Page 18 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 18
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ XSR900 GP
που βελτιώνουν την αεροδυναμική και λειτουργούν δεν είναι το πεδίο χρήσης της συγκεκριμένης μοτο-
σαν χούφτες, απομακρύνοντας τον αέρα από τα χέ- συκλέτας.
ρια. Για όσους θέλουν ακόμα πιο γνήσια, αγωνιστική Άνεση – Εργονομία
εμφάνιση, υπάρχει και καρίνα στο χρώμα της μοτο- Τα κλιπ-ον ήταν μονόδρομος για την GP και φέρ-
συκλέτας, η οποία ανεβαίνει ψηλά και ενώνεται με το νουν τα χέρια 10 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με
υπόλοιπο φέρινκγ. Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής ήταν του XSR900, ενώ η σέλα είναι 25 χιλ. ψηλότερα από
εξοπλισμένη με φιμέ ζελατίνα και την μαζεμένων δι- το έδαφος (835 χιλ.) αντισταθμίζοντας έτσι τα επί-
αστάσεων, αλουμινένια βάση πινακίδας από τον κα- σης ψηλότερα και πιο πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ,
τάλογο των έξτρα. τα οποία μάλιστα ρυθμίζονται σε 2 θέσεις ως προς το
Προσοχή στην λεπτομέρεια δεν έχει δοθεί μόνο σε ύψος. Τα αποτέλεσμα είναι μια σκυφτή θέση οδήγη-
ότι αφορά στην εμφάνιση της XSR900 GP, αλλά και σης, που μπορεί να μην είναι τόσο επιθετική όσο του
στην ποιότητα κατασκευής, αφού βρίσκεται σε πο- R7 που είχαμε οδηγήσει πριν μερικούς μήνες, αλ-
λύ υψηλό επίπεδο. Τόσο η ξεχωριστή βαφή, όσο η λά φορτίζει αρκετά τους καρπούς και κάνει τα δια-
συναρμογή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, λείμματα απαραίτητα στις μεγάλες βόλτες. Η σέλα
συνθέτουν ένα premium σύνολο που θα ικανοποιή- από την άλλη, μπορεί να φαίνεται μίνιμαλ και με λίγο
σει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες. Φυσι- αφρώδες, όμως προσφέρει άνεση και δεν θα κάνει
κά για τριγμούς ούτε λόγος, ακόμα και στους γεμά- εύκολα τα μαλακά σου μόρια να διαμαρτυρηθούν. Η
τους κακοτεχνίες δρόμους της πόλης που σίγουρα XSR900 GP δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς δεύτε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18