Page 133 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 133

Honda SH 350


        χιλιοστά να επιτρέπει εύκολη πρόσβαση των ποδιών
        στο έδαφος, ενώ οι μεγάλες χειρολαβές και τα φαρ-
        διά μαρσπιέ, σε συνδυασμό με το μαξιλαράκι πλάτης
        στην έκδοση με Top Box, φροντίζουν για την άνετη
        φιλοξενία του συνεπιβάτη σε πολύωρες διαδρομές.
        Κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενηθεί ένα full-

        face κράνος και διάφορα μικροπράγματα ή έγγραφα,
        ενώ στον ίδιο χώρο βρίσκεται πλέον και μια νέα θύ-
        ρα USB Type-C για εύκολη φόρτιση ηλεκτρικών συ-
        σκευών. Το αφαιρούμενο Top Box 35 λίτρων ενισχύ-
        ει τις αποθηκευτικές δυνατότητες του νέου SH 350,
        ενώ το αναδιπλούμενο άγκιστρο μεταφοράς και το
        ντουλαπάκι στο δεξί μέρος της ποδιάς αυξάνουν την
        πρακτικότητα με εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μι-

        κροαντικείμενα και τσάντες μεταφοράς. Παράλληλα,
        το επίπεδο πάτωμα με πλάτος 435 χιλιοστών, σήμα
        κατατεθέν της φαμίλιας SH, διευκολύνει τη μεταφο-
        ρά φορτίων και κάνει παιχνίδι το ανέβα-κατέβα του  Ο προβολέας LED διαθέτει τώρα διαχωρισμό της
        αναβάτη. Η νέα πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη περι-        μεσαίας σκάλας σε δύο δέσμες, ενώ τα φώτα
        λαμβάνει όλες τις απαιτούμενες ενδείξεις και όλες οι   πορείας τοποθετούνται ψηλά, πάνω στο κέλυφος
                                                             του τιμονιού. Επανασχεδιασμένο και το πίσω
        λειτουργίες ελέγχονται από τους διακόπτες Α/Β στο  φανάρι LED με τα ενσωματωμένα φλας.
        αριστερό γκριπ. Ο πλούσιος εξοπλισμός του SH 350
        περιλαμβάνει επίσης Smart Key. Η εκκίνηση του μο- θηκε από 72mm σε 77mm και η διαδρομή αντίστοιχα
        τέρ, το άνοιγμα της σέλας, το κλείδωμα στο ντουλα- στα 70,7mm. Ο χρονισμός και η βύθιση των βαλβί-

        πάκι, το κλείδωμα του τιμονιού και η πρόσβαση στο  δων έχουν βελτιστοποιηθεί. Ο στρόφαλος είναι τώ-
        Top Box, όλα γίνονται αυτόματα με το κλειδί στην τσέ- ρα 10% ελαφρύτερος, χωρίς κάποια αλλαγή στις δια-
        πη. Τέλος, το σύστημα Emergency Stop Signal ενερ- στάσεις των κομβίων, ή θυσίες στην ακαμψία και την
        γοποιεί τα αλάρμ για να προειδοποιήσει τους άλλους  αντοχή του. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα
        οδηγούς,  μόλις  ο  εγκέφαλος  του  ABS  ανιχνεύσει  μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λά-
        ξαφνικό φρενάρισμα.                                  δι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρο-
          Κινητήρας                                          νισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα καύσης.

          Ο νέος κινητήρας eSP+ του SH 350 συνδυάζει άρι- Με την αναβάθμιση της εισαγωγής, η πεταλούδα ψε-
        στα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά με υψηλή ιππο- κασμού αυξήθηκε σε 36mm από 34mm, ενώ οι βαλ-
        δύναμη, χάρη στην εφαρμογή τεχνολογιών μείωσης  βίδες εισαγωγής αυξήθηκαν κατά 1mm, στα 28mm,
        τριβών. Με αυξημένο κυβισμό στα 330κ.εκ από 279  προς  όφελος  της  απόδοσης.  Αέρας  τροφοδοτείται
        του προηγούμενου μοντέλου, χωρίς πρόσθετο συνο- από ένα φιλτροκούτι 5,5 λίτρων. Οι αυλοί εισαγωγής
        λικό βάρος, ο υδρόψυκτος κινητήρας ψεκασμού με  και εξαγωγής έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ
        μονό Εκκεντροφόρο Επικεφαλής (1ΕΕΚ/SOHC) και 4  ο νέος αντικραδαμικός άξονας συμβάλει εξαλείφει
        βαλβίδες, αποδίδει ισχύ 29,2 ίππων στις 7.500σαλ.,  τους ενοχλητικούς κραδασμούς. Το νέο τελικό και οι
        με μέγιστη ροπή στα 3,2 kg-m στις 5.250rpm, ενώ  αλλαγές στο μέγεθος και τη θέση του καταλύτη, βελ-
        συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 5. Για τα  τιώνουν τη ροή και τον καθαρισμό των καυσαερίων.

        επιπλέον κυβικά, η διάμετρος του κυλίνδρου αυξή- Ο κινητήρας του SH 350 διαθέτει Honda Selectable
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138