Page 49 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 49

TEST        Honda CB 650R

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  E-Clutch
        σικά δεξιά και αριστερά σε ανεξάρτητους βραχί- πιβάτη, που συνήθως στα μεσαία γυμνά αποτελεί
        ονες. Tα καλύμματα του ψυγείου, σε συνδυασμό  ένα «αγκάθι» στον τομέα της άνεσης. Ακόμα και
        με το ρεζερβουάρ που μεγάλωσε στην έκδοση του  τα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη είναι σε πολύ με-
        2022 δίνουν μια πιο «μυώδη» εικόνα στη μοτοσυ- λετημένη θέση, με μόνο του πρόβλημα να είναι η
        κλέτα, ενώ από εκεί και πέρα αρχίζει το «μάζεμα»  απουσία χειρολαβών.
        με το πίσω μέρος να είναι όσο πιο μίνιμαλ γίνεται      Η νέα TFT οθόνη 5” αναλαμβάνει την πληροφό-

        και την ουρά να κόβεται νωρίς, χωρίς να αρχίσει  ρηση του αναβάτη, με αυτόματη προσαρμογή στις
        να κατηφορίζει – όπως ακριβώς ταιριάζει σε ένα  φωτιστικές συνθήκες (μέρα – νύχτα) και παραμέ-
        Café Racer. Έτσι, η βάση της πινακίδας μαζί με το  νει ευανάγνωστη σε κάθε περίπτωση. Οι πληρο-
        πίσω LED φωτιστικό σώμα έχουν αποκτήσει έναν  φορίες της είναι διατεταγμένες με απλό και κατα-
        δικό τους βραχίονα στήριξης, χωρίς να «αμαυρώ- νοητό τρόπο,  ενώ ο χειρισμός της γίνεται από ένα
        νουν» την εικόνα της μοτοσυκλέτας. Όμορφη λε- Joystick στα αριστερά του τιμονιού, δίπλα από το
        πτομέρεια αποτελεί το διακριτικό τελικό της εξά- κουμπί που απενεργοποιεί και ενεργοποιεί με μια
        τμισης, που βρίσκεται κάτω από το δεξί μαρσπιέ  κίνηση το Traction Control.
        και εκεί καταλήγουν οι 4 λαιμοί που έρχονται από       Κινητήρας – Ε-Clutch

        τους κυλίνδρους.                                       Η μονάδα που κινεί το CB 650R παραμένει ίδια
          Ακολουθώντας τα πρότυπα της Honda, η ποιό- με την προηγούμενη γενιά, και πρόκειται για έναν
        τητα κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ ειδικά  υγρόψυκτο,  τετρακύλινδρο  εν  σειρά  κινητήρα
        η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, με υλικά  649cc, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επι-
        και συναρμογή να ανταποκρίνονται στο «βάρος»  κεφαλής  εκκεντροφόρους.  Η  απόδοσή  του  φτά-
        μιας μοτοσυκλέτας που φέρει ως σήμα της το φτε- νει τους 95,2 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και τα 63
        ρό της Honda.                                         Nm ροπής στις 9.500 σ.α.λ., με ένα σεβαστό ποσό
          Άνεση – Εργονομία                   Εξοπλισμός - τιμή                αυτής να έρχεται από χαμηλά. Τα
          Η  θέση  οδήγησης  της  Honda                                        πολλά  ηλεκτρονικά  «καλούδια»
        CB650 R είναι σχετικά όρθια, συ-      ABS / Ρυθμ.               l/l    λείπουν όμως το, βασικό για τους
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                        l/l
        ντελώντας σε μια φυσική και ξε-       Στροφόμετρο                  l   περισσότερους, Traction Control
        κούραση  στάση  οδήγησης,  που        Immobilizer                  l   είναι παρόν, με δυνατότητα απε-
        επιτρέπει  την  πολύωρη  οδήγη-       Yπολογιστής ταξιδιού         l   νεργοποίησης.
                                                                           l
                                              Μερικός χιλιομετρητής
        ση.  Η  σέλα  είναι  αρκετά  άνετη    Ένδειξη βενζίνης             l     Το μεγάλο νέο για το μοντέλο –
        για τα δεδομένα της κατηγορίας,       Δείκτης θερμοκρασίας         l   και αυτό που κεντρίζει φυσικά το
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           8
        ακόμα και στο μερίδιο του συνε-       Ζελατίνα / Ρυθμ.             8   ενδιαφέρον – είναι το νέο σύστη-
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   μα E-Clutch της Honda. Η Honda
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   ήδη έχει παίξει πολύ σε αυτή την
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         8/8   κατεύθυνση με το DCT, που ου-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     σιαστικά  κάνει  τις  μοτοσυκλέτες
                                                -: δε διατίθεται               της  αυτόματες,  με  τον  αναβάτη
                                                                               να  μπορεί  να  επιλέξει  ανάμεσα
                                                              σε δύο Modes αλλαγής ταχυτήτων, όπου το ένα
                                                              προσανατολίζεται στην οικονομία καυσίμου και το
                                                              άλλο στην απόδοση.
              PHOTO GALLERY                                    Τo E-Clutch θα μπορούσε να πει κανείς ότι απο-
                                                              τελεί μια «γέφυρα», ανάμεσα στα αυτόματα και στα


                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54