Page 137 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 137

Honda SH300i ABS Top Box


                  ε μια τόσο μακρόχρονη και επιτυχημένη
                  ιστορία πίσω του, το νέο SH300i σηκώ-
        Μνει μια πολύ βαριά κληρονομιά στις πλά-
        τες του, στην οποία προστίθεται και η ανάγκη για
        βελτίωση. Πολύ δύσκολη λοιπόν η αποστολή του
        scooter αυτού και η Honda, προχώρησε σε μια εκ

        των βάθρων ανανέωση.
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Το δίκυκλο συνεχίζει να αναγνωρίζεται ως SH,
        μόνο  που  παρουσιάζεται  πιο  δυναμικό  σε  σχέση
        με παλιά, εκπέμποντας παράλληλα έναν luxury αέ-
        ρα με πιο ρευστή σχεδίαση. Η μάσκα ξεχωρίζει με
        το φουτουριστικό  «U» που σχηματίζουν τα πλαι-       Ικανοποιητικότατο το πακέτο φρένων και
                                                             αναρτήσεων που προσδίδει ασφάλεια και άνεση.
        νά φωτιστικά σώματα, ενώ τα «κοψίματα» στα πλα-

        ϊνά κάτω από την σέλα ταιριάζουν στην γενικότε-
        ρη σχεδιαστική άποψη, με το συνολικό αποτέλεσμα
        μάλλον να εξυπηρετεί όλες τις ηλικιακές ομάδες
        και κατηγορίες αναβατών.  Όπως και η προηγού-
        μενη έκδοση, το SH300i «φωνάζει» ποιότητα όπου
        και αν το κοιτάξεις, από τα υλικά κατασκευής μέχρι
        την συναρμογή των πλαστικών και από την βαφή,
        μέχρι... τις βίδες και τα παξιμάδια που έχουν χρη-
        σιμοποιηθεί.
          ‘Ανεση – Εργονομία

          Με το που κάτσεις στο SH300i νομίζεις ότι οι
        Ιάπωνες το έφτιαξαν για σένα και μόνο. Όλα πέ-       Τo Τop Βοx που ανήκει στην βασικό εξοπλισμό,
        φτουν  εκεί  που  θέλεις,  η  σέλα  έχει  μια  χαρά   αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter
                                                             σε μεγάλο βαθμό.
        ύψος, ο χώρος για τα πόδια είναι ικανοποιητικός
        και τα χειριστήρια τα βολεύεσαι λες και τα δου-        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        λεύεις χρόνια. Το τιμόνι κόβει τόσο πολύ που οι        Το ατσάλινο πλαίσιο του SH300i είναι νέο και
        ψηλοί αναβάτες, ίσως θα χρειαστεί να βγάζουν  διατηρεί  τα  χαρακτηριστικά  ευελιξίας  του  προ-
        λίγο προς τα έξω το γόνατο, για να μην βρίσκει  ηγούμενου μοντέλου, επιτρέποντας να υπάρξει

        πάνω του το γκριπ. Στη σέλα, η οποία έχει όσο  και ο πολύ μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κά-
        σκληρό αφρώδες χρειάζεται μπορείς να κάτσεις  τω από την σέλα. Γεωμετρικά το SH300i δεν άλ-
        είτε  πολύ  μπροστά  σε  είτε  πιο  πίσω  αναλόγως  λαξε και πολύ, το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 16
        πώς σε βολεύει. Ούτε και ο συνεπιβάτης θα πα- χλστ. και έφτασε τα 1438, ενώ το τιμόνι έχει γρή-
        ραπονεθεί, αφού έχει στην διάθεση του αρκετό  γορα χαρακτηριστικά, με ατού την γωνία στρο-
        χώρο, φαρδιά μαρσπιέ και εργονομικές χειρολα- φής, στις 45 μοίρες! Σε ότι αφορά στα φρένα, οι
        βές. Κάτω από την σέλα χωρά ένα XXL full face  δίσκοι των 265 χλστ. συνεργάζονται με ABS, ενώ
        κράνος  και  τo  standard  Τοp  Box  που  εκτοξεύ- τα ελαστικά, που είναι και αυτά νέα,  είναι δια-
        ει την πρακτικότητα, ενώ στην ποδιά υπάρχει και  στάσεων 110/70-16  και 130/70-16, μπροστά και
        ένα μικρό ντουλαπάκι, που δεν κλειδώνει.             πίσω αντιστοίχως.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142