Page 24 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 24
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ XSR900 GP
χρόνια πίσω, όμως γυρνώντας το κλειδί, η τελευ-
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ταίας γενιάς, έγχρωμη οθόνη σε επαναφέρει στο
Κινητήρας* σήμερα. Ξυπνάς τον τρικύλινδρο, κουμπώνεις την
Τύπος 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 890 1η σχέση στο θετικό κιβώτιο και αφήνοντας απα-
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78 Χ 62,1 λά τον συμπλέκτη οι στροφές ανεβαίνουν αυτόμα-
Συμπίεση (:1) 11,5 τα για να σε βοηθήσουν στο αρχικό ξεκίνημα και
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 119 / 10.000
Ροπή (Nm / σ.α.λ.) 93 / 7.000 να κάνουν δύσκολο το ενδεχόμενο ξαφνικού σβη-
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός σίματος. Τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης στο πέ-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5 ρασμά της και στα φανάρια οι ερωτήσεις πέφτουν
βροχή, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πιστέψουν
ντρεμα» του κλασσικού με το σύγχρονο. Στον τομέα ότι πρόκειται για κάποια παλιά μοτοσυκλέτα σε πο-
των φρένων έχουμε δυο δίσκους 298 χιλ. εμπρός λύ καλή κατάσταση.
με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και τρόμπα της
Brembo, δίσκο 245 χιλ. πίσω με δαγκάνα της Nissin Η άποψή μας
και Cornening ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες των
17 ιντσών είναι κατασκευασμένες με την τεχνολο- Η Yamaha εντάσσει τα ρετρό μοντέλα της στην
γία Spin Forging, δηλαδή το στεφάνι ζεσταίνεται και κατηγορία «Sport Heritage» και το XSR900 GP
παίρνει σχήμα την ώρα που ο τροχός περιστρέφεται. είναι το μοναδικό μέχρι στιγμής που δικαιο-
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το μικρότερο βάρος και τη λογεί στο έπακρο τον χαρακτηρισμό «sport».
μεγαλύτερη αντοχή στις κρούσεις και τα φορτία. Ντύ- Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα πρακτικό για
νονται με τα τελευταίας γενιάς Battlax Hupersport καθημερινή μετακίνηση, αλλά δεν είναι αυτός
S23 της Bridgestone σε διαστάσεις 120/70-17 και ο λόγος που κατασκευάστηκε. Απευθύνεται
180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του στον λάτρη του είδους που θέλει να ξεχωρίζει
XSR900 GP ανακοινώνεται στα 200 κιλά με γεμάτο και να κάνει τις βόλτες του με στιλ, οδηγώντας
το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. κάτι που εμφανισιακά θυμίζει τις αγωνιστικές
Στο δρόμο μοτοσυκλέτες που θαύμαζε μεγαλώνοντας.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό να αφιερώσεις λίγο Μη σας ξεγελά όμως η ρετρό εμφάνιση κα-
χρόνο για να θαυμάσεις και να ανακαλύψεις όλες τις θώς πρόκειται για μια υψηλών επιδόσεων μο-
σχεδιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν το XSR900 τοσυκλέτα με πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών
GP μοναδικό. Είναι μέρος του παιχνιδιού και αυξά- που μπορεί με την οδηγοκεντρική και φιλική
νει την προσμονή να βρεθείς στη σέλα του. Μόλις συμπεριφορά της να προσφέρει γενναίες δό-
το κάνεις συνειδητοποιείς ότι η θέση οδήγησης εί- σεις απόλαυσης. Χωρίς άμεσο ανταγωνισμό
ναι πιο «πολεμική» από ότι περίμενες και αν είσαι και τιμή που δικαιολογείται απόλυτα από την
κάτω του 1,70 θα χρειαστεί να σκύψεις αρκετά για υψηλή ποιότητα κατασκευής και τη μοναδικό-
να φτάσεις τα κλιπ-ον. Οι μεταλλικές αντηρίδες και τητα του μοντέλου, είναι μια επιλογή δεν περ-
οι κόπιτσες, που στηρίζουν το άνω μέρος του φε- νά απαρατήρητη.
ρινγκ από την εσωτερική μεριά, σε γυρίζουν πολλά
Εξοπλισμός αναβάτη Εμφάνιση, κινητήρας, συμπεριφορά
Κράνος: LS2 Stream II (Κιούπης)
Μπουφάν: Oxford Arizona Air (Inter Cars) Μικρό κόψιμο τιμονιού,
Γάντια: Revit Mangrove (Moto Market) χωρητικότητα ρεζερβουάρ
Μπότες: Eleveit S Miura WP (Moto Market)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 24