Page 52 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 52
TEST Honda CB 650R
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ E-Clutch
Οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο έχουν διάμε- Tuning, τα οποία σίγουρα θα διορθωθούν στο μέλ-
τρο 17”, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της λον και σε κάθε περίπτωση μετά από λίγα χιλιό-
Dunlop να έχουν διαστάσεις 120/70 και 180/55 μετρα συνηθίζονται και δεν θα απασχολήσουν τον
εμπρός και πίσω αντίστοιχα. κάτοχο της μοτοσυκλέτας.
Στο δρόμο
Pocket Rocket, ή αλλιώς πύραυλος τσέπης το
CB 650R στην καθημερινή συμβίωση. Σε μια κα-
τηγορία που οι περισσότεροι πάνε στον δικύλινδρο
εν σειρά, η Honda επιμένει στον τετρακύλινδρο,
ο οποίος έχει τους δικούς του οπαδούς για πολ-
λούς λόγους – και ο γράφων είναι ένας από αυ-
τούς. Αμεσότητα στην απόκριση παντού και ήχος
που δυναμιτίζει, σε συνδυασμό με τις μαζεμέ-
νες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας, την κάνουν ένα Μίνιμαλ σχεδιαστικές γραμμές, οι οποίες
βασίζονται στην όλη φιλοσοφία της νέας γενιάς
«όπλο» της μεσαίας κατηγορίας στην κίνηση της των Café Racer.
πόλης, ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό. Όντας Εξοπλισμός αναβάτη
τετρακύλινδρο, αρέσκεται να δουλεύει σε ψηλότε- Κράνος: Airoh Spark 2 (Moto Market)
ρες στροφές, χωρίς όμως να σου λείψει ροπή όταν Μπουφάν: Oxford Arizona Air (Inter Cars)
Μπότες: Eleveit S Miura WP (Moto Market)
κινείσαι πιο κοντά στο ρελαντί. Γάντια: Rev’it Mangrove FGS180 (Moto Market)
Ζήτω ο τετρακύλινδρος λοιπόν και η απουσία
κραδασμών, που μαζί με τη εξαιρετική ποιότητα Η άποψή μας
κύλισης, την άνετη σέλα και τη σωστή εργονομία,
σου επιτρέπουν να… οργώσεις τα χιλιόμετρα μα- Η Honda πήρε την ήδη πολύ καλή βάση που είχε
ζί της. φτιάξει για το CB650 R και ορθώς – κατά τη γνώ-
Οι αναρτήσεις είναι ικανοποιητικότατες στην από- μη μας – αποφάσισε να είναι μια από τις 2 πρώ-
σβεση των ανωμαλιών της πόλης αλλά θα σε στη- τες μοτοσυκλέτες στις οποίες θα εφαρμοζόταν το
ρίξουν κιόλας όταν αρχίσεις να κινείσαι πιο επιθε- E-Clutch. Στην κίνηση της πόλης και στο συνεχό-
τικά στους γεμάτους δρόμους στροφές, όπου η CB μενο σταμάτα ξεκίνα λύνει τα χέρια σου, ενώ όταν
650R βρίσκεται στα νερά της. Φιλικότατη προς το θες να κινηθείς με πιο σβέλτους και σπορ ρυθ-
νέο χρήστη και παιχνίδι στα χέρια ενός πιο έμπει- μούς μπορείς να ελέγχεις ακριβώς το συμπλεκτά-
ρου, σίγουρα θα με γεμίσει με θετικές εμπειρίες ρισμα με τη μανέτα. Ένωση δύο κόσμων λοιπόν με
και δεν θα διαμαρτυρηθεί ακόμα και στην εθνική τα βασικά θετικά του καθενός να παντρεύονται σε
οδό, όπου επιδεικνύει μια ευχάριστη σταθερότητα αυτό το νέο τεχνολογικό βήμα που έκανε πρώτη η
ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα. Honda (και που η ζέση των υπόλοιπων κατασκευ-
Η εκκίνηση αλλά και το σταμάτημα χρησιμοποι- αστών να ακολουθήσουν δείχνει ότι το μέλλον θα
ώντας το E-Clutch απαιτούν μια συνήθεια, καθώς κινηθεί προς τα εκεί).
και για λόγους ασφαλείας κατά το αρχικό άνοιγ-
μα του γκαζιού αργεί αρκετά να αποσυμπλέξει (θα
χρειαστεί να περάσεις τις 2-2.500 στροφές), ενώ Απόδοση Κινητήρα, Ποιότητα Κύλισης
η απουσία φρένου κινητήρα όταν κατεβάζεις – και
ειδικά όταν κινείσαι με πρώτη – φαντάζει λίγο… Απουσία φρένου κινητήρα με το E-Clutch
ξένη στην αρχή. Αυτά μάλλον είναι θέματα Fine
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 52