Page 24 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 24
TEST Voge
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ DS900X
Τεχνικά χαρακτηριστικά λες διαδρομές, αφήνοντας μεγάλα περιθώρια παι-
χνιδιού εκτός δρόμου. Το DS900X δεν είναι σε κα-
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 18 μία περίπτωση endurο δεν είναι άλλωστε αυτός ο
Κυβισμός (κ.εκ.) 895 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,4 σκοπός του, όμως ο διττός χαρακτήρας του επιτρέ-
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 86 Χ 77 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 12,8
Συμπίεση (:1) 13.1 πει και με το παραπάνω να «βυθιστείς» με ασφάλεια
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 95,2/8250 60-160 χλμ./ώρα (δλ.) 9,54 σε χωμάτινες περιπέτειες. Χάρη στο καλορυθμισμέ-
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 9,7/6000 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,48
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης νο πιρούνι, πέτρες και νεροφαγώματα δεν αποτε-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,2
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5.8 λούν πρόβλημα, ενώ μικρές αλλαγές στην προφόρ-
Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ.) 5.2 τιση του πίσω αμορτισέρ βελτιώνουν περισσότερο
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 220+
την εικόνα στο πίσω μέρος. Οι αναρτήσεις δουλεύ-
νούβρες και στενά περάσματα. Η Voge έχει σωστά ουν εξαιρετικά και στην άσφαλτο, εκεί που θα πε-
ποντάρει πάνω στην ευχρηστία καθώς μια μοτοσυ- ράσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του DS. Με-
κλέτα αυτής της κατηγορίας πρέπει να σε προδια- ταφέρουν την απαιτούμενη πληροφόρηση χωρίς να
θέτει να την χρησιμοποιείς παντού και πάντα χω- γίνονται φορτικές, την ώρα που το πλαίσιο είναι στι-
ρίς δεύτερες σκέψεις. Το DS900X λοιπόν είναι ένα βαρό και θαρρείς ότι μπορεί να αντέξει ακόμα μεγα-
όχημα παντός καιρού και συνθηκών. Θα επιτελέ- λύτερη ιπποδύναμη.
σει απροβλημάτιστα τα αστικά του καθήκοντα, κι-
νούμενο με άνεση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο Η άποψή μας
και χωρίς ασύμφορες καταναλώσεις. Βασικό ρό-
λο σε αυτό παίζει και ο ροπάτος κινητήρας με τη Το DS900X αποτελεί προϊόν εξελικτικής διαδικα-
σωστή κλιμάκωση και την εύρυθμη λειτουργία σε σία της Voge και δημιουργεί μια σίγουρη βάση για
όλο το φάσμα στροφών. Ζωηρός στις χαμηλομεσαί- την επιτυχημένη πορεία της στα μεγάλα adventure.
ες, θα «κουβαλήσει» ξεκούραστα το DS όπου του Οι λόγοι προφανείς. Κινητήρας από τους πιο δυνα-
ζητηθεί, ενώ απολαμβάνει να δουλεύει ψηλά ξεδι- τούς της κατηγορίας και με δοκιμασμένη λειτουρ-
πλώνοντας τη δύναμη του όσο κοκκινίζει το στρο- γία στα μοντέλα της BMW, πλούσιος εξοπλισμός
φόμετρο. Τα αποθέματα ισχύος είναι πάντοτε αρκε- που κοντράρει στα ίσια ακριβότερες κατασκευές,
τά για προσπεράσεις με τις ενδιάμεσες ρεπρίζ να adventure δυνατότητες με περιφερειακά από το
εκτελούνται άμεσα όπως δείχνουν και οι μετρήσεις πάνω ράφι και πάνω από όλα τιμή που βάζει φωτιά
60-120 σε 5,48δ. με 4η σχέση και 60-160 σε 9,54δ. στον ανταγωνισμό συγκριτικά με το τι παίρνω με
Το DS900X πετυχαίνει πολύ καλά νούμερα και από αυτά που πληρώνω. Το DS900X «πατάει» με αυ-
στάση με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 4,4δ. , τοπεποίθηση σε κάθε τερέν, έχει όσο γκάζι χρει-
ένας πολύ καλός χρόνος που βρίσκεται στο μέσο άζεσαι για να κινηθείς γρήγορα παντού και πάντα,
όρο της κατηγορίας. Τα modes του κινητήρα αλλά- ενώ τα πακέτο των περιφερειακών υπογράφουν
ζουν πανεύκολα ακόμα και όταν κινείσαι, διαφορο- με φαρδιά γράμματα στην πολύ καλή οδική συ-
ποιώντας την απόκριση και την απόδοση, ενώ και η μπεριφορά του. Γιατί λοιπόν να μην έχεις και φρου-
απενεργοποίηση του traction γίνεται πιέζοντας πα- φρου και αρώματα αν ήδη έχεις πετύχει την ουσία;
ρατεταμένα τον ίδιο διακόπτη. Αυτό ενεργοποιεί το
χάρτη enduro και βγάζει εκτός λειτουργίας το ABS,
που σημαίνει ότι δεν μπορείς να επιλέξεις ξεχωρι- κινητήρας, ποιότητα, τιμή
στά, ή και τα δύο off ή τίποτα. Οι ειδικές ρυθμίσεις ταυτόχρονη απενεργοποίηση traction
για το χώμα έρχονται να συναντήσουν τον 21αρη & ABS, διακόπτης φλας
τροχό και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τις μεγά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 24