Page 18 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 18

TEST        Yamaha

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  XSR900 GP



















































        που βελτιώνουν την αεροδυναμική και λειτουργούν  δεν είναι το πεδίο χρήσης της συγκεκριμένης μοτο-
        σαν χούφτες, απομακρύνοντας τον αέρα από τα χέ- συκλέτας.
        ρια. Για όσους θέλουν ακόμα πιο γνήσια, αγωνιστική     Άνεση – Εργονομία
        εμφάνιση, υπάρχει και καρίνα στο χρώμα της μοτο-       Τα κλιπ-ον ήταν μονόδρομος για την GP και φέρ-
        συκλέτας, η οποία ανεβαίνει ψηλά και ενώνεται με το  νουν τα χέρια 10 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με
        υπόλοιπο φέρινκγ. Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής ήταν  του XSR900, ενώ η σέλα είναι 25 χιλ. ψηλότερα από
        εξοπλισμένη με φιμέ ζελατίνα και την μαζεμένων δι- το έδαφος (835 χιλ.) αντισταθμίζοντας έτσι τα επί-
        αστάσεων, αλουμινένια βάση πινακίδας από τον κα- σης ψηλότερα και πιο πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ,

        τάλογο των έξτρα.                                     τα οποία μάλιστα ρυθμίζονται σε 2 θέσεις ως προς το
          Προσοχή στην λεπτομέρεια δεν έχει δοθεί μόνο σε  ύψος. Τα αποτέλεσμα είναι μια σκυφτή θέση οδήγη-
        ότι αφορά στην εμφάνιση της  XSR900 GP, αλλά και  σης, που μπορεί να μην είναι τόσο επιθετική όσο του
        στην ποιότητα κατασκευής, αφού βρίσκεται σε πο- R7 που είχαμε οδηγήσει πριν μερικούς μήνες, αλ-
        λύ υψηλό επίπεδο. Τόσο η ξεχωριστή βαφή, όσο η  λά φορτίζει αρκετά τους καρπούς και κάνει τα δια-
        συναρμογή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί,  λείμματα απαραίτητα στις μεγάλες βόλτες. Η σέλα
        συνθέτουν ένα premium σύνολο που θα ικανοποιή- από την άλλη, μπορεί να φαίνεται μίνιμαλ και με λίγο
        σει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες. Φυσι- αφρώδες, όμως προσφέρει άνεση και δεν θα κάνει
        κά για τριγμούς ούτε λόγος, ακόμα και στους γεμά- εύκολα τα μαλακά σου μόρια να διαμαρτυρηθούν. Η
        τους κακοτεχνίες δρόμους της πόλης που σίγουρα  XSR900 GP δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς δεύτε-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23