Page 22 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 22
TEST Voge
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ DS900X
Ο δικύλινδρος
εν σειρά
κινητήρας των
895κ.εκ είναι
ο δυνατότερος
που έχει
κατασκευάσει
η Voge και
είναι ο ίδιος
που φοράνε Η έγχρωμη 7άρα TFT οθόνη προσφέρει πληθώρα
τα F 900R και F 900XR των Γερμανών. Υιοθετεί ενδείξεων με μεγάλη ευκρίνεια ανεξαρτήτως
τη λύση του ηλεκτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι συνθηκών. Μπορεί να συνδεθεί με smartphone
που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έχουμε σε μέσω Bluetooth για διαχείριση τηλεφωνικών
μοτοσυκλέτα της Voge riding modes, ενώ αποδίδει κλήσεων, μηνυμάτων ενώ δεν θα μπορούσε να
95,2 ίππους και 9,7 kg-m μέγιστη ροπή. λείπει η λειτουργία πλοήγησης.
ηθούμενο συμπλέκτη ολίσθησης για ευκολότερη 207χιλ. και 198 χιλ. αντίστοιχα., ενώ η ύπαρξη
χρήση της μανέτας και καλύτερη stabilizer τιμονιού φροντίζει για
διαχείριση της ροπής στα απότομα Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι την επιθυμητή σταθερότητα του
κατεβάσματα, ενώ το quickshifter συνόλου στις υψηλές ταχύτητες.
Ατσάλινο σωληνωτό με
διπλής κατεύθυνσης προσθέτει Τύπος αφαιρούμενο υποπλαίσιο Η Brembo κοσμεί το σύστημα πέ-
πιο σπορ αίσθηση κατά την οδήγη- Αναρτήσεις «Ανεστραμμένο δησης με τετραπίστονες δαγκά-
Ε / Ρυθμίσεις
43χιλ.
ση και ταυτόχρονα αφαιρεί δευτε- KYB ΠΕ,ΑΕ, ΑΣ» νες να επενεργούν σε διπλά δι-
207
ρόλεπτα στις αλλαγές ταχυτήτων. Διαδρομή (χλστ.) Μονο σκόφρενα 305χιλ. μπροστά και
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα αμορτισέρ KYB, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ δαγκάνα μονού εμβόλου σε δί-
198
Στα κυρία δομικά στοιχεία της Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/305, 4E, ABS σκο 265χιλ. πίσω. Το δικάναλο
Φρένα Ε (χλστ.)
μοτοσυκλέτας, το ατσάλινο περι- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1E, ABS ABS τελευταίας γενιάς μπορεί
μετρικό πλαίσιο με το προσθαφαι- να απενεργοποιηθεί για οδήγηση
ρούμενο υποπλαίσιο, συνεργάζε- Εξοπλισμός - τιμή στο χώμα.
ται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ABS / Ρυθμ. l/l Στο δρόμο
ψαλίδι. Κατασκευασμένα όλα με Τraction Control / Ρυθμ. l/l Τα μηνύματα ήταν ήδη ενθαρ-
Στροφόμετρο
l
προδιαγραφές σκληρής χρήσης, Immobilizer l ρυντικά μετά την σύντομη οδη-
έχουν σαν μοναδικό στόχο την κο- Yπολογιστής ταξιδιού l γική εμπειρία που είχαμε με το
ρυφαία οδική συμπεριφορά σε Μερικός χιλιομετρητής l DS900X στην προ ολίγων μηνών
Ένδειξη βενζίνης
l
άσφαλτο και χώμα. Με γνώμο- Δείκτης θερμοκρασίας l επίσκεψη μας στο εργοστάσιο της
l
να ότι το DS900X είναι ένα γνή- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l/l Voge στην Κίνα και επιβεβαιωθή-
Ζελατίνα / Ρυθμ.
σιο adventure που έχει κατασκευ- Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l καν με τον καλύτερο τρόπο και
αστεί για να πηγαίνει κυριολεκτικά Πλάγιο σταντ l στην αναλυτική δοκιμή και επί
Κεντρικό σταντ
l
παντού, εξοπλίζεται με ακτινωτούς Χειρολαβές / Σχάρα l/l ελληνικού εδάφους. Άνετη θέ-
τροχούς 21-17 ιντσών και tubeless Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l ση οδήγησης, ελαφριά αίσθηση
ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II σε l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, και ευκολία στις αλλαγές κατεύ-
-: δε διατίθεται
διαστάσεις 90/90–21 και 150/70- θυνσης είναι πράγματα που δια-
17. Οι αναρτήσεις της ΚΥΒ είναι πλήρως ρυθμιζό- πιστώνεις από την αρχή της συμβίωσης μαζί του.
μενες, αποτελούμενες από ανεστραμμένο πιρούνι Η χαμηλή σέλα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού
43χιλ. και μονό αμορτισέρ με μεγάλες διαδρομές είναι ευεργετικά πλεονεκτήματα σε επιτόπιες μα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 22