Page 145 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 145

KYMCO Agility 16+ 300


          To  Agility  300  έχει  καταβολές…  GT  Scooter
        όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση στον ανα-
        βάτη του και αυτό ξεκινάει από την ευμεγέθη σέ-
        λα του. Το σχήμα της «αγκαλιάζει» τη μέση και
        τους γοφούς του αναβάτη, ενώ το μαξιλαράκι μέ-
        σης είναι πάντα ευπρόσδεκτο ανεβάζοντας κι άλ-

        λο το επίπεδο άνεσης στη λεπτομέρεια. Η σέλα
        είναι ποιοτική με το αφρώδες υλικό να είναι μέ-
        τριας σκληρότητας  χωρίς να αποτελεί πρόβλημα
        στην καθημερινότητα. Το τιμόνι του Agility 300 εί-
        ναι αρκετά ψηλά, φέρνοντας τα χέρια στο ύψος
        του θώρακα, όμως το μελετημένο πλάτος του και
        η γωνία των χειριστηρίων συμβάλλουν τελικά σε
        μια  ξεκούραστη  στάση  σώματος.  Τα  μαρσπιέ  εί-

        ναι αρκετά ευρύχωρα για τα πόδια του αναβάτη,
        ενώ η ύπαρξη του κεντρικού τούνελ δεν ενοχλεί
        επ ουδενί. Αξίζει να σχολιάσουμε ότι η ζελατίνα
        και οι χούφτες είναι στον βασικό εξοπλισμό του
        Agility 300 και με την συνδρομή τους, το scooter  H σέλα θυμίζει σε μέγεθος αυτές των GT Scoot-
        πετυχαίνει πολύ καλή ανεμοκάλυψη που συμβάλ-         ers, όμως είναι πιο σκληρή και σε στηρίζει, αντί να
        λει  έντονα  στην  καθημερινή  άνεση  του  χρήστη    σε… βυθίζει μέσα της. Στην «σπηλιά» από κάτω
                                                             της ο χώρος είναι γενναιόδωρος.
        του.
          Ο χώρος κάτω από την σέλα του Agility 300 εί- χωρίς δηλαδή το σύστημα πολυμέσων Noodoe και
        ναι ένα από δυνατά του σημεία. Επιστρατεύσαμε  έτσι, ο πίνακας οργάνων είχε διπλή οθόνη LCD .

        για άλλη μια φορά την μέθοδο του «Ταμερλάνου»  Όλες οι βασικές ενδείξεις απεικονίζονται ευανά-
        και μετρήσαμε τον όγκο του στα 42,5 λίτρα, αλλά  γνωστα, ενώ στο κάτω τμήμα της οθόνης ο αναβά-
        το ατού του είναι το σχήμα του, που επιτρέπει την  της μπορεί να επιλέξει μεταξύ ρολογιού και βολ-
        φιλοξενία 2 full face κρανών, κάτι που το θέτει ένα  τόμετρου.
        βήμα μπροστά για τα δεδομένα της κατηγορίας.  Κινητήρας
        Εναλλακτικά,  στον  –φωτιζόμενο-  χώρο  μπορεί-       Η πηγή ισχύος του Agility 300 μας είναι γνωστή,
        τε να τοποθετήσετε ένα κράνος και… την προίκα  καθώς προέρχεται από το X-Town 300 φέροντας
        σας, ενώ μια υποδοχή ρεύματος USB θα φορτίσει  αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές

        τις συσκευές σας. Ωστόσο, αυτή είναι και η μονα- Euro5, για τις οποίες είναι έτοιμος. Σημαντική αλ-
        δική θύρα USB του Agility και η τοποθέτηση της  λαγή στον κινητήρα είναι η νέα ρύθμιση της με-
        π.χ. στο εμπρός ντουλαπάκι, θα ήταν μια πιο πρα- τάδοσης, που μεγιστοποιεί ανάλογα την απόδοση
        κτική επιλογή. Μιλώντας για το εμπρός ντουλα- στις μεσαίες και τις χαμηλές στροφές. Οι «αριθμοί»
        πάκι, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της ποδιάς  λένε ότι ο κινητήρας αποδίδει 23,2 ίππους και 2,3
        και ο χώρος του είναι της τάξης ενός κουτιού ανα- kgm ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβά-
        ψυκτικού. Δεν προσφέρει δυνατότητα κλειδώμα- νει σύστημα ψεκασμού και ρεζερβουάρ 13 λίτρων.
        τος και άρα, ενδείκνυται για κάποιο αντικείμενο  Με τα 3,7 λίτρα μέσης κατανάλωσης που μετρήσα-
        που θέλετε να έχετε σε άμεση πρόσβαση. Η έκδο- με, λοιπόν, η αυτονομία του Agility 300 αγγίζει τα
        ση του Agility που δοκιμάσαμε ήταν η «βασική»,  350 χιλιόμετρα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νού-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150