστούν
        δί αριστερά και είναι μεγάλων διαστάσεων, αφού  ως  έναν  από  τους  δυνατότερους  της  κατηγορί-
        θα χωρέσει ένα full face κράνος και αρκετά ακό- ας. Την τροφοδοσία του αναλαμβάνει ηλεκτρονι-
        μα πράγματα. Διαθέτει φωτισμό, αλλά και αμορτι- κός ψεκασμός της Keihin με σώμα 34 χιλιοστών, ο
        σέρ που κρατά τη σέλα ανοικτή. Έξτρα χώρο προ- οποίος φροντίζει για την ομαλή παροχή δύναμης
        σφέρει το βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά, που έχει  σε όλο το εύρος των στροφών. Ο κινητήρας συν-
        παροχή  12V,  αλλά  δεν  κλειδώνει,  ενώ  υπάρχει  δυάζεται με σύστημα μετάδοσης μεταβαλλόμενης
        και γάντζος. Ο όμορφος πίνακας οργάνων με τον  σχέσης  CVT,  η  ρύθμιση  του  οποίου  προσφέρει

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146