Page 22 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 22
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ XSR900 GP
Ο τρικύλινδρος CP3 κινητήρας δεν χρειάζεται
ιδιαίτερες συστάσεις. Άποδίδει 119 ίππους και 93 Η οθόνη των 5 ιντσών έχει τέσσερα interfaces,
Nm ροπής, ενώ το στάνταρ quick shifter βοηθάει αλλά αυτό με το «αναλογικό» στροφόμετρο είναι
στο αστραπιαίο ανεβοκατέβασμα ταχυτήτων. πιο ταιριαστό.
ενώ δεν έχει σταματήσει να βελτιώνεται. Στην τελευ- νη με την ολόσωμη εξάτμιση της Akrapovic από τον
ταία εκδοχή του αποδίδει 119 ίππους στις 10.000 κατάλογο των έξτρα, η οποία χάρη στο κοντό τελικό
σ.α.λ και 93 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Η πλατφόρ- που έρχεται πίσω και χαμηλά, ταιριάζει ιδανικά με τη
μα των ηλεκτρονικών βοηθημά- σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ενώ
των περιλαμβάνει Traction Control, Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι απελευθερώνει έναν πιο μπάσο
Slide Control και σύστημα ελέγ- Τύπος Αλουμινίου περιμετρικό και γεμάτο ήχο. Στο θέμα κατανά-
χου ανύψωσης εμπρός τροχού, Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις λωσης το XSR πετυχαίνει χαμη-
τα οποία συνεργάζονται με μονά- Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ λά νούμερα με τη μέση τιμή των
πλήρως ρυθμιζόμενο
δα μέτρησης αδράνειας 6 αξόνων Διαδρομή (χλστ.) 130 5,5λ./100χλμ. να κρίνεται απόλυ-
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ
KYB πλήρως ρυθμιζόμενο
για βέλτιστη λειτουργία. Ο αναβά- Διαδρομή (χλστ.) 131 τα ικανοποιητική, ενώ σε ρυθμό
της μπορεί να επιλέξει μεταξύ τρι- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/298, 4Ε, Cornering ταξιδίου μπορεί να πέσει έως και
ABS
Δ/245, 1Ε,
ών riding modes (Rain, Street και Φρένα Π (χλστ.) Cornering ABS τα 4,5 λίτρα.
Sport), τα οποία διαφοροποιούνται Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
ως προς τη μέγιστη ιπποδύναμη, Το πλαίσιο τύπου Deltabox έχει
την απόκριση στο άνοιγμα του γκα- Εξοπλισμός - τιμή τις ρίζες του στη δεκαετία του `80,
ζιού και το επίπεδο παρέμβασης των ABS / Ρυθμ. l/8 με τη Yamaha να το χρησιμοποιεί
ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Επί- Τraction Control / Ρυθμ. l/l στις αγωνιστικές της μοτοσυκλέ-
Στροφόμετρο
l
σης, υπάρχουν δυο custom modes, Yπολογιστής ταξιδιού l τες αρχικά, ενώ αργότερα έγινε
στα οποία μπορεί να παραμετροποι- Μερικός χιλιομετρητής l συνώνυμο των σπορ κατασκευών.
ήσει τη μέγιστη απόδοση, αλλά και Ένδειξη βενζίνης l Σήμερα, το βλέπουμε σε αρκετά
Δείκτης θερμοκρασίας
κάθε σύστημα ξεχωριστά σύμφω- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l μοντέλα του Ιαπωνικού εργοστα-
l
να με τις προτιμήσεις του. Η δύναμη Ζελατίνα / Ρυθμ. l/8 σίου και το XSR900 GP είναι ένα
περνά στον πίσω τροχό μέσω μονό- Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l από αυτά. Μάλιστα έχει βελτιστο-
δρομου συμπλέκτη ολίσθησης και Πλάγιο σταντ l ποιηθεί με γνώμονα την αυξημέ-
Κεντρικό σταντ
8
υποβοήθησης, που δεν επιτρέπει Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 νη σταθερότητα στις στροφές και
στον τροχό να μπλοκάρει στα απα- Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l την καλύτερη πληροφόρηση από
νωτά κατεβάσματα και δίνει στη μα- l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, το μπροστινό σύστημα, ενισχύο-
-: δε διατίθεται
νέτα ελαφριά αίσθηση. Στάνταρ εί- ντας έτσι τις σπορ διαθέσεις του
ναι και το quick shifter για αστραπιαίο ανέβασμα και μοντέλου. Συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες
κατέβασμα ταχυτήτων, με τη λειτουργία του να είναι αναρτήσεις εμπρός και πίσω, που φέρουν την υπο-
εξαιρετική. Η μοτοσυκλέτα δοκιμής ήταν εφοδιασμέ- γραφή της KYB και συμβάλουν στο αρμονικό «πά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 22